Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er 3 keer een keizersnede gehad.

Pagina's : [1] 2

15-07-2010, 20:24
Ik vraag me af of er moeders zijn die 3 keer een keizersnede hebben gehad.Hoe was jullie herstel.
Was het zwaarder dan de andere 2 keren.
En hoe is je litteken nu.

15-07-2010, 21:07

mijn zus heeft drie keer keizersnede gehad.. de derde was in november 2009 en ik hoor haar ni klagen ofzo.. int begin had ze wel wat pijn maar niet iets ongewoons ofzo

15-07-2010, 21:24
ik heb nu me eerste gehad van liteken zie je niks iedereen moet echt zoeken voordat ze wat zien ik vindt het wel tegenvallen doet echt pijn moeite met lopen hoesten is ook pijnlijk maar iedereen ervaart het anders denk ik maar hmdl verder

15-07-2010, 21:26

Citaat door majdouline83:
ik heb nu me eerste gehad van liteken zie je niks iedereen moet echt zoeken voordat ze wat zien ik vindt het wel tegenvallen doet echt pijn moeite met lopen hoesten is ook pijnlijk maar iedereen ervaart het anders denk ik maar hmdl verder

Ik zelf heb er ook 2 gehad en mijn litteken is ook nauwelijks te zien.je moet echt heel goed kijken voordat je iets ziet.Pijn is inderdaad effe afzien eerste paar dagen maar na een week ging alles goed.
Ben wel benieuwd hoe de derde zal zijn in de toekomst.

15-07-2010, 21:34

`ja bij mij is het allemaal nog vers ik heb vandaag wel veel pijn vooral bij het opstaan oefff het is de 9e dag voor mij

15-07-2010, 21:40
ik ken een vrouw machallah 3liha, heeft vier keer een keizersnee gehad. en machallah 3la wlidatha . zijn grote kindjes, over de vier kilo.
ze heeft gelukkig nergens last van, na 1 maand zat ze al op de fiets. machallah

15-07-2010, 22:10
MesjALlah tbarkelah, ik heb 1 gehad nu al anderhalf jaar geleden. Ik ben zo bang dat de 2e ook via die weg komt. was de keizersnee bij jullie gepland? Bij mij niet..

15-07-2010, 22:17
nou meiden ik heb niet zn geluk mijn keizersnee kan nog soms pijn doenals ik iets zwaars til is nu al 13maanden geleden en mijn litteken is zeker nog te zien!!

15-07-2010, 22:23

Citaat door zinnezintje:
MesjALlah tbarkelah, ik heb 1 gehad nu al anderhalf jaar geleden. Ik ben zo bang dat de 2e ook via die weg komt. was de keizersnee bij jullie gepland? Bij mij niet..

bij mij niet maar hij kwam met ze gezicht naar boven eruit in plaats van ze achterhoofd ze noemen dat een sterenkijker vandaar de keizesneden ik heb echt me best gedaan maar had ook geen persweeein meer door de medicijnen omdat ik echt te veel pijn had ik vergeet die weeen nooit meer in me leven het is echt niet een menstruatie pijn het is echt onbeschrijfelijk die pijn echt erg gewoon ging echt huilen en tegen me man zeggen dat ik niet meer kon terwijl ik echt tegen heel wat pijn kan maar dat soort pijn wat ik toen had ayemaa oe safi!!

15-07-2010, 22:36
Ik zou thuis bevallen tenminste dat wou ik heel graag...
Omdat ik spontaan mijn vliezen zijn gebroken heeft de vroedvrouw ze doorgeknipt en ze zei hij heeft in zn vruchtwater gepoepd, je wordt overgedragen aan het ziekenhuis. Ik had niets klaargelegd voor mn zelf!! Alles in haast inpakken, gelukkig stond de babytas wel klaar. Mn weeen waren ook niet regelmatig ze kwamen eerst om de paar minuten en bleven op een gegeven moment een kwartier weg. Ze hebben nep-weeen toegediend en die waren vreselijk Allahoe moesta3aan.
Toen ik eindelijk mocht persen was ik bekaf, na 2 moeizamen persingen viel ik doodmoe terug in bed. De gyneceloge kwam nog aanzetten met een vaciumpomp en toen bracht ze me naar de ok.

Zware bevalling, hoop dat mn zondes hiermee zijn gewist amien..

16-07-2010, 08:47

Citaat door zinnezintje:

Mijn eerste keizersnede was niet gepland.Was toen 2 weken overtijd toen pas zagen ze dat ik ook smalle bekken heb en dat een normale bevalling onmogelijk was.
Bij mijn 2 de was het wel gepland mijn zoontje is toen met 37 w en 5 dagen gehaald omdat hij heel snel groeide tbarkellah.
Hij was toen geboren met een gewicht van 4,500 gram.
Ik ben al met al er snel bovenop gekomen el hamdoellilah terwijl ik echt snel weer dingen ben gaan doen in huis en buiten maar soms merkte ik dat ik teveel van mijn zelf vroeg.
Zelfs nu 10 maanden erna heb ik weleens een raar verdovend gevoel bij mijn wond.
Walakien hamdoellilah dat nemen we voor lief ik heb er 2 prachtige wondertjes voor teruggekregen.

08-08-2010, 10:42

bij mij niet maar hij kwam met ze gezicht naar boven eruit in plaats van ze achterhoofd ze noemen dat een sterenkijker vandaar de keizesneden ik heb echt me best gedaan maar had ook geen persweeein meer door de medicijnen omdat ik echt te veel pijn had ik vergeet die weeen nooit meer in me leven het is echt niet een menstruatie pijn het is echt onbeschrijfelijk die pijn echt erg gewoon ging echt huilen en tegen me man zeggen dat ik niet meer kon terwijl ik echt tegen heel wat pijn kan maar dat soort pijn wat ik toen had ayemaa oe safi!!

ik heb precies hetzelfde meegemaakt in november 2008.

08-08-2010, 11:26

Citaat door Woestijnroos:
Het kan ook heel gevaarlijk zijn zuster. Mijn moeder heeft 3 keer een keizersnee gehad en belandde met de derde op de IC. Toen ze daarna nog een keer zwanger werd, waren de artsen daar echt niet blij om. Ze zijn toen echt boos op haar geworden, omdat het riskant zou zijn. Maar alhamdoelillaah, de laatste bevalling was gewoon normaal.

TS, weet je nu al dat je weer een keizersnee moet hebben? Dat hoeft toch helemaal niet? Ik ken nichten die de eerste keer met keizersnee zijn bevallen en de keren daarna gewoon via de normale weg.

Hey salaam ik ben al 2 keer bevallen met keizersnede en 3 ook.Ik heb ook smalle bekken vandaar dat het weer keizersnede word.De gyn zei dat een normale bevalling zoiezo niet meer zou lukken.
Ik heb zelf ook nooit weeen.

08-08-2010, 12:09
Ik ken iemand uit mijn omgeving die er 2 heeft gehad en de 3e komt ook met een keizersnee dat is een risico. Haar buik is nu zo groot dat het kindje eerder gehaald moet worden vanwege de littekens die scheuren kunnen van de vorige keizersneden.

Zij is nog maar 22 weken zwanger en het kindje wordt gehaald... en moet verder groeien in een couveuse.

08-08-2010, 12:14

`ja bij mij is het allemaal nog vers ik heb vandaag wel veel pijn vooral bij het opstaan oefff het is de 9e dag voor mij

mabrouk... wat heb je gekregen?

Pagina's : [1] 2