Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschap net gehaald....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

14-07-2010, 18:54
Dames,

Ik heb net een zwangerschaptest gehaald, omdat ik 5 dagen overtijd ben. Ik heb het net getest en zag meten 1 streepje, dat controlegebied streepje. Even laten keek ik en zag ik nog steeds 1 streepje. Nou dus ik wilde het pakken en toen ik goed keek, zag ik een ander streepje, maar heel wazig. Mijn man gelijk, nee je bent niet zwanger want anders had je 2 duidelijke strepen. Maar ik ben er niet gerust op!

Heeft iemand dan meegemaakt? En was je wel of niet zwanger?

14-07-2010, 18:57

Na hoeveel tijd was het, dat je weer keek?

Meestal moet je na 5 min ofzo kijken toch.. als het veel later is dat je hebt gekeken (staat ook altijd bij de bijsluiter) dan is dat niet geldig..

14-07-2010, 19:01

Citaat door Nemesis030:
Na hoeveel tijd was het, dat je weer keek?

Meestal moet je na 5 min ofzo kijken toch.. als het veel later is dat je hebt gekeken (staat ook altijd bij de bijsluiter) dan is dat niet geldig..

Ik ha dhet op de tafel gelegd, dus keek van een afstand of ik wat zag. Dus kon van ene afstand ook geen tweede lijn zien. Nou nog geen 10 minuten later, wilde ik het weggooien en toen ik goed keek zag ik een wazig streepje. Die heb ik denk ik over de hoofd gezien toen het op de kast lag!

Ik ben zo nieuwsgierig. Wanneer zal ik het weer proberen! Want bij mijn eerste zwangerschap zag je meteen een tweede duidelijke streepje!

En voel me nu wel heel moe enzo, maar het kan ook psychisch zijn

14-07-2010, 19:02
Ik denk toch echt dat je hartstikke zwanger bent hoor!

14-07-2010, 19:02

Citaat door Vlinder07:
Ik ha dhet op de tafel gelegd, dus keek van een afstand of ik wat zag. Dus kon van ene afstand ook geen tweede lijn zien. Nou nog geen 10 minuten later, wilde ik het weggooien en toen ik goed keek zag ik een wazig streepje. Die heb ik denk ik over de hoofd gezien toen het op de kast lag!

Ik ben zo nieuwsgierig. Wanneer zal ik het weer proberen! Want bij mijn eerste zwangerschap zag je meteen een tweede duidelijke streepje!

Ja bij mij zag je dat ook gelijk terwijl ik een test had waarbij stond, pas aflezen na 5 min

Maar ik zou morgenochtend weer testen? Je bent al overtijd dus Welke heb je trouwens? Neem die van kruidvat

14-07-2010, 19:06
een streepje is een streepje!!!!! ga een ander testje halen en probeer nog ns, voor je eigen gemoedsrust.

alvast mabrouk!!!

14-07-2010, 19:08
dat streepje komt er toch als er hcg in je urine zit? (zwanger dus)

ik hoop inchallah voor jou dat het raak is ; wacht nog even & doe de test dan opnieuw

14-07-2010, 19:12

Citaat door Nemesis030:
Ja bij mij zag je dat ook gelijk terwijl ik een test had waarbij stond, pas aflezen na 5 min

Maar ik zou morgenochtend weer testen? Je bent al overtijd dus Welke heb je trouwens? Neem die van kruidvat

Ja dat had ik dus ook bij mijn eerste zwangerschap. ja ik ben 5 dagen overtijd. Ik heb idd die van kkruidvat. 2 voor 5 euro! Ik ga het morgen weer proberen! Ik hoop het echt! Mijn man denkt van niet, omdat het de eerste maand is dat we het proberen!

Maar wie weet!!!

14-07-2010, 19:13
Ik had ook een heel licht tweede streepje en was gewoon zwanger.
Dus gefeliciteerd meid je bent echt zwanger

14-07-2010, 19:14

Citaat door StreetChic:
dat streepje komt er toch als er hcg in je urine zit? (zwanger dus)

ik hoop inchallah voor jou dat het raak is ; wacht nog even & doe de test dan opnieuw

Het is wel echt een heel licht streepje. Als die test op de tafel zit dan zie je het niet. Je moet die test dus echt vasthouden om het te kunnen zien..Maar er zit wel een streepje

Ghizlane_girl: Inshallah!!!

salma02: Ik hoop het ook!!!

Ikeafreak: Ik heb er nog 1. Heb die van de kruidvat. 2 voor 5 euro! Morgenochtend ga ik het weer proberen

14-07-2010, 19:15

Citaat door Vlinder07:

meid ik had precies hetzelfde werd er gek van. had 3 testen gehaald en bij alle 3 verscheen er pas na twintig minuten of zo een tweede streepje. en toen had ik ook gebeld naar de infolijn en die zeiden ook streepje is zwanger!!! en ja ik was zwanger dus gefeliciteerd

14-07-2010, 19:15

Citaat door lina04:
Ik had ook een heel licht tweede streepje en was gewoon zwanger.
Dus gefeliciteerd meid je bent echt zwanger

Dus bij jou was het ook echt heeeeel licht! Nu moet ik huilen! Maar ik ga mezelf nog niet te blij maken. Morgen ga ik het weer testen of zal ik toch even wachten?

14-07-2010, 19:16

Citaat door Vlinder07:
Dus bij jou was het ook echt heeeeel licht! Nu moet ik huilen! Maar ik ga mezelf nog niet te blij maken. Morgen ga ik het weer testen of zal ik toch even wachten?

en bij mij wa sie trouwens een ook heel licht!! dus je bent hartsikke zwanger

14-07-2010, 19:19

Citaat door sjeema23:
en bij mij wa sie trouwens een ook heel licht!! dus je bent hartsikke zwanger

Ik hoop het yarrabbie! Ik ga morgen meteen foliumzuur halen voor de zekerheid!

Nou morgenochtend maar weer een testje doen!

Weet iemand hoe het komt, dat ook al ben je zwnager, je een heel licht streepje te zien krijgt? Ik ben namelijk al 5 dagen overtijd, dus daar ligt het niet aan!

14-07-2010, 19:22

Citaat door Vlinder07:
Ik hoop het yarrabbie! Ik ga morgen meteen foliumzuur halen voor de zekerheid!

Nou morgenochtend maar weer een testje doen!

Weet iemand hoe het komt, dat ook al ben je zwnager, je een heel licht streepje te zien krijgt? Ik ben namelijk al 5 dagen overtijd, dus daar ligt het niet aan!

weet niet echt hoe dta komt, maar je bent echt zwanger hoor. ik had echt precies hetzelfde wallah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11