Bekijk volle/desktop versie : En roep de moslims op tot de jihad .(sjeikh abdullah Rushood) VIDEO



Pagina's : [1] 2

12-08-2004, 19:47

Citaat door SjeikhSpeare2:
http://ftp://66.127.80.65/rshood_1.WMV


http://ftp://66.127.80.65/rshood_2.WMV
.

12-08-2004, 19:57


Djazak allahou ghairan broeder!!!!

12-08-2004, 22:40
Kan je een overzicht geven van "sjeikh abdullah Rushood"

Waar heeft hij gestudeerd, van wie is hij een leerling geweest, welke opleidingen heeft hij voltooid, wat zijn kennis is van de Koran en de Ahadith, enz, enz...

12-08-2004, 22:45
Hij is wel lachwekkend, hij komt aan trek een pistol uit zijn zak, leg het op tafel (waar overgens een bazooka, een granaat en een Koran ligt) en gaat vervolgens zitten.

Beetje te veel Hollywood films gezien... Acteren was niet voor hem weggelegd...

12-08-2004, 23:16



Citaat:
Origineel gepost door Vraag
Precies Jihad_Al_Nafs!

Dat [B]vind ik nou ook! [/B]
mening

13-08-2004, 19:55
Nog steeds geen antwoord...

14-08-2004, 00:07

Citaat:
Origineel gepost door SjeikhSpeare2
.....
Mijn vragen zijn nog steeds niet beantwoord, hoe kan ik er van uit gaan dat zijn leer juist is?

Ik heb meer info nodig

14-08-2004, 19:41

Citaat:
Origineel gepost door Oem_Qataadah_
Allahoe Akbar!!

Moge Allaah hem belonen, zegenen en moge Allaah hem het martelaarschap schenken...Ameen!!
De eerste jihaadi die het goed zegt, het gaat de goede kant uit

14-08-2004, 20:50

Citaat:
Origineel gepost door Jihad_Al_Nafs
De eerste jihaadi die het goed zegt, het gaat de goede kant uit
Is onze zuster werkelijk een Jihaadi ?

14-08-2004, 21:09

Citaat:
Origineel gepost door Aboe_Qataadah6
Wat versta jij onder Jihaadi
Assallaam 'alaikum,

Long time no see a goeya, alles goed met je ? Wel, ik vind deze term onjuist om te gebruiken (en al helemaal spottend)..

14-08-2004, 21:15

Citaat:
Origineel gepost door Aboe_Qataadah6
Maar je vroeg wel of ze daadwerkelijk een Jihaadi is? Waarom had je hem dan niet gelijk erop aangesproken?
Omda'k altijd vragen stel alvorens ik een persoon erop kan attenderen a goeya! Waarom groet je mij niet terug ?

14-08-2004, 22:05

Citaat:
Origineel gepost door Zwaard
Is onze zuster werkelijk een Jihaadi ?
Een wolf die zich verkleed als een schaap, zal nooit een schaap zijn.

Wat ik hier wil zeggen, je bent wat je bent.

En ik heb haar naar spijt de verkeerde titel gegeven, het moest Takfieri zijn, en zuster het is helemaal niet spottend bedoeld. Tenzij zij het zo opvat.

14-08-2004, 22:21



Citaat:
Origineel gepost door SjeikhSpeare2
als takfeer van de taghut betekent dat je een takfierie bent.
Dan wens ik ook een takfeerie te zijn.
Wie is dat niet, maar je weet wat een Tafieri is doe nu niet als of je het niet weet, want we zijn vaker in discussie geweest over dit feit.

Wa salaam

14-08-2004, 22:57

Citaat:
Origineel gepost door SjeikhSpeare2
degene diue niet de ware imaan heeft bewerkstelligt en tevreden is met degenen die niet met de wetten van ALlah heersen.. de selefiyasekte dus m.a.w. de neo_murjiah.
Wie is hier een "selefi", mensen maken overscheid de leer van de Salaf niet.

Er zijn mensen die alles te ver nemen en zich gaan afscheiden, Moge Allah (soebhana wa ta'ala) hun leiden.

15-08-2004, 11:06

Citaat:
Origineel gepost door Jihad_Al_Nafs
Wie is hier een "selefi", mensen maken overscheid de leer van de Salaf niet.

Er zijn mensen die alles te ver nemen en zich gaan afscheiden, Moge Allah (soebhana wa ta'ala) hun leiden.
Amin! Maar beste broeder, groeperingen waarover de Salaf gesproken hebben en aangetoond dat zij dwalend zijn met bewijzen walilahi Alhamd dienen afstand van genomen te worden! En laat duidelijk zijn dat de tweeënzeventig-groeperingen geen bestaansrecht verdienen!

En hetgeen dat jij gebruikt om Oem_Qatadaah, als een Takfieri te bestempelen ? Je doet waarvoor jij waarschuwt.. Oei oei oei!

Pagina's : [1] 2