Bekijk volle/desktop versie : Man móet naar lekkere vrouw kijken



Pagina's : [1] 2 3 4

13-07-2010, 14:08
Man móet naar lekkere vrouw kijken

Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen, omdat zij nu eenmaal zo zijn geprogrammeerd. Dat blijkt uit onderzoek van de Vrije Universiteit in Amsterdam. Onderzoekers bekeken met behulp van EEG-scans hoe de hersenen van mannen en vrouwen reageren op foto's van mensen met een aantrekkelijk, een onaantrekkelijk en een gemiddeld uiterlijk. Mannen bleken veel sterker te reageren op mooie vrouwen dan omgekeerd.

De universiteit denkt dat dit een evolutionaire oorzaak heeft. Mannen zouden van nature geprogrammeerd zijn om meer aandacht te besteden aan aantrekkelijke vrouwen. Die zijn namelijk in de regel jong en gezond en kunnen dus voor veel nageslacht zorgen.

Vrouwen willen geld

Vrouwen letten eerder op mannen met ambitie en status, omdat die beter in staat worden geacht voor hen en hun nageslacht te zorgen. Aantrekkelijkheid speelt daarbij een minder prominente rol, aldus de wetenschappers. Dit onderzoek toont volgens de wetenschappers aan dat de hersenen voorrang verlenen aan beelden die kunnen helpen ons voortbestaan veilig te stellen.

Bron

Mehhh, VERDOMME.
xQu'raan pakken doetx

13-07-2010, 14:16


Een vrouw wilt een man die voor haar kan zorgen.

13-07-2010, 14:18
ze bedenken een theorie gericht op een bepaalde groep mensen die ze dan bestuderen en vervolgens betrekken ze iedereen bij dat groepje.

don't believe that shit.

13-07-2010, 14:20

Citaat door Vanilla:
Een vrouw wilt een man die voor haar kan zorgen.

ik kijk naar vrouwen
zij mag naar mannen kijken hoor
das het beste
en niet vreemdgaan

13-07-2010, 14:22



Citaat door marokkaan18:
ik kijk naar vrouwen
zij mag naar mannen kijken hoor
das het beste
en niet vreemdgaan


Dus jij kijkt naar mooie vrouwen, zij kijkt naar een man in een vette bak? Zoiets?

13-07-2010, 14:23
Die was net ook al geopend. Is onzin joh. Je kunt alles vinden door onderzoek als je maar lang genoeg zoekt. Karl Popper schreef daarover zijn zoeklichttheorie. Best interessant.

13-07-2010, 14:23

Citaat door Vanilla:
Dus jij kijkt naar mooie vrouwen, zij kijkt naar een man in een vette bak? Zoiets?

Kan me niks schelen ook al kijkt ze naar Ronaldo
maar vreemdgaan mag niet
kijken wel

13-07-2010, 14:24
Ik heb het alleen met kleine kinderen. Die moet ik altijd aanstaren en gekke bekken trekken. En dan gaan ze aandacht van hun ouders vragen en naar mij wijzen, maar dan zit ik alweer met mijn neus in de krant/boek/mp3speler. En zodra die ouders weer niet opletten dan ga ik weer verder met scheel kijken, mijn tong uitsteken of `n gekke bek.

13-07-2010, 14:26

Citaat door SFYEEYFS:
Ik heb het alleen met kleine kinderen. Die moet ik altijd aanstaren en gekke bekken trekken. En dan gaan ze aandacht van hun ouders vragen en naar mij wijzen, maar dan zit ik alweer met mijn neus in de krant/boek/mp3speler. En zodra die ouders weer niet opletten dan ga ik weer verder met scheel kijken, mijn tong uitsteken of `n gekke bek.


Herkenbaar. Sommige ouders vinden dat niet eens leuk.

13-07-2010, 14:26

Citaat door Slaz:
Man móet naar lekkere vrouw kijken

Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen, omdat zij nu eenmaal zo zijn geprogrammeerd. Dat blijkt uit onderzoek van de Vrije Universiteit in Amsterdam. Onderzoekers bekeken met behulp van EEG-scans hoe de hersenen van mannen en vrouwen reageren op foto's van mensen met een aantrekkelijk, een onaantrekkelijk en een gemiddeld uiterlijk. Mannen bleken veel sterker te reageren op mooie vrouwen dan omgekeerd.

De universiteit denkt dat dit een evolutionaire oorzaak heeft. Mannen zouden van nature geprogrammeerd zijn om meer aandacht te besteden aan aantrekkelijke vrouwen. Die zijn namelijk in de regel jong en gezond en kunnen dus voor veel nageslacht zorgen.

Vrouwen willen geld

Vrouwen letten eerder op mannen met ambitie en status, omdat die beter in staat worden geacht voor hen en hun nageslacht te zorgen. Aantrekkelijkheid speelt daarbij een minder prominente rol, aldus de wetenschappers. Dit onderzoek toont volgens de wetenschappers aan dat de hersenen voorrang verlenen aan beelden die kunnen helpen ons voortbestaan veilig te stellen.

Bron

Mehhh, VERDOMME.
xQu'raan pakken doetx




Ben ik mee eens

13-07-2010, 14:27

Citaat door Romantica:
ze bedenken een theorie gericht op een bepaalde groep mensen die ze dan bestuderen en vervolgens betrekken ze iedereen bij dat groepje.

don't believe that shit.

Dit klopt wel als je naar het aard van het beestje kijkt. Wij mens hebben echter een vrije wil gekregen en als je je geloof goed kent dan krijg je daar steeds meer begrip voor respect als je zulke wetenschappelijke onderzoeken leest. Islam is echte gelijkheid, echte rechtvaardigheid. De profeet vrede zij met hem zei dat je moest kijken naar het geloof van het meisje want dat is het beste. De Qu'raan draagt de hidjaab op. Ogen op de grond houden, bescheidenheid. Etcetera.

13-07-2010, 14:27

Citaat door Vydushki:
Herkenbaar. Sommige ouders vinden dat niet eens leuk.



Ik heb nooit rare reacties gehad. Ouders zien aan mij wel dat ik geen pedofiel ben.

13-07-2010, 14:29



Citaat door marokkaan18:
Kan me niks schelen ook al kijkt ze naar Ronaldo
maar vreemdgaan mag niet
kijken wel


Nou, duidelijk.

13-07-2010, 14:31

Citaat door SFYEEYFS:
Ik heb nooit rare reacties gehad. Ouders zien aan mij wel dat ik geen pedofiel ben.


Stop already. Wat heb ik jou aangedaan?

13-07-2010, 14:31

Citaat door Vanilla:
Nou, duidelijk.

Dus als je op straat loopt en je bent mooi kijk ik naar je

Pagina's : [1] 2 3 4