Bekijk volle/desktop versie : Onderweg



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

12-08-2004, 16:17
En ja hoor daar zit ik dan weer op die eeuwige weg van Bordeuax, het enige wat ik zie is weg weg weg en nog eens weg en ja hoor ik ben dan wel eindelijk ONDERWEG naar mijn ECHTE huis, naar MIJN vaderland MAROKKO ... Ik rij voor met Pa en broer en zwager en zus rijden achter ons, dan krijg ik weer die eeuwige vraag die me elk jaar weer gesteld word rijden ze nog wel achter ons ? en elke keer weer geef ik hetzelfde antwoord jaa mo ze rijden nog steeds achter ons (me zwager is een plakband hij laat er geen auto tussen komen), dan schreeuwt mo weer tegen me zusje breng je ass naar beneden ik zie niet wat er achter me gebeurt. Lelijkerd, ja wat moet je zwerver (echte family love) heb je zin in marokko wela ? Mo wat is dat voor vraag tuurlijk heb ik zin, wie kan er geen zin hebben in marokko ? Maar wat ga je allemaal doen dan in de vakantie we hebben maar vier weken dit jaar dus niet veel ? Zwerver zelfs in die vier weken ga ik me vermaken dat komt wel goed. Lelijkerd welke afslag moet ik nemen (pa die slaapt ondertussen al en lelijkerd moet mo wakker houden) gewoon rechtdoor blijven rijden mo geen afslag nemen pas hierna ...

Men wat gaat het snel zeg we zitten alweer in Spanje, mo gaan we niet even slapen zodat als we wakker worden meteen door kunnen rijden naar Algeciras misschien een idee, ja voor het eerst dat je een goed idee hebt, dank je voor het compliment mo ..... Mo gaat slapen en ik ga red bull voor me leven halen aangezien ze het in Frankrijk niet verkochten omdat het daar ''VERBODEN'' is koop ik het maar volop in Spanje. Terwijl iedereen slaapt blijf ik wakker om op de auto's te passen, geen probleem zolang ik mijn discman maar heb en een red bull op heb blijf ik een week voor je wakker. Langzamerhand word iedereen stuk voor stuk wakker en staan mijn ogen open f7el sjie junkie (shit die red bull is verslavend man) ....


Mensen ik hoor het wel als ik verder moet gaan ... !!!

Beselmma

12-08-2004, 16:48


ga verder met tippen mooi begin

12-08-2004, 17:00
ga snel verder

12-08-2004, 20:51
Soekran voor jullie reacties wollah dacht dat ik geen reacties zou krijgen ga verder voor miss_rif21 en sweety_souad ....

Me broer kijkt me aan en zegt men heb je sjie junkie ontmoet toen we sliepen waar je mee gesnoven hebt ofzo, de manier waarop mo het zei ging ik helemaal stuk en dacht even dat heel spanje me had gehoord van het lachen degene die nog niet wakker waren heb ik met mijn gelach wakker gemaakt. Mo ging zich opknappen hij ging douchen en ging zich scheren en me zwager idem dito en daar kwam ik hoor hier komt me beschrijving: Gare slippers van de blokker voor 2 euro's een linnen broek en een Figo T-shirt (wat een kanjer die Figo) ging me gezicht wassen lodo doen en fadjr bidden, nadat we hadden gebeden pakte me broer weer het stuur en reden we weer verder, wat is Spanje toch super mooi wij moeten richting Tanger dus we rijden niet langs de kust maar die bergen zijn echt top. En ja hoor daar komt er weer 1tje (we moeten weer tol betalen) me broer kijkt het spaanse meisje aan en begint opeens nederlands tegen haar te praten alsof hij met een vriendin van hem praat, die meid begreep natuurlijk niks van wat hij zei en me vader en ik gingen helemaal stuk, hij gaf me broer een klap op zijn achterhoofd waardoor het meisje ook begon te lachen en we reden weer weg. En daar kwam ik weer met mijn mooie opmerkingen: Soebhana-allah mo je bent zo dom he waarom praat je meskiena tegen haar Nederlands, hij gaf me die scot en deed zijn discman weer op, WOOWW scot voor me leven ....

Pa schreeuwt tegen mo dat hij moet gaan tanken, we stoppen bij het tankstation agip en op dat moment krijg ik een smsje van een goeie vriend van me die op dat moment de ANWB info-lijn voor me was, hij vertelde me dat er een kleine file stond net voorbij madrid ik vertelde het mo dus bleven we ietsjes langer bij het tank station. Meskien die vriend van me heeft ons overal bij geholpen bij parijs stond er ook een file en dankzij zijn smsjes stonden wij dus niet in de file, me vader was hem eeuwig dankbaar al kende hij hem niet.

Ik liep het tankstation binnen om eten te halen pakte wat ik moest hebben en schreeuwde tegelijkertijd naar me zus of ze nog iets moest hebben, een onbekende jongen reageerde JA DOE MAAR NOG EEN RED BULL ik denk die stem ken ik helemaal niet ik keek achter me en zie een jongen die dus kennelijk uit Nederland kwam reageren, ik bleef hem strak aankijken en na een minuut begon ik spontaan te lachen (ik ben iemand van de late reacties) ik dacht ach die 2 euro's meer of minder maakt niet uit laat ik elgair doen en haalde een red bull voor hem, hij bedankte me en begon een praatje met me te maken ik dacht ik moet hier weg straks komt mo en dan ben ik nog lelijker (door de klappen die hij me zal geven) maar te laat mo zag me al, en aangezien broers echt sniekie zijn liet hij me gewoon met hem praten.
Later toen we in de auto zaten vroeg me broer pas: He trouwens wie was die jongen waarmee je aan het praten was, ik reageerde ZE3MA heel cool oohh ja hij haha die zit bij me op school haha en hij gaat ook naar Tanger hij woont vlakbij oma (Allahie nezel 3lieha ra3ma), me broer reageerde heel normaal en zei waarom heb je niet gevraagt of hij met ons mee wou rijden, we gaan toch die kant op en ik zag HEEL TOEVALIG dat hij alleen in de auto reed, ik dacht bij mezelf TUURLIJK mo je zag het HEEL TOEVALIG yek al 3efriet.
Moeders vroeg of ik even brood wou maken voor mo, maakte mijn specialiteit een broodje tonijn met sla, augurken en oude kaas ik weet dat mo dat niet lust en zal zeggen neem jij het maar, maar mooi niet hij at het gewoon op YA ZJO3 .....

Vertel me als ik verder moet gaan ... Beselmma

12-08-2004, 21:08


HEhe jh Sjo3 MJAh MEid ckEr VErDEr GAAn kIVnd t Een LEuk Stuk

12-08-2004, 21:52
whahahahahhhhahah ik heb me rot gelachen meid
echt een leuk verhaal
xxx imane

12-08-2004, 22:52
hakima_tangaouia en wassima _riffia soekran bezeef voor jullie reacties, ik moet eigenlijk zo gaan bidden dat is ook wat ik ga doen maar ff klein stukje verder .....

Tfoe ya ZJO3 waarom geef je mij niet een stukje van je brood samen spelen samen delen jaaa, oh nee natuurlijk niet jij heet mohammed he daarom deel je niet en ja hoor hij gaf me weer die scot voor me leven gewoon mee zingen met het muziek. Toen ik zag dat hij zijn batterijen aan het verwisselen was dacht ik oke dit is me kans, mohammed waarom ben je ONGELOFELIJK lelijk (ik lach altijd om mijn eigen grappen) dus nadat ik dat zei ging ik helemaal stuk, mo keek me met een blik aan en zei: als je zegt dat ik lelijk ben ben jij nog lelijker het zit niet in de famillie maar WIJ hebben het van elkaar en zo bleef hij wel een half uur doorgaan, TFOE waarom heb ik dat toch gezegt, ik altijd met mijn grote mond ....

Ik werd wakker en zag dat me broer 1 been uit het raam had terwijl hij aan het rijden was ik schoot in de lach en hij schrok, willie we3die mohammed wat doe je, uhm rijden dat zie je toch ewillie (stagfieroellah) haal die voet naar binnen, hier lelijkerd kom maar rijden blijf maar gas geven danzetten we die team work, ik zette me voet op het gaspedaal en bleef gasgeven en hij bleef rijden, terwijl ik gas gaf viel ik in slaap hij duwde mijn hoofd naar de andere kant van het raam en zei : wejeeww de eerste en laaste keer dat ik je dit laat doen wil je ons allemaal dood hebben ofzo ga ga slapen a dooie en dat had ik weer een kwartier aan moeten horen dacht dat de preken van papa erg waren maar mohammed kan er ook wat van joh ....

ik hoor van jullie -xxx-

12-08-2004, 22:57
hey ga gauw verder je verhaal komt me voor 90% voor en ik moet echt aan marokko denke ook al ben ik pas aangekomen je verhaal is goed en toppie ga gauw verder meissie xxxxx yasmine

13-08-2004, 15:17
Wuhahaah IK LAg ME HIer GWN VAN ME StOel AF WAjew EGt GRAppIg JOh HEhe ga snel door

13-08-2004, 15:18
ahlel yasmina_0025 ik ben ook net terug en het doet verschrikkelijk pijn om marokko te verlaten maar dat zal ook wel voorkomen in mijn verhaal hier nog een klein stukje verder.

Zo mo jij kan ook preken zeg ik dacht dat papa erg was men je hebt het dus zeker niet van een vreemde. Me broer maakte me wakker door keihard te schreeuwen dat we bijna in algeciras waren ik schrok wakker en begon keihard te zingen ''WE ZIJN ER BIJNA WE ZIJN ER BIJNA'', me vader die het hele liedje niet kende zong gewoon mee alsof hij het van tak tak tot salaam wa3lejkoem kende me broer, moeder, zussen en ik gingen helemaal stuk, ik bleef lachen tot aan algeciras.

Ja de boot komt zo over een half uurtje meneer word er tegen me broer gezegt in het spaans wij wachten een half uurtje en geen boot opeens zegt me broer dan moet het maar op mijn manier, hij stapt de auto in (tobis van papa, maar hij doet alsof het zijn golf is) hij scheurt naar de andere kant sleurt me zwager mee en jaa hoor binnen 10 minuten zaten we in de boot, mensen moeten mseken bijna een dag wachten omdat het druk was toen we gingen.

Oh my god marokko ik zie marokko MIJN land MIJN vaderland wat ben ik blij hier heb ik een jaar naar uit moeten kijken en eindelijk ben ik er. Een jongen die naast me zit geniet samen met mij, hij zegt: heerlijk eindelijk zijn we er dan een jaar voor moeten werken en ja hoor meid we zijn er ik reageer (10 minuten later, omdat ik in shock was dat ik Tanger zag) ja vriend ik weet het eindelijk genieten voor me leven heb een jaar moeten blokken. Ik liep naar beneden om eten te halen en wie zag ik daar OH MY GOD ik maakte een omweg van 90 graden om diegene niet te zien, zo bleef ik 10 minuten zitten totdat me nichtje dronken naar haar moeder wou gaan en shit hij zag me een jongen van me school (dat is wel het laatste die ik wil tegen komen wil echt geen mensen van school zien) heey ja hamdoeliallah gaat goed met jou ook, ja gaat goed, maar he thala he ik ga verder. Opeens voel ik een klap tegen me achterhoofd kijk achter me en zie die zwerver van me broer ja mo wat moet je a debiel, kom we gaan naar de auto even wat halen voor me moeder. We liepen naar beneden en een spanjaard hield ons tegen hij zei dat we boven moesten blijven en niet naar beneden mochten, me broer keek hem lachend aan terwijl hij hem helemaal aan het uitschelden was in het marokaans ik ging kapot nog even en me buik ontplofte van het lachen. Toen werd er omgeroepen dat we naar beneden moesten gaan en dat we de auto in moesten stappen, daar liepen als een polonaise achter elkaar naar beneden de ene sliep nog de andere gooide een hand nog naar iemand omdat hij zich aan het uitrekken was, lachte en zei sorry en de ander deed weer wat anders.
We zaten in de auto ik deed mijn pet op en we moesten nog even wachten voor de grote deur van de boot open ging en toen die open ging begon me hart sneller te kloppen ik zag de liefde van mijn leven genaamd TANGER ....

Zeg het maar mensen als ik verder moet gaan -xxx-

13-08-2004, 15:52
JAh cker verdergaan

13-08-2004, 15:54
ga maar nu verder tis egt leuk

13-08-2004, 18:19


Soekran voor jullie reacties allemaal ...!!!
Een klein stukje want mama roept om te eten.

Ik kijk naar die jongetjes die al rennend naar de auto komen om je van alles te verkopen en dit keer zeggen ze niet 3tielie dirham, nee deze dagen zeggen ze 3tielie euro ik keek mo aan en zeg zooo tkadmoe he, maar toch mijn ogen blijven kijken naar een auto die uit belgie komt, ik zie 2 jongetjes van 15 16 jaar helemaal dansen en uit hun dak gaan LOGISCH ze zijn in Tanger ik keek ze aan en begon te lachen ze zagen me lachen en zelf gingen ze ook helemaal stuk, ik danste als een hamka met hun mee en die vader van die kinderen zag dat ik mee danste dus deed hij zijn muziek ietsjes harder. We reden richting huis en ik zag mensen over de boulevrad lopen mo zag dat mijn ogen twinkelde en zei: lelijkerd je mond staat open wat of wie zie je? Ik antwoorde (na enkele minuten NATUURLIJK) beter voor je moer houd je je bek wat zeg je, mo ging helemaal stuk en reed met een glimlach van wel tien centimeter op zijn gezicht naar huis.

Terwijl we naar huis reden zag ik enkele bekenden dus ik zwaaide volop en groette ze zo: ''EWA FAIN A SAHBIE WOLLAH TWOEHESNEK, IS GOED IS GOED SPREEK JE LATER'' en mijn afsluiting van een gesprek is altijd '' HEEY NIET STOER DOEN HE IK HOU JE IN DE GATEN'' (ik zet expres die grote letters omdat ik super hard schreeuw) .... Dan antwoorde hun: Zolang jij stoer doet doen wij ook stoer maar dan accepteer ik het hahaha ...

Ik ga eten en ga vanavond weer even verder, dit stukje was voor piepje en Wassima_riffia

-xxx-

13-08-2004, 18:26
ga verder meisie........ leuk begin

13-08-2004, 19:22
eheh DolceGabbana hehe THX SgTje hehe KLAg ME egt GWn eheh grappig joh ga maar snle verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26