Bekijk volle/desktop versie : Hoe laat jij merken dat je je ouders waardeert ?



Pagina's : [1] 2

12-08-2004, 17:57
Hoe laat jij merken dat je waardeert wat ze voor je doen etc.

Op wat voor wijze?

12-08-2004, 18:03


Ik geef ze heel erg veel aandacht. Ik zeg dat ik van ze houd en hoeveel ze voor me betekenen. Ik omhels ze echt heel vaak enz. Geef ze massages enz.
Ze zijn heel erg trots op me en dat maakt mij gelukkig...

Groetjes Psychologe,

ps. ik weet dat veel mensen het moeilijk vinden om "ik hou van je" tegen hen ouders te zeggen, maar ik heb daar geen problemen mee. Wij zijn namelijk erg close

13-08-2004, 13:31

Citaat:
Origineel gepost door Psychologe
Ik geef ze heel erg veel aandacht. Ik zeg dat ik van ze houd en hoeveel ze voor me betekenen. Ik omhels ze echt heel vaak enz. Geef ze massages enz.
Ze zijn heel erg trots op me en dat maakt mij gelukkig...

Groetjes Psychologe,

ps. ik weet dat veel mensen het moeilijk vinden om "ik hou van je" tegen hen ouders te zeggen, maar ik heb daar geen problemen mee. Wij zijn namelijk erg close
Ik ook!
Geef ze ook erg veel aandacht! [mn ma meer]
Tegen mn ma zeg ik altijd van Ma I love you, en veel meer!
Omhelzen en kusjes geven!
en van alles en nog wat!
maar dat doe ik niet zo gauw bij mn pa!
Close zijn wij ook!





ps, zorg goed voor je ouders!
Zonder hen ben je nergens!

13-08-2004, 14:20

Citaat:
Origineel gepost door Psychologe
Ik geef ze heel erg veel aandacht. Ik zeg dat ik van ze houd en hoeveel ze voor me betekenen. Ik omhels ze echt heel vaak enz. Geef ze massages enz.
Ze zijn heel erg trots op me en dat maakt mij gelukkig...

Groetjes Psychologe,

ps. ik weet dat veel mensen het moeilijk vinden om "ik hou van je" tegen hen ouders te zeggen, maar ik heb daar geen problemen mee. Wij zijn namelijk erg close

13-08-2004, 16:53


De manier waarop je je ouders kan behandelen, ligt meestal aan de manier waarop zij jouw benaderen..

Ik geef ze wel een knuffel, maar zeggen: Ik hou van je, dat is bij ons gewoonniet makkelijk omdat zij dit ook niet makkelijk tegen je zeggen.

Maar ze merken t wel, ze weten t wel.

13-08-2004, 16:53
Ik gun ze rust.

13-08-2004, 18:25

Citaat:
Origineel gepost door Psychologe
Ik geef ze heel erg veel aandacht. Ik zeg dat ik van ze houd en hoeveel ze voor me betekenen. Ik omhels ze echt heel vaak enz. Geef ze massages enz.
Ze zijn heel erg trots op me en dat maakt mij gelukkig...

Groetjes Psychologe,

ps. ik weet dat veel mensen het moeilijk vinden om "ik hou van je" tegen hen ouders te zeggen, maar ik heb daar geen problemen mee. Wij zijn namelijk erg close
IK WOU DAT IK ZO MET MIJN OUDERS OM KON GAAN..

HELAAS IS DE RELATIE MET MIJN OUDERS NIET ZO GOED
EN OOK NOOIT GEWEEST.

13-08-2004, 19:42
Ik geef mijn moeder soms een knuffel maar dan schopt ze me zo hard weg, dat de volgende knuffel een jaar later is

Met geld alleen kan ik haar gelukkig maken!

13-08-2004, 21:00
Mn moeder is gescheiden en mn vader spreek ik niet meer.
Mijn moeder is alles voor me.
Ik zou niet weten wat ik zonder haar moet.
Ik ben erg close met mn moeder en sta altijd klaar voor haar en mijn moeder staat ook altijd klaar voor me.
En kan het ook overal met mn moeder hebben.
We zijn erg close.
tuurlijk is ze wel eens boos op me,maar ja dat komt bij iederen wel voor
Maar ik heb wel heel veel respect voor me moeder.

13-08-2004, 22:26
Niet veel eigenlijk. Ik knuffel mij ouders nooit. Alleen mijn vader die knuffelt mij af en toe. En zeggen dat ik van ze hou? Vind ik ook hartstikke moeilijk om te zeggen, omdat ik het niet gewent ben.

ciao.

13-08-2004, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door missmeryam
Niet veel eigenlijk. Ik knuffel mij ouders nooit. Alleen mijn vader die knuffelt mij af en toe. En zeggen dat ik van ze hou? Vind ik ook hartstikke moeilijk om te zeggen, omdat ik het niet gewent ben.

ciao.
Maar bedoel t zijn je ouders!
ja als je neit gewent bent dan tjah..
en je ma?
knuffel je die vaak?

13-08-2004, 22:34

Citaat:
Origineel gepost door Omaima0
Maar bedoel t zijn je ouders!
ja als je neit gewent bent dan tjah..
en je ma?
knuffel je die vaak?
Nee, nooit. Als je iets niet gewent bent dan is het moeilijk om het opeens zomaar te zeggen.

ciao.

13-08-2004, 22:54



Citaat:
Origineel gepost door EMIEN
De manier waarop je je ouders kan behandelen, ligt meestal aan de manier waarop zij jouw benaderen..

Ik geef ze wel een knuffel, maar zeggen: Ik hou van je, dat is bij ons gewoonniet makkelijk omdat zij dit ook niet makkelijk tegen je zeggen.

Maar ze merken t wel, ze weten t wel.
yeps

13-08-2004, 22:56
Wayooow Mijn Moeder Knuffel Ik Vaak..Kusjes Geven..Mijn Moeder Lekker Masseren..

Mijn Vader Geef Ik Gewoon Veel Aandacht..Hij Leest Altijd Voor Me Uit Zijn Koran..Dan Luister Ik Aandachtig..Als Hij Allemaal Uitlegt Wat Het Betekent Enzo..Erg Leerzaam..

13-08-2004, 22:57
Ik Hou Van Je Zeg Ik Niet Zo vaak..Maar Ze Weten het Wel..

Pagina's : [1] 2