Bekijk volle/desktop versie : Ik snap die Illuminatie niet, wie kan dat uitleggen?



Pagina's : [1] 2 3

15-07-2010, 19:47
Hoe zit dat precies?

15-07-2010, 19:50


Verdiep je er niet in dat is het enige dat ik je kan zeggen is veels te ingewikkeld en de islaam is genoeg alhamdoelillah mensen gaan zich helemaal verdiepen in deze onzin en weten weinig tot niks van hun eigen deen..

15-07-2010, 19:53
Het is geen onzin, ik zou zeggen verdiep je erin en je zult de tekenen van het einde der tijden zoals ze in de islam en zelfs in andere geschriften zijn beschreven herkennen. Kennis is macht.

15-07-2010, 19:56

Citaat door YoungNoble20:
Het is geen onzin, ik zou zeggen verdiep je erin en je zult de tekenen van het einde der tijden zoals ze in de islam en zelfs in andere geschriften zijn beschreven herkennen. Kennis is macht.

Weet je hoeveel tijd dat ineemt om dit te onderzoeken? al die complot theorieeen de ene klopt de andere niet aan de quran en sunnah hebben we genoeg alhamdoelillah kortom ts niet aan beginnen.

15-07-2010, 20:00


@ youngnoble20, Tis gewoon dat ik er steeds vaker over hoor, maar ik snap er niet echt veel van. Had eens een filmpje gezien van al die tekenen die bij de illuminatie horen, zelfs nickelodeon. T lijkt me een groot iets, maar k weet niet wat het inhoudt..

@ Aboe_adam, dats waar, maar t lijkt me wel interessant.

15-07-2010, 20:01

Citaat door Aboe_Adam:
Weet je hoeveel tijd dat ineemt om dit te onderzoeken? al die complot theorieeen de ene klopt de andere niet aan de quran en sunnah hebben we genoeg alhamdoelillah kortom ts niet aan beginnen.


Ja, ga maar niet meer naar school, onnodig om te leren en kennis op te doen want aan de Koran en Sunna hebben we genoeg? Broeder, de Koran en Sunna leren ons juist om meer kennis op te doen.

De eerste vers dat geopenbaard is leert ons om te leren/ lezen/ onderwijzen. IQRA BISMIRABIKA LADI GALAQ..

De moslims van deze tijd maken een grote fout door vast te houden aan cultuur. De moslims van vroeger die over de wereld heersten leerden van de Perzen, Romeinen en van de oudere bevolkingen. Dit hebben zij verder ontwikkeld zodat wij de meesters waren van sterrenkunde, wiskunde en filosofie. Zolang iets niet haram is en jezelf verrijkt van kennis moet je ervan profiteren is mijn mening.

15-07-2010, 20:01
Ik heb het je enkel gezegd wat jij ermee doet is aan jou..zie hoekje

15-07-2010, 20:58

Citaat door Temsamanegirl18:
Hoe zit dat precies?



Kort gezegd gaat het om een elite bondgenootschap van rijke pieten die streven volgens hen agenda naar een wereldregering( die zal regeren van het midden-oosten over de gehele wereld ) om de mensheid te onderwerpen aan hun.
Sommige beweren dat zij Almasieh Addadjaal (anti-christ) aan het opwachten zijn, en zij voor hem eigenlijk de nieuwe wereld orde aan het voorbereidde zijn.

Hoe willen zij dit verwijzenlijken?
Dit doen ze door ons eerst vanaf onze jongere jaren te indoctrineren/brainwashen/manipuleren via massa-media, denk maar aan tv, internet , radio, kranten. Zodat wij niet anders gaan en kunnen denken. En zodra jij niet anders denkt ben jij geen gevaar voor hen.
Zo kunnen zij via een actie heel wat reactie loswekken bij de wereld- populatie denk maar aan de mexicaanse-griep, ze bedenken een griep die infeite niets anders is dan een normale griepje, maar omdat zij het zo oplazen vooral door de media, krijgen ze de hele wereld in rep en roer.

Ook zijn ze van plan om elk individu te controleren wat hij doet en waarom hij hetgeen doet, dit willen ze doen middels een chip (die niet groter is dan een graan korrel ) deze implanteren ze in je lichaam en via de sateliet kunnen ze je altijd waarborgen en overal vinden. (google rfid chip voor meer info)

15-07-2010, 21:55
Ik raad je aan om de lezingen van sheich Imran Hosein te bekijken, dan weet je ook wat de link tussen Islam en illuminati is. Het hoort ook zeker bij de tekenen van de Dag des Oordeels.

Verdiep je niet al te veel in maar zoek alleen de belangrijkste info op. Uit mijn ervaring is het gewoon teveel nutteloze info die daarbij horen en die je alleen maar afleiden.

Bekijk deze van Imran hosein en zo verder tot part 9

http://www.youtube.com/watch?v=jIpzG1t0URs

15-07-2010, 22:07

Citaat door Temsamanegirl18:
Hoe zit dat precies?

De illuminatie maakt onder andere onderscheid tussen kerk en staat en wil met behulp van de wetenschap bewijzen dat God de Eerste Oorzaak is van al de dingen die bestaan. Al de fabels die je hier leest, is bangmakerij.
En angst is onze grootste vijand die ons steeds verder verwijderd van kennis.
Overigens is het toch onwetendheid waarvan de mens bevrijd moet worden?

15-07-2010, 22:13

Citaat door Temsamanegirl18:
Hoe zit dat precies?

Waneer voelt God zich gelukkig?
God geniet van de momenten waarop vijanden broeders worden.

15-07-2010, 22:21
Ahsant al-Atharie.

Daarnaast is het nog eens zo dat de Illuminatie de machtsmiddelen in handen hebben en de (wereld)burgers hier afhankelijk van willen maken, hun hier in te laten geloven.

Dit doen zij door media maar ook door popcultuur, hollywood, consumptie reclames, subliminal messages, etc. en andere zaken om de geest te onderwerpen en vrij te maken van het immateriële en te onderwerpen aan het materiële.

Om dit voor elkaar te krijgen aanbidden zij Satan met allerlei rituelen die hen zou helpen de macht te verkrijgen/behouden. Deze zouden de mens onbewust stimuleren hetgeen te doen (of mooier schoonschijnend te maken) wat zij zeggen.

Dit is wat er over hen wordt beweerd. Natuurlijk heeft het over het algemeen veel raakvlakken met de Islam vooral met het oog op de tekenen van de Dag Des Oordeels en de komst van Dajjal. Echter is een hoop gebaseerd op speculatie en het is daarom moeilijk om te bepalen wat juist is, vooral als wij dit gaan interpreteren vanuit de Islam.

In ieder geval wat wij met zekerheid kunnen zeggen - naast dit eeuwenoude geheime genootschap - is dat er wel degelijk geheime machten (organisaties) in de wereld bezig zijn met het mondiale economisch politieke beleid welke veel invloed achter de schermen uitoefent en de weg vrij legt voor wie daadwerkelijk wat gaat betekenen in de wereld.

Wal hemdoellillah, als jouw tawhied sterk gefundeerd is in jouw hart dan zul jij je nimmer ondergeschikt maken aan hun propaganda doeleinden die jouw ziel zal corrumperen. Wellicht biedt kennis over dit onderwerp meerwaarde en zal dit de Islam alleen maar ondersteunen wanneer wij de tekenen terug vinden in de huidige tijd. Wel is het belangrijk dat men niet vrij gaat interpreteren over deze tekenen en de komst van Dajjal en kan men zich het beste beschermen tegen de komst van de Dajjal door de wettelijk toegestane middelen zoals de dua in tashahoed, soera al kahf, 'ilm, hidjra, etc.

15-07-2010, 23:25



Citaat door Verrijking:
De illuminatie maakt onder andere onderscheid tussen kerk en staat en wil met behulp van de wetenschap bewijzen dat God de Eerste Oorzaak is van al de dingen die bestaan. Al de fabels die je hier leest, is bangmakerij.
En angst is onze grootste vijand die ons steeds verder verwijderd van kennis.
Overigens is het toch onwetendheid waarvan de mens bevrijd moet worden?


Ze vraagt wat het inhoudt, niet of we satanisten willen worden.

15-07-2010, 23:42
Alstublieft mensen. Hoe mooi die videootjes ook in elkaar worden gezet.. Het is en zal niet perfect zijn. Gebruik de tijd om de koran voor jou wetenschap te gebruiken. Het enige wat je nodig hebt om in dit leven succesvol te slagen is het volgen van de daden van de profeet (saw) en je zult altijd worden geleid door de enige echte god.

Het is natuurlijk wel leuk om een dialoog aan te gaan omtrent illuminatie en wat er in de koran wordt verteld. Maar het is niet eens bewezen dat het bestaat. De creaties van Allah daar moeten we het mee doen. Dat is het feit. We leven in een wereld. Hij heeft uit ons profeten gebracht. Hij heeft ons boeken gezonden, waar wij lering uit trekken. Dat is het en dat blijft het. Tot het moment dat de dajjaal komt, kun je er niets aan doen. Uiteindelijk is de tekst uit de koran en de hadith lijdend voor alles wat er komt. Mensen kunnen daar niet zomaar even een leuk filmpje van maken.

Ik zie laatst ook dat mensen beelden en muziek in dat soort filmpjes stoppen. Fragmenten uit films die zogenaamd de dajjaal moet gaan voorstellen. Muziek dat alleen in kerken gebruikt wordt verwerken in een video over islamitische koranteksten. Door wie is het gemaakt vraag ik me dan af??..

Bullshit of niet.. ga er niet te ver op in. Als je in grote lijnen weet hoe het werkt.. dan moet je ook ophouden met kijken.

16-07-2010, 12:39

Citaat door dromen_:
Ze vraagt wat het inhoudt, niet of we satanisten willen worden.

Omdat dit een geheime broederschap betreft en dus slechts voor ingewijden toeganklijk zou zijn, zouden zij satanisten zijn.
In dit argument zit toch geen logica in?

Pagina's : [1] 2 3