Bekijk volle/desktop versie : Hulpschip Syrie legt aan in Egypte



14-07-2010, 23:51
Ik kan me altijd slecht voorstellen hoe dat eruit ziet: 2000 ton voedsel en medicijnen.

15-07-2010, 00:06


Bestond Hamas maar in Irak.

Pff allerlei excuses om toch mensen uit te roeien.

15-07-2010, 00:13

Citaat door hurdurr:
De goederen komen uit Syrie, dus waarschijnlijk zijn het dadels en zand.

En medische zalfjes.

Gemaakt van dadels en zand.




Nee wacht ik weet het, in het leger hadden we vrachtwagentjes die simpelweg 'tientonner' werden genoemd, dus dat zijn er 200, da's een aardige optocht.

15-07-2010, 01:05

Citaat door hurdurr:
De goederen komen uit Syrie, dus waarschijnlijk zijn het dadels en zand.

En medische zalfjes.

Gemaakt van dadels en zand.



alleen hebben jullie wel de olie nodig he "varken"

15-07-2010, 01:44



Citaat door Amira_1986:
Er is een enorme Moslim Toekomst op komst. Huidige jeugd in Arabische landen zullen al het onrecht stop zetten. Wraak zal zoet zijn. En anders hun kinderen. Mark my words.


Ik denk dat er in de Westerse wereld weinig mensen jouw woorden zullen marken. Een ideologie die wraak propageert in de naam van God?!
Ik zou zeggen: lees nog eens over Jezus' rechterwang.

15-07-2010, 01:47

Citaat door Amira_1986:
Er komt een tijd dat die Joodse varkens (meldt deze reactie maar meteen bij het beheer. CIDI varkens) en hun puppets 1 voor 1 uitgeroeid zullen worden door de Moslims zelf. Insha'Allah. Kwestie van tijd.


Vertel vertel...ben reuze benieud hoe ze dat gaan doen.

Btw niet vergeten eerst de binnelandse onrusten ontnemen in alle Arabische landen, en nooit meer lullen over een Umah gewoon omdat hij/zij/het er niet is.

15-07-2010, 02:10

Citaat door Amira_1986:
Een beweging die haar Rechten eist.
Een beweging die niet meer uitgebuit wilt worden. Een (groeiende) sterke natie die Islam als oplossing ziet voor alle problemen.

Kwestie van tijd.


Studeer je aan een militaire academie? Je praat zo militant...

15-07-2010, 02:11
Allemachtig. Wat ben jij achterlijk. Je hebt mijn medelijden.

15-07-2010, 02:13
Ik ga ook een demonstratief hulppakket sturen, met Doesburgse mosterd en drop en King-pepermunt, daar zal de hele situatie van opknappen. Met Sinterklaas sturen we massaal chocoladeletters.