Bekijk volle/desktop versie : dilemma!!



13-07-2010, 10:35
Salam alikoum dames,


goed ik zit echt met een dilemma

ik heb gister een appartement bekeken 2slaapkamers kale huur 356
alles was mooi afgewerkt door de oude bewoners zag er allemaal tiptop uit.
ik zou er eigelijk 19juli inkunnen volgens de woonmaatschappij maar nu gaat het pas in september gebeuren want dan pas krijgen de nu bewoners een sleutel van hun nieuwe huis. mijn idee was dan ik wacht op dit huis maar ondertussen wil ik wel doorreageren op andere woningen omdat nu vakantie periode eraankomt zullen er minder mensen reageren en ik dus sneller een huis krijgen die misschien wat groter is en beter ligt.

nu mag ik dus niet meer reageren als ik deze woning neem en weet ik dus ook niet of ik kans maak op een grotere woning en ben ik ook mijn plaats qua inschrijven kwijt..

ze bellen me vanminddag en moet ik zeggen of ik de woning accepteer of niet. de woning is echt super afgewerkt van de badkamer tot huiskamer echt alles ziet er mooi en fris uit ik zou alleen laminaat in de woonkamer moetenn leggen en de gang omdat vloerzeil wat ze nu erin hebben te druk is en 1slaapkamer en 1 muur in de woonkamer behangen. meer hoef ik niet aan de woning te doen alles is verder perfect.

wat zouden jullie doen?

13-07-2010, 10:46


Salaat al istikhara/aan Allaah te vragen om je het goede te geven van je beslissing en het slechte wat erin kan zitten van je weg te houden

13-07-2010, 10:49
Ik zou de woning aannemen. Stel je voor dat je van nu tot september niks aangeboden krijgt of niks geschikts vind, dan zit je daar met lege handen.

Ik zou gewoon voor de woning gaan hoor. De huurprijs is ook erg aantrekkelijk!

13-07-2010, 10:50

Citaat door Moors:
Salam alikoum dames,


goed ik zit echt met een dilemma

ik heb gister een appartement bekeken 2slaapkamers kale huur 356
alles was mooi afgewerkt door de oude bewoners zag er allemaal tiptop uit.
ik zou er eigelijk 19juli inkunnen volgens de woonmaatschappij maar nu gaat het pas in september gebeuren want dan pas krijgen de nu bewoners een sleutel van hun nieuwe huis. mijn idee was dan ik wacht op dit huis maar ondertussen wil ik wel doorreageren op andere woningen omdat nu vakantie periode eraankomt zullen er minder mensen reageren en ik dus sneller een huis krijgen die misschien wat groter is en beter ligt.

nu mag ik dus niet meer reageren als ik deze woning neem en weet ik dus ook niet of ik kans maak op een grotere woning en ben ik ook mijn plaats qua inschrijven kwijt..

ze bellen me vanminddag en moet ik zeggen of ik de woning accepteer of niet. de woning is echt super afgewerkt van de badkamer tot huiskamer echt alles ziet er mooi en fris uit ik zou alleen laminaat in de woonkamer moetenn leggen en de gang omdat vloerzeil wat ze nu erin hebben te druk is en 1slaapkamer en 1 muur in de woonkamer behangen. meer hoef ik niet aan de woning te doen alles is verder perfect.

wat zouden jullie doen?


dat is geen geld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13-07-2010, 10:52



Citaat door dutchSaliha:
Salaat al istikhara/aan Allaah te vragen om je het goede te geven van je beslissing en het slechte wat erin kan zitten van je weg te houden





Hoe ik het zo lees zou ik het wel doen.

13-07-2010, 10:58
bedankt dames voor de reacties..

de huur is zo laag omdat ik in limburg woon daar betaal je voor een eengezinswoning met alles erop en eraan 500 euro via woonmaatschappij dus dan is 2slaapkamers voor 356 voor deze woning wel gepast.

istikhara is op dit moment helaas geen optie ze bellen me in de middag. en kan nu niet bidden.

maar ben best verliefd op de woning geworden hij was niet vreselijk groot maar wel een gezellig en de woning gaf me een fijn gevoel.
misschien zijn we wel te hebberig dat je het nog beter wilt.
we zitten nu in een woning met 1 slaapkamer maar alles is wel echt groot hier van badkamer tot huiskamer en slaapkamer ...maargoed mn zoontje slaapt echt niet rustig met ons op de kamer. van iedere beweging wordt hij wakker het is echt tijd voor een eige kamertje voor hem.

ik ga hem denk ik wel nemen maarja toch best een moeilijke keuze.

13-07-2010, 11:51
als je gevoel hem wilt moet je het doen.

nooit twijfelen shian speelt met je gevoelens.

wees sterk en st stevig in je schoenen wt betreft je keuze is l gemaakt als i k het zo lees.

succes

13-07-2010, 11:59

Citaat door Moors:
Salam alikoum dames,


goed ik zit echt met een dilemma

ik heb gister een appartement bekeken 2slaapkamers kale huur 356
alles was mooi afgewerkt door de oude bewoners zag er allemaal tiptop uit.
ik zou er eigelijk 19juli inkunnen volgens de woonmaatschappij maar nu gaat het pas in september gebeuren want dan pas krijgen de nu bewoners een sleutel van hun nieuwe huis. mijn idee was dan ik wacht op dit huis maar ondertussen wil ik wel doorreageren op andere woningen omdat nu vakantie periode eraankomt zullen er minder mensen reageren en ik dus sneller een huis krijgen die misschien wat groter is en beter ligt.

nu mag ik dus niet meer reageren als ik deze woning neem en weet ik dus ook niet of ik kans maak op een grotere woning en ben ik ook mijn plaats qua inschrijven kwijt..

ze bellen me vanminddag en moet ik zeggen of ik de woning accepteer of niet. de woning is echt super afgewerkt van de badkamer tot huiskamer echt alles ziet er mooi en fris uit ik zou alleen laminaat in de woonkamer moetenn leggen en de gang omdat vloerzeil wat ze nu erin hebben te druk is en 1slaapkamer en 1 muur in de woonkamer behangen. meer hoef ik niet aan de woning te doen alles is verder perfect.

wat zouden jullie doen?


Hey moors, je woont toch in belgie? Mag ik vragen hoelang het heeft geduurd voor je een huisje hebt gekregen via de sociale woning?

13-07-2010, 12:02

Citaat door Dikra_selefie:
Hey moors, je woont toch in belgie? Mag ik vragen hoelang het heeft geduurd voor je een huisje hebt gekregen via de sociale woning?



he meid nee hoor ik woon in nl
maar wel in het zuiden..

ik stond sinds 2008 ingeschreven

voor een appartementje krijg je na 2jaar
in sommige steden 3jaar

en eengezinswoningen toch echt wel 6 a 7 jaar.
of je moet een wat duurdere woning in een dorp krijgen dan maak je al kans na 2jaar. maar komt niet vaak voor dat die erbij staan. ik begon sinds januari ongeveer op 1 te staan voor appartementen

13-07-2010, 12:08
Is toch perfect een 3 kamer woning? Ik zou hem nemen hoor waarom nog langer wachten terwijl je nu een huisje krijgt waar je op hoopte?