Bekijk volle/desktop versie : Als je een hele lange relatie hebt met een jongen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

14-07-2010, 13:24
en je wordt daarna heel hard aan de kant gezet. En hij trouwt met een "goede" meid Kom hier niet uithuilen. Eerst lekker samen op vakantie, leuke dingen doen en je laten gebruiken. Denk je nu echt dat zo'n jongen je ziet als een goede huisvrouw of een goede moeder voor de toekomstige kinderen. Voor hem ben je gewoon een tussendoortje, ook al ga je 6 jaar met hem.

Denk na voordat je wat doet! Ook al ga je op vakantie om "culturele" dingen te bekijken.

Accepteer dat je bent gebruikt en ga verder met je leven!

14-07-2010, 13:26


In wat voor relatie leef jij?

14-07-2010, 13:26
Je bent wel erg bezig met de topic van dat teefje. Er zijn er zoveel als haar. Ga verder met je leven.

14-07-2010, 13:27
dan ben je allebei slecht bezig zowel het meisje als de jongen als hij met die gedachte begint om haar te gebruiken..waarom neemt hij dan een relatie met haar..dus als je het mij vraagt beide schuldig

14-07-2010, 13:28



Citaat door __Esmaatje__:
In wat voor relatie leef jij?
geen relatie


Citaat door Gezeur:
Je bent wel erg bezig met de topic van dat teefje. Er zijn er zoveel als haar. Ga verder met je leven.


ze sluit hem zonder reden en ja ik verveel me dus ja, er worden tal van die topics geopent. Face het dat je een speelbal bent als je een relatie hebt van jaren. Als hij serieus is, dan weet je dat ook na een jaar! Zielige wijven zijn het gewoon.

14-07-2010, 13:29

Citaat door Trabagho:
geen relatie


Hoe kun je dan zo een topic openen?

14-07-2010, 13:29

Citaat door MocroGirl00:
dan ben je allebei slecht bezig zowel het meisje als de jongen als hij met die gedachte begint om haar te gebruiken..waarom neemt hij dan een relatie met haar..dus als je het mij vraagt beide schuldig



om verveling door te komen. Alleen domme meiden laten zich jaren gebruiken zonder een ultimatum te stellen.

14-07-2010, 13:30

Citaat door Trabagho:
en je wordt daarna heel hard aan de kant gezet. En hij trouwt met een "goede" meid Kom hier niet uithuilen. Eerst lekker samen op vakantie, leuke dingen doen en je laten gebruiken. Denk je nu echt dat zo'n jongen je ziet als een goede huisvrouw of een goede moeder voor de toekomstige kinderen. Voor hem ben je gewoon een tussendoortje, ook al ga je 6 jaar met hem.

Denk na voordat je wat doet! Ook al ga je op vakantie om "culturele" dingen te bekijken.

Accepteer dat je bent gebruikt en ga verder met je leven!



Iedereen moet leren

14-07-2010, 13:30

Citaat door __Esmaatje__:
Hoe kun je dan zo een topic openen?


heel simpel, boven in op Marokkaanse jongeren, liefde en relaties drukken, dan op open nieuwe topic en dan tekst typen?

zo moeilijk is het niet om een topic te openen hoor!

14-07-2010, 13:31

Citaat door hallallove:
En die mannen verdienen een lintje.


ze verdienen een nekschot! Maar van de andere kant als je zo lang iemand voor de gek kan houden, verdien je ook wel een beetje respect en eer!


Citaat door Karimavir:
Iedereen moet leren


4 jaar lang, is een lange tijd om te leren!

14-07-2010, 13:32

Citaat door Trabagho:
heel simpel, boven in op Marokkaanse jongeren, liefde en relaties drukken, dan op open nieuwe topic en dan tekst typen?

zo moeilijk is het niet om een topic te openen hoor!


Dank je wel. Nu weet ik dat ook.

14-07-2010, 13:33

Citaat door Trabagho:
om verveling door te komen. Alleen domme meiden laten zich jaren gebruiken zonder een ultimatum te stellen.



om verveling door te komen dus daarom maak je misbruik van iemand gevoelens laat me niet lachen die jongen mag mijn net zo goed een enkeltje naar de hel krijgen..

en wat betreft dat meisje je bent dan idd naif om jaren lang een relatie aan te gaan om vervolgens te denken dat hij wel met je trouwt.. daarom is het nemen van een relatie iets wat nergens naar toe lijdt

14-07-2010, 13:35


4 jaar lang, is een lange tijd om te leren![/QUOTE]


er zijn zat mensen na een lange relatie getrouwd die gewoon gelukkig zijn.

Het ligt aan de jongens ze moeten meisjes niet misbruiken.

En de meisjes moeten zich niet laten misbruiken.

14-07-2010, 13:36
maakt niet uit heeft ze 6 mooie jaren gehad in haar leven. is genoeg

14-07-2010, 13:37

Citaat door Just_Khalid:
maakt niet uit heeft ze 6 mooie jaren gehad in haar leven. is genoeg


Ga je niet op vakantie Khalid?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8