Bekijk volle/desktop versie : Paardrijden



Pagina's : [1] 2

16-07-2010, 13:17
Dames, heb even jullie hulp nodig.

Ik wil heel graag paardrijden met mijn man, ergens in een mooi stukje natuur of op het strand. Ik heb even gegoogled, maar kwam niet echt verder, bovendien ben ik ook niet iemand die hele tijd achter de PC zit. Kennen jullie misschien een leuke plek waar dit kan en hoeveel dit kost? Zou jullie erg dankbaar zijn!

Gr

16-07-2010, 13:25



Citaat door saloua85:
Dames, heb even jullie hulp nodig.

Ik wil heel graag paardrijden met mijn man, ergens in een mooi stukje natuur of op het strand. Ik heb even gegoogled, maar kwam niet echt verder, bovendien ben ik ook niet iemand die hele tijd achter de PC zit. Kennen jullie misschien een leuke plek waar dit kan en hoeveel dit kost? Zou jullie erg dankbaar zijn!

Gr



Je bent in nederland verplicht een ruitersbewijs te hebben alvorens je mag paard rijden buiten de manege

Je bent ongeveer 220 euro kwijt voor het totaal aantal lessen en voor het document

beste is om een manege in je buurt te vinden om vervolgens te gaan lessen.

Het is trouwens erg leuk om te doen! good luck!

16-07-2010, 13:29

Citaat door Boot-je:
Je bent in nederland verplicht een ruitersbewijs te hebben alvorens je mag paard rijden buiten de manege

Je bent ongeveer 220 euro kwijt voor het totaal aantal lessen en voor het document

beste is om een manege in je buurt te vinden om vervolgens te gaan lessen.

Het is trouwens erg leuk om te doen! good luck!



Dat klopt niet, mijn vriendin heeft samen met haar man paardgereden op het strand scheveningen. maar mijn man houdt niet van scheveningen, anders hadden we daarvoor gekozen.

maar toch bedankt

16-07-2010, 13:33
Bij welke manege hebben ze de paarden gehuurd? Want wij willen ook paardrijden vandaar, dat ik dit zeg. Ik had zelf bij het manege in amsterdamse bos (hollandse manege) en in Egmond en castricum,maar ging mooi niet door.

check dit eens http://www.ruiterpad.nl/Maneges/Noord-Holland/

als je iets vind zonder ruitersbewijs dan wil ik dat graag van je weten

of via google [URL="http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&hs=1qj&rls=org.mozilla:nlfficial&&sa=X&ei=y0NATM-AEIGmOITN5JYN&ved=0CBcQBSgA&q=manege+midden+nederl and&spell=1"]Manege midden nederland[/URL]

16-07-2010, 13:38


kan enkel onder begeleiding dacht ik? maar helemaal alleen paardrijden denk ik niet dat ze zomaar toelaten.

16-07-2010, 13:39

Citaat door Sharifa__:
kan enkel onder begeleiding dacht ik? maar helemaal alleen paardrijden denk ik niet dat ze zomaar toelaten.


ok dat zou natuurlijk ook kunnen,want ik heb alleen gekeken naar huren van 2 knollen

16-07-2010, 13:42
Het kan enkel onder begeleiding als je geen ruitersbewijs hebt. Superleuk! Eenmalig kan je ook een arrangement nemen. Wij hadden het gedaan in Drenthe!

16-07-2010, 13:44

Citaat door nova:
Het kan enkel onder begeleiding als je geen ruitersbewijs hebt. Superleuk! Eenmalig kan je ook een arrangement nemen. Wij hadden het gedaan in Drenthe!


wat houd zo'n arrangement in? Want ik wil wel inchaallah mijn ruiterbewijs halen. En wil eerst wel een voorproefje

16-07-2010, 13:50

Citaat door Boot-je:
wat houd zo'n arrangement in? Want ik wil wel inchaallah mijn ruiterbewijs halen. En wil eerst wel een voorproefje


Dat was een weekend in Drenthe met 2 keer paardrijden in de Drentse bossen (met begeleiding) Verkijk je er niet op, want je kan echt niet meteen in draf of galop:-), 2 keer diner, 2 overnachtingen en nog meer dingetjes. Je krijgt hiermee dus geen ruitersbewijs. Maar door dit weekend waren we wel gemotiveerd om ons ruitersbewijs te halen. We hebben het sinds 2 jaar en het is echt fantastisch. Zonder begeleiding is toch het leukst.

16-07-2010, 14:06

Citaat door nova:
Dat was een weekend in Drenthe met 2 keer paardrijden in de Drentse bossen (met begeleiding) Verkijk je er niet op, want je kan echt niet meteen in draf of galop:-), 2 keer diner, 2 overnachtingen en nog meer dingetjes. Je krijgt hiermee dus geen ruitersbewijs. Maar door dit weekend waren we wel gemotiveerd om ons ruitersbewijs te halen. We hebben het sinds 2 jaar en het is echt fantastisch. Zonder begeleiding is toch het leukst.


Kijk dat zijn berichten!!! Ik was van plan om deze zomer die 10 ritten doen voor me ruitersbewijs, maar jah mijn duikbrevet ging even voor .. die ik trouwens pas sinds een heb


Citaat door P-sri:
Je verspilt je geld voor niks. Het is allemaal niet nodig.


Grappig sri, want het holland manege zit in amstelveel ( amsterdamse bos ) en die verhuren alleen an particulieren met ruiterbewijs
ik was daar al in het voorjaar, zij hebben alleen extreem dure lessen!

Ik wil wel inchallah gewoon die ruiterbewijs kunnen overhandigen, bij huren van knollen anders moet je elke keer eerst kijken waar je wel of niet terecht kan, veel te veel gedoe.

welk manege heeft je broer in amstelveel?

16-07-2010, 14:09
Romantisch

16-07-2010, 14:25
Paardrijden lijkt me echt

16-07-2010, 14:30



Citaat door P-sri:
Totdat ie op hol slaat.

Wallahila

16-07-2010, 14:39

Citaat door P-sri:
Hij zit in Groningen en niet in Amstelveen. Die in Amstelveen is van zijn kennissen waar je paarden kunt huren per uur. Ze gaan er vanuit dat je kunt rijden maar vragen niet om een ruitersbewijs.

Bij mijn andere broertje kun je ook zonder ruiterbewijs terecht in Heeze. Eigenlijk wel het leukste want daar is het goedkoop (goede paarden) en leuke routes in een bos vol met meertjes en heuvels.

Zie pm.


Heeze lijkt mij wel een ultieme ervaring!

Citaat door sunset:
Paardrijden lijkt me echt


Heb jij wel eens in marokko paard gereden, hahaha met een dekentje op de rug van zo'n paar helemaal geweldig!

Citaat door P-sri:
Totdat ie op hol slaat.


zie je wel dat een ruiterbewijs geen weg gegooit geld is

16-07-2010, 14:53

Citaat door Boot-je:
Heeze lijkt mij wel een ultieme ervaring!


Heb jij wel eens in marokko paard gereden, hahaha met een dekentje op de rug van zo'n paar helemaal geweldig!


zie je wel dat een ruiterbewijs geen weg gegooit geld is

Ik heb vroeger in Marokko op het paard van mijn opa gereden, ik was een jaar of 10 oud

Pagina's : [1] 2