Bekijk volle/desktop versie : Káka exit??, en een basiswelkom voor Cánales??



Pagina's : [1] 2

14-07-2010, 18:14
Bron:

http://www.realmadridcf.nl/archive.php?id=2141

http://www.realmadridcf.nl/archive.php?id=2139

14-07-2010, 18:15


Hoop dat die Cánales zijn kansen gaat pakken, een ideale nr 10.

14-07-2010, 18:17
Ik had hem graag bij Barça gezien, het is een beste speler.

14-07-2010, 18:20
ja ze missen bij Barcalona echt een type Canales

14-07-2010, 18:23



Citaat door jamila1234:
ja ze missen bij Barcalona echt een type Canales


Dat staat nergens in mijn teksten

Barça speelt nooit met een vaste nr 10, maar die Cánales is jong, goed en zeer geschikt.

14-07-2010, 18:32
Hij is de opvolger van Guti.

14-07-2010, 18:34

Citaat door Yunus23:
Hij is de opvolger van Guti.



Ja, maar ik zie liever hem achter de spitsen of op het middenveld dan een van der Vaart.

14-07-2010, 18:42

Citaat door Irish_Boy:
Ja, maar ik zie liever hem achter de spitsen of op het middenveld dan een van der Vaart.



Waarschijnlijk komt Pedro Leon nog.Maar Guti kan centraal op het middenveld, maar ook op 10.En aangezien hij weg gaat hebben ze Canales voor maar liefst 6 jaar vastgelegd.

14-07-2010, 19:15
Je kan geen speler voor 6 jaar vastleggen.
Max 5 jaar.

14-07-2010, 19:18
Die Pedro Leon is een goede speler, hij is zeer technisch

14-07-2010, 19:20

Citaat door Skietzo_V7:
Je kan geen speler voor 6 jaar vastleggen.
Max 5 jaar.



http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/139033/real-madrid-legt-toptalent-canales-vast/



Real Madrid heeft toptalent Sergio Canales voor zes seizoenen vastgelegd.

14-07-2010, 19:34
De in juli 2001 goedgekeurde regels zijn op 1 september 2001 in werking getreden en zijn op de volgende beginselen gebaseerd:


•voor spelers onder 23 jaar moet een systeem van opleidingsvergoedingen gelden om de opleidingsinspanningen van clubs, met name kleine, aan te moedigen en te belonen;

•totstandbrenging van solidariteitsmechanismen die een aanzienlijk deel van de inkomsten zouden herverdelen onder de clubs die bij de opleiding van een speler betrokken zijn, inclusief amateurclubs;

•internationale transfers van spelers onder 18 jaar worden onder bepaalde voorwaarden toegestaan; de voetbalautoriteiten zullen een gedragscode opstellen en toepassen met waarborgen voor de sportieve opleiding en de schoolopleiding;

•invoering van één transferperiode per seizoen, alsmede een beperkte periode halverwege het seizoen, met maximaal 1 transfer per speler per seizoen;

•duur van contracten ten minste 1 en ten hoogste 5 jaar;

•contracten worden voor spelers tot 28 jaar gedurende een periode van 3 jaar beschermd; daarna gedurende 2 jaar;

•het in te voeren sanctiesysteem moet de regelmatigheid en het goede verloop van de competitie in stand houden, d.w.z. dat eenzijdige opzegging van een contract slechts aan het einde van een seizoen mogelijk moet zijn;

•indien een contract eenzijdig wordt opgezegd door de speler of de club, kan dit aanleiding geven tot betaling van een financiële vergoeding;

•er moeten evenredige sportieve sancties worden opgelegd aan spelers, clubs of makelaars die in de beschermde periode zonder geldige reden eenzijdig een contract opzeggen;

•oprichting van een effectief, snel en objectief arbitrageorgaan, waarvan de leden in gelijke aantallen door de spelers en clubs worden gekozen en met een onafhankelijke voorzitter; vertegenwoordigers van FIFPro(2) zullen samen met vertegenwoordigers van clubs zitting nemen in de geschillenbeslechtingskamer van de FIFA. FIFPro zal ook vertegenwoordigers aanwijzen voor het nieuwe arbitragehof voor het voetbal, waarbij in beroep kan worden gegaan tegen beslissingen van de geschillenbeslechtingskamer.

•arbitrage geschiedt op vrijwillige basis en vormt geen beletsel voor inschakeling van de nationale rechter.

14-07-2010, 20:24


Ik denk dat Kaka gewoon blijft. Heeft geen opperbest seizoen gedraaid maar op zich deed hij het ook niet zoo slecht. En ik denk dat Mourinho zeker een poging gaat wagen om het beste uit Kaka te halen.


Ik hoop dat Benzema meer speeltijd krijgt, die gozer is technisch echt een beest en kan met beide benen scoren! Vorig seizoen sukkelde hij nog wat met zijn blessures en vond hij het leven in Madrid moeilijk (slapen in hotel, andere wereldje voor hem). Komend seizoen verwacht ik meer van hem.


Granero mogen ze wat mij betreft wel verkopen/verhuren, heeft afgelopen seizoen niets bijzonders laten zien.

14-07-2010, 21:36
Kaka speelt gwn in de basis let maar op, dit is allemaal onzin uit catalaanse kranten. Kaká zal de ideale schakel zijn van mourinho in de counter. Mourinho weet altijd het beste uit zijn spelers te halen. En canales is een ruw diamantje die onder begeleiding van o.a kaka een grote ster moet worden

14-07-2010, 21:40

Citaat door Yunus23:
Waarschijnlijk komt Pedro Leon nog.Maar Guti kan centraal op het middenveld, maar ook op 10.En aangezien hij weg gaat hebben ze Canales voor maar liefst 6 jaar vastgelegd.



Dan wordt het echt dringen geblazen op het middenveld zeg, damnnn.

Granero, Káka, van der Vaart, Cánales. Pedro Léon, Guti (mocht hij blijven)


Ze hebben die Mosquira ofzo ook wel weggedaan, Pedro Léon is zo'n speler die niet echt een status heeft, maar wel goed is. Zulke spelers hebben ze ook nodig.

Pagina's : [1] 2