Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschap net gehaald....



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

21-07-2010, 12:48
hey meiden!!!

ik heb een tijdje terug verteld dat ik vorige maand een positieve test had maar dat ik 2 dagen erna ongesteld ben geworden. nou heb ik gisteren 2 testen afgenomen en die waren beide weer positief Alhamdoelilah.
ik heb net mijn huisarts gebeld en dit verteld. en ook dat ik vorige maand gewoon ongesteld ben geworden ondanks een positieve test. hij zei dus dat 10% van de vrouwen gewoon nog 1 maand blijft mestrueren.
Ik ben dus gewoon zwanger Alhamdoelilah!!!!!!!

21-07-2010, 12:50



Citaat door miss_anissa86:
hey meiden!!!

ik heb een tijdje terug verteld dat ik vorige maand een positieve test had maar dat ik 2 dagen erna ongesteld ben geworden. nou heb ik gisteren 2 testen afgenomen en die waren beide weer positief Alhamdoelilah.
ik heb net mijn huisarts gebeld en dit verteld. en ook dat ik vorige maand gewoon ongesteld ben geworden ondanks een positieve test. hij zei dus dat 10% van de vrouwen gewoon nog 1 maand blijft mestrueren.
Ik ben dus gewoon zwanger Alhamdoelilah!!!!!!!


Dit kan zeker.
Heb het zelf ook meegemaakt.

21-07-2010, 12:51
elf mabrouk

21-07-2010, 12:53

Citaat door Usila:
elf mabrouk


chokran bezaf meid
insha allah mag ik jou ook snel feliciteren!!

xxx

21-07-2010, 12:53



Citaat door Thuggylife:
Dit kan zeker.
Heb het zelf ook meegemaakt.


alhamdoelilah

21-07-2010, 12:56
Dan ben je gewoon zwanger inchallah, zo een lheel heel ichte streep had ik ook toen ik bleek dat ik zwanger was van mijn dochtertje.

Alvast Gefefeliciteerd

21-07-2010, 13:15

Citaat door miss_anissa86:
hey meiden!!!

ik heb een tijdje terug verteld dat ik vorige maand een positieve test had maar dat ik 2 dagen erna ongesteld ben geworden. nou heb ik gisteren 2 testen afgenomen en die waren beide weer positief Alhamdoelilah.
ik heb net mijn huisarts gebeld en dit verteld. en ook dat ik vorige maand gewoon ongesteld ben geworden ondanks een positieve test. hij zei dus dat 10% van de vrouwen gewoon nog 1 maand blijft mestrueren.
Ik ben dus gewoon zwanger Alhamdoelilah!!!!!!!


Gefeliciteerd Ik ben heeel blij voor je Moge allahs wt je een makkelijk zwangerschap geven!


Voor de meiden die denken dat ik toch zwanger ben..Nee dat ben ik niet. Ik ben al moeder en weet denk ik wel hoe het voelt als je zwanger ben! Ik ben toch gewoon ongesteld. Net weer alleen een druppeltje, maar misschien moet het nog doorbreken! Volgende maand beter! We zijn hamdoelilah nog jong!

Lala67: Ja meskiena..Amin

21-07-2010, 13:35

Citaat door Vlinder07:
Gefeliciteerd Ik ben heeel blij voor je Moge allahs wt je een makkelijk zwangerschap geven!


Voor de meiden die denken dat ik toch zwanger ben..Nee dat ben ik niet. Ik ben al moeder en weet denk ik wel hoe het voelt als je zwanger ben! Ik ben toch gewoon ongesteld. Net weer alleen een druppeltje, maar misschien moet het nog doorbreken! Volgende maand beter! We zijn hamdoelilah nog jong!

Lala67: Ja meskiena..Amin


amien! dank je meid
insha allah jij ook snel. ik was vorige maand ook gewoon normaal 4 of 5 dagen ongesteld maar de huisarts zei dit kan gewoon

21-07-2010, 13:37

Citaat door Vlinder07:
Gefeliciteerd Ik ben heeel blij voor je Moge allahs wt je een makkelijk zwangerschap geven!


Voor de meiden die denken dat ik toch zwanger ben..Nee dat ben ik niet. Ik ben al moeder en weet denk ik wel hoe het voelt als je zwanger ben! Ik ben toch gewoon ongesteld. Net weer alleen een druppeltje, maar misschien moet het nog doorbreken! Volgende maand beter! We zijn hamdoelilah nog jong!

Lala67: Ja meskiena..Amin



Aah jammer meid, was vast een teleurstelling. Maar je voelt je nu zeker opgelucht.
Volgende keer beter inchallah.

27-01-2013, 20:23
Hoop dat je zwanger bent. Niet iedereen maakt evenveel hg aan. Ik denk dat je zwanger bent. Toen ik 5 dagen overtijd was en ik deed test zag ik niets, geen lichte streep, niets. Toen ik de maand daarop overtijd was zag ik eerst ook een lichte streep en later werd het wel donkerder. Maar heeft te maken met je hormonen, hoeveel hg je aanmaakt. Probeer morgen anders weer of over 2 dagen.
Inscha allah ben je zwanger meid!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]