Bekijk volle/desktop versie : Gierige verloofde



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

16-07-2010, 11:09
Ik ben al 4 maanden verloofd en heb nog nooit een presentje van mijn verloofde gehad. Niet dat ik iets te kort komen of een gholdigger ben, het gaat slechts om het gebaar, al is het maar een kaartje met een gedichtje of een roos, het hoeft niet duur te zijn......iets van iemand die je lief hebt is altijd bijzonder ongeacht hoeveel het kost.

Ik ben bang dat dit ook niet zal veranderen, want meestal krijg je dit soort dingen juist in t begin en later wordt het minder....... Het is net of ik niet bijzonder genoeg voor hem ben.... Ook als we wat gaan drinkje, dan heb ik het over drankjes van totaal 6 euro, (geen etentje in dure tentjes), dan pak ik me portomonnee om te betalen en dat vindt hij gewoon goed, hij zegt niet van nee, hoeft niet, be3da zeg het gewoon al is het voor de show,dan denk ik wat een gier ben jij zeg en ben jij nou een echte gentlemen, dat je een drankje van 6 euro laat betalen door je verloofde als het nou een etentje van 50 euro ofzo is dan snap ik gewoon dat we de kosten gaan delen.

Ik voel me echt niet speciaal...dat gevoel dat een man je hoort te geven, onbreekt gewoon. Ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik vind het onzin om hiervoor de verloving te verbreken, maar vind het wel moeilijk om zoo doorte gaan, het irriteert me. En erover praten met hem heeft geen nut, dan denkt hij vast dat ik een goldigger ben en op zn geld uit, ik vind het belachelijk om te moeten zeggen waarom ik nooit een presentje krijg of waarom hij mij laat betalen, krijg het niet over mijn lippen


Ze

16-07-2010, 11:12


Was hij ook zo in het begin toen je hem net leerde kennen?

16-07-2010, 11:14
Haha dit komt me heeeel bekend voor. Mijn vriendin haar verloofde was net hetzelfde. Ze kreeg nooit iets en ze vond het ook heel irri. Maar dat kwam gewoon omdat hij meskien geen ervaring had op gebied van meisjes. Hij zei ook altijd, als ik iets geef is het recht uit mijn hart. Eens op een tijd gaf hij haar een roosje. Ze zag er ook mee af, maar uiteindelijk zijn ze wel gelukkig getrouwd. Ze heeft het een paar keer duidelijk gemaakt en gezegd dat ze het leuk zou vinden moest die haar verrasen. Nu is het ni vele beter maar ze heeft geleerd om er mee te leven, wa kan ze anders doen? Het is een hele goeie jongen alleen met die eigenschap die iets minder is

16-07-2010, 11:14
praat er met hem over, als je dat echtniet kan moet je maar kijken of je met zo een gierig persoon gaat kunnen leven! als ik jou was zou ik heel erg goed over nadenken minpunt een hele grote minpunt bij een man!

16-07-2010, 11:14


vind ik echt een afknapper als een man gierig is. het is zoals je zegt, het gaat niet om het materiele maar om het gebaar. Ik begrijp best dat je je hieraan stoort.

Ik zou het toch aankaarten bij hem hoor. Als jij je er zo erg aan stoort, moet je er wel over durven praten.

16-07-2010, 11:15

Citaat door widiane:
Was hij ook zo in het begin toen je hem net leerde kennen?


ja we kennen elkaar net 4 maanden we zitten nog in de begin fase.

16-07-2010, 11:15
Je moet er maar mee leren leven meid, het is niet altijd rozengeuren en maneschijn. Als hij zo iemand is valt er niet veel te veranderen.

16-07-2010, 11:16
Hoelang ken je m al?

16-07-2010, 11:16
Praat er met hem over. Communiceren is de sleutel.

16-07-2010, 11:17
Ik zou mijn portemonee echt niet pakken, laat hem maar lekker betalen, ewa saffi

16-07-2010, 11:17
als hij nu al gierig is, hoe gaan jullie dat dan doen als jullie eenmaal getrouwd zijn? Hoe gaan de rekeningen betaald worden? ... Over het financiele moet zeker gepraat worden en ik vind dat dat geen issue mag zijn!

16-07-2010, 11:18
oh vier maanden.... je kent m nog niet zo goed?
Juist in die periode moet ie jou overdonderen met kado's enzo... Mijn man heeft mij nooit laten betalen, nu nog steeds soms als ik iets wil betalen zegt ie nee.. Maar het moet als man maar in je zitten denk ik...

Gierig of niet..!

16-07-2010, 11:19



Citaat door oumniyaa:
Haha dit komt me heeeel bekend voor. Mijn vriendin haar verloofde was net hetzelfde. Ze kreeg nooit iets en ze vond het ook heel irri. Maar dat kwam gewoon omdat hij meskien geen ervaring had op gebied van meisjes. Hij zei ook altijd, als ik iets geef is het recht uit mijn hart. Eens op een tijd gaf hij haar een roosje. Ze zag er ook mee af, maar uiteindelijk zijn ze wel gelukkig getrouwd. Ze heeft het een paar keer duidelijk gemaakt en gezegd dat ze het leuk zou vinden moest die haar verrasen. Nu is het ni vele beter maar ze heeft geleerd om er mee te leven, wa kan ze anders doen? Het is een hele goeie jongen alleen met die eigenschap die iets minder is


ik vroeg hem gisteren of hij verliefd op me is, of hij van houdt, hij zei dat die gevoelens nog moeten groeien dat hij wel geveoelsn heeft maar op die vra gen zei hij dat het nog moet groeien, dus bij hem zijn het een aantal zaken.

16-07-2010, 11:19

Citaat door ZOEKENDE112:
ja we kennen elkaar net 4 maanden we zitten nog in de begin fase.


Zou er echt met hem over praten, eerst probeer je ni te materialistisch over te komen maar geef je hintjes enzo. Als hij het echt niet begrijpt zeg het dan gewoon eerlijk dat je het heel erg leuk zou vinden moest die u meer in de spotlights zou zetten

16-07-2010, 11:19
Modern haha.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10