Bekijk volle/desktop versie : Help, ben al 12 kilo aangekomen!



Pagina's : [1] 2 3 4

16-07-2010, 12:30
Salaam oeleikoem allemaal,

Ik ben 27 weken en al 12 kilo aangekomen (gisteren nog gewogen), ik heb er zoveel last van ik ben zo snel moe, heb net de afwas gedaan het lijkt wel alsof ik de marathon heb gelopen Ik maak me echt zorgen want ik ben altijd al flink geweest en dan nog eens met 27 weken al 12kg aangekomen, ik heb echt last van ademhalingsproblemen en ben supersnel kortademig...word daar door ook echt draaierig en heb het idee alsof ik moet flauwvallen wat dan niet gebeurd..word een beetje wazig en mijn oren gaan suizen..
Vandaag is het echt super erg gewoon na het afwassen begon het al!!
Hiervoor was ik zo'n 7kg aangekomen en poetste ik het huis helemaal schoon, dweilen soms zelfs op knieen en handen, maakte ik hele maaltijd klaar en van alles en nog wat, deed daarvoor nog uitgebreid boodschappen alles mee naar boven shouwen zelf en nu is de afwas teveel

Ik lig nu al een half uur op de bank en ben nu pas een beetje op adem gekomen..herkent iemand dit?

16-07-2010, 12:37


jaaaaaaaaaa en het wordt alleen maar erger met moe en weinig kunnen doen ik ben net bevallen en ben blij dat het over is want je kan zo weining doen als je zwanger bent en al niet slank

16-07-2010, 12:40
is volgens mij normaal, je moet veel lopen en zwemmen

16-07-2010, 12:52

Citaat door majdouline83:
jaaaaaaaaaa en het wordt alleen maar erger met moe en weinig kunnen doen ik ben net bevallen en ben blij dat het over is want je kan zo weining doen als je zwanger bent en al niet slank


Mabrouk 4 maroc kusjes... Moge Allah je een gezegend kind schenken,amien. Ik ben mijn lichaam echt zo zat, wil me nu al inschrijven in de sportschool en gezond eten inslaan..maar moet nog 12 weken..Insha Allah. Maar al met al alhamdulilah maakte me zorgen vanwege me ademhaling..

16-07-2010, 12:53


je moet dat dan even tegen de vk zeggen als je gaat en cokran wakfa sehla inchallah want dat heb je echtttt nodig

16-07-2010, 12:58

Citaat door majdouline83:
je moet dat dan even tegen de vk zeggen als je gaat en cokran wakfa sehla inchallah want dat heb je echtttt nodig


Amien, las net op het internet dat hartkloppingen en kortademigheid erbij hoort..alhamdulilah.

16-07-2010, 13:24

Citaat door majdouline83:
jaaaaaaaaaa en het wordt alleen maar erger met moe en weinig kunnen doen ik ben net bevallen en ben blij dat het over is want je kan zo weining doen als je zwanger bent en al niet slank

Gefeliciteerd met je kleintje!!!
K weet nog dat je ooit een topic opende over het zwanger raken

subhanAllah

16-07-2010, 13:30
zo meid en je bent pas nog 27 weken ewa inshallah komt het goed

16-07-2010, 13:45

Citaat door Wasatiyah:
Salaam oeleikoem allemaal,

Ik ben 27 weken en al 12 kilo aangekomen (gisteren nog gewogen), ik heb er zoveel last van ik ben zo snel moe, heb net de afwas gedaan het lijkt wel alsof ik de marathon heb gelopen Ik maak me echt zorgen want ik ben altijd al flink geweest en dan nog eens met 27 weken al 12kg aangekomen, ik heb echt last van ademhalingsproblemen en ben supersnel kortademig...word daar door ook echt draaierig en heb het idee alsof ik moet flauwvallen wat dan niet gebeurd..word een beetje wazig en mijn oren gaan suizen..
Vandaag is het echt super erg gewoon na het afwassen begon het al!!
Hiervoor was ik zo'n 7kg aangekomen en poetste ik het huis helemaal schoon, dweilen soms zelfs op knieen en handen, maakte ik hele maaltijd klaar en van alles en nog wat, deed daarvoor nog uitgebreid boodschappen alles mee naar boven shouwen zelf en nu is de afwas teveel

Ik lig nu al een half uur op de bank en ben nu pas een beetje op adem gekomen..herkent iemand dit?



yep volkomen bekend, alleen over dat 12 kilo... was het maar waar...

16-07-2010, 14:12
schat ik weet niet of je hiervoor gewoon een gezonde bmi (19 t/m 25 is gezond) had?
zo ja dan mag je wel tot 17kg aankomen zonder problemen!

ik ben zelf al 70kg ik heb me vanochtend laten wegen, ben al 11 kg aangekomen en volgens de VK is dat gewoon perfect! ik moet je wel zeggen dat het de eerste 25weken het hards ging, daarna een stuk minder gelukkig.

dat je zo moe bent en last hebt van hartkloppingen komt niet door je gewicht maar echt door de zwangerschap zelf

16-07-2010, 14:34
Dat is wel veel, je bent er zelfs nog niet. Ik zou toch letten op je gewicht en vooral gezonder eten.

16-07-2010, 14:45
toen ik de titel las, dacht ik, ik ga effe reageren en zeggen
join the club... maar ik ben ni zwanger

16-07-2010, 14:58


Mijn eerste zwangeschap ben ik 20kg bijgekomen

16-07-2010, 15:04
http://www.leerwiki.nl/Gewichtstoename_zwangerschap,_wat_is_normaal

16-07-2010, 16:17
mn eerste zwam=ngerschap ben ik 50 kilo aabgekomen en ben er 40 kwijt

Pagina's : [1] 2 3 4