Bekijk volle/desktop versie : Advies nodig!



Pagina's : [1] 2

14-07-2010, 23:28
Heb nu al even iets met een jongen. Maar het probleem is gewoon dat hij weinig of zelden wat stuurt en of belt. Maar als we samen zijn dan lijkt alles zo perfect. En meestal als ik hem bel dan neemt hij niet op. Heb hem daarover aangesproken en hij zegt dat er verandering komt, maar merk daar amper wat van.
Andere meiden zeggen dat hij misschien zijn aandacht moet verdelen tussen mij en iemand anders. Ik weet niet wat te denken hiervan.
Wat denken jullie?

14-07-2010, 23:30


Ik denk.. Fuck you.

Zo'n wijven hààt ik, wijven die blijven plakken en hopeloos doen, Tfoe, kost bah.

14-07-2010, 23:30
Zijn die meiden je vriendinnen?!

14-07-2010, 23:31
Het lijkt me verstandig je hoofd hier in te stoppen en even door te trekken. Misschien krijg je dan je verstand terug.

14-07-2010, 23:32



Citaat door __Esmaatje__:
Zijn die meiden je vriendinnen?!


Ja. Ze zeggen dat ik hem moet laten gaan. Heb het ook geprobeerd, maar hij liet me niet gaan. Hij deed beter zijn best, maar nu gaat het al weer minder...

14-07-2010, 23:33
OMG, loslaten die handel! Dat zijn mannen die je op zoeken wanneer het ze uitkomt!

Genoeg vissen in de zee!

14-07-2010, 23:33
Ik begrijp niet dat je zo'n jongen nog aandacht kan geven

14-07-2010, 23:33

Citaat door sam-ya:
Heb nu al even iets met een jongen. Maar het probleem is gewoon dat hij weinig of zelden wat stuurt en of belt. Maar als we samen zijn dan lijkt alles zo perfect. En meestal als ik hem bel dan neemt hij niet op. Heb hem daarover aangesproken en hij zegt dat er verandering komt, maar merk daar amper wat van.
Andere meiden zeggen dat hij misschien zijn aandacht moet verdelen tussen mij en iemand anders. Ik weet niet wat te denken hiervan.
Wat denken jullie?


Run.

14-07-2010, 23:33

Citaat door sam-ya:
Ja. Ze zeggen dat ik hem moet laten gaan. Heb het ook geprobeerd, maar hij liet me niet gaan. Hij deed beter zijn best, maar nu gaat het al weer minder...


Twijfels zijn nooit goed. Wij zijn geneigd om meteen het negatieve te denken, maar misschien is er iets aan de hand? En mocht je duidelijkheid van hem krijgen, dan weet je waar je aan toe bent.

14-07-2010, 23:34

Citaat door Droptoffee:
Ik begrijp niet dat je zo'n jongen nog aandacht kan geven

Mishandelen dat wijf!

14-07-2010, 23:34
Weer een retard die verliefd is op haar eigen sprookjesverhaal.

14-07-2010, 23:36

Citaat door __Esmaatje__:
Twijfels zijn nooit goed. Wij zijn geneigd om meteen het negatieve te denken, maar misschien is er iets aan de hand? En mocht je duidelijkheid van hem krijgen, dan weet je waar je aan toe bent.


Dat is het net. Hij is zeker dat hij me niet kwijt wilt... Beweert dat hij gewoon nonchalant is met zijn gsm... Dat hij zijn best doet (er is wel al meer verandering), maar toch niet zoals het moet. En bedankt voor je reacties... Tenminste iemand die deftig reageert!

14-07-2010, 23:38



Citaat door __Esmaatje__:
Twijfels zijn nooit goed. Wij zijn geneigd om meteen het negatieve te denken, maar misschien is er iets aan de hand? En mocht je duidelijkheid van hem krijgen, dan weet je waar je aan toe bent.


Er is helemaal niks aan de hand. En als er iets aan de hand is, dan lijkt het me vanzelfsprekend om het te delen met haar als ze een zogenaamde relatie hebben. Vrouwen moeten altijd zoeken naar allerlei lompe excuses om de realiteit te ontlopen. Het is eigenlijk heel simpel. Een jongen die zich gedraagt alsof hij er niets om geeft, geeft er ook echt niets om.

14-07-2010, 23:39

Citaat door sam-ya:
Dat is het net. Hij is zeker dat hij me niet kwijt wilt... Beweert dat hij gewoon nonchalant is met zijn gsm... Dat hij zijn best doet (er is wel al meer verandering), maar toch niet zoals het moet. En bedankt voor je reacties... Tenminste iemand die deftig reageert!


Niemand is perfect lieverd. Jij kent hem beter dan ik, althans dat hoop ik voor je.!

Maar meid een 'relatie' aangaan met twijfels is nooit goed. Uit je gevoelens.

Geen dank meissie.

14-07-2010, 23:41

Citaat door miss_alexandria:
Er is helemaal niks aan de hand. En als er iets aan de hand is, dan lijkt het me vanzelfsprekend om het te delen met haar als ze een zogenaamde relatie hebben. Vrouwen moeten altijd zoeken naar allerlei lompe excuses om de realiteit te ontlopen. Het is eigenlijk heel simpel. Een jongen die zich gedraagt alsof hij er niets om geeft, geeft er ook echt niets om.


Ik ken heel de situatie niet. Maar wil je liever geen duidelijkheid van hem? Wie weet is er iets gaande?

Zowel jij als ik kennen de situatie niet.

Pagina's : [1] 2