Bekijk volle/desktop versie : Zo ontroerend & niet te geloven! Kind van 5 redt vaders leven!



Pagina's : [1] 2

14-07-2010, 16:54
http://www.dumpert.nl/mediabase/1040261/1588883a/meisje_van_vijf_redt_vader.html

Ik moest echt huilen van ontroering. Zo schattig.. Zo slim. Zo kinderlijk simpel.

Wilde dit met jullie delen dames.

14-07-2010, 16:59


aaaah ik vond het vooral lief, maar toch niet om te huilen?

14-07-2010, 17:01

Citaat door Woestijnroos:
aaaah ik vond het vooral lief, maar toch niet om te huilen?


Heb jij dat nooit, dat je ergens ontroerd van raakt? Ik wel, ik ben een emootje.

14-07-2010, 17:03

Citaat door Singelette:
Heb jij dat nooit, dat je ergens ontroerd van raakt? Ik wel, ik ben een emootje.




haha, ja ik ook wel hoor, maar bij deze vond ik het ook wel schattig hoe ze zich zorgen maakte om haar outfit, haha. Komt misschien ook door de presentatrice.

Ik kan normaal zelfs wel huilen bij een animatiefilm enz, dus ik val je echt niet aan of zo

14-07-2010, 17:13



Citaat door Woestijnroos:
haha, ja ik ook wel hoor, maar bij deze vond ik het ook wel schattig hoe ze zich zorgen maakte om haar outfit, haha. Komt misschien ook door de presentatrice.

Ik kan normaal zelfs wel huilen bij een animatiefilm enz, dus ik val je echt niet aan of zo


Mijn ontroeringstoppunt was toch wel bij So you think you can dance, toen Timor met een meisje de rumba danste. Allebei in een half deel van een pyjama.

14-07-2010, 17:18

Citaat door Singelette:
Mijn ontroeringstoppunt was toch wel bij So you think you can dance, toen Timor met een meisje de rumba danste. Allebei in een half deel van een pyjama.




lijkt me niet iets om om te huilen. Ik ken het denk ik ook niet. Hebben ze toen gewonnen of zo?

Ik heb me 1 keer mijn leven geschaamd om mijn tranen (iedereen keek me raar aan ook nog) en dat was bij de tekenfilm tarzan. My gado, huilen om een animatiefiguur, hahaha.

14-07-2010, 17:19
super schattig , maar huilen hierom nee hoor

14-07-2010, 17:19

Citaat door Woestijnroos:
lijkt me niet iets om om te huilen. Ik ken het denk ik ook niet. Hebben ze toen gewonnen of zo?

Ik heb me 1 keer mijn leven geschaamd om mijn tranen (iedereen keek me raar aan ook nog) en dat was bij de tekenfilm tarzan. My gado, huilen om een animatiefiguur, hahaha.


Lol..

Nee, ik huil dan omdat ik twee mensen zo intens zie dansen. En dan voel ik me geëmotioneerd omdat ik het heel erg mooi vind. Ik kan het niet goed uitleggen.

Omdat kind moest ik ook niet huilen omdat ik het zielig vond. Maar meer omdat ik het heel mooi vind. En dat ze zo lief en schattig is. Haha.. Daar raak ik helemaal ontroerd van.

14-07-2010, 17:21
so far so good

14-07-2010, 17:23

Citaat door verhaalmaakster:
so far so good


Jaaaaaaaaaa, hahahaha, zo schattig! En dat stemmetje. Als ze ambulance zegt. Kind krijgt bezoek, kind wil zich aankleden.

14-07-2010, 17:23

Citaat door Singelette:
Lol..

Nee, ik huil dan omdat ik twee mensen zo intens zie dansen. En dan voel ik me geëmotioneerd omdat ik het heel erg mooi vind. Ik kan het niet goed uitleggen.

Omdat kind moest ik ook niet huilen omdat ik het zielig vond. Maar meer omdat ik het heel mooi vind. En dat ze zo lief en schattig is. Haha.. Daar raak ik helemaal ontroerd van.



ja ik begrijp het wel. Huilen heeft niet zoveel te maken met logica, haha.

14-07-2010, 17:28
im wearing a tank top right now

14-07-2010, 17:31


kei schattig

14-07-2010, 17:32
Wat schattig!

14-07-2010, 17:34

Citaat door Rach_:
im wearing a tank top right now


Heerlijk ding! Ze3ma, wat gaat het ambulancepersoneel wel niet van haar denken.

Moeders hier maken zich druk over hoe ouders hun kind kleden (niet met spaghettibandjes). Dit kind maakt zich zelf druk hoe ze zich kleed. En dat voor 5 jaar.

Pagina's : [1] 2