Bekijk volle/desktop versie : wat zal jij doen??...

Pagina's : [1] 2 3

12-08-2004, 16:08
jongens en meide wat zouden jullie doen als je nog heel jong bent en perongeluk zwanger raakt van je vriendje

12-08-2004, 16:51

perongeluk zwanger van je vriendje niet je man

12-08-2004, 17:11
per ongeluk zwanger?

Daarvoor moet je een zeker misstap hebben begaan voor je tot die 'ongeluk' komt.

Maar wat je kan doen?

Trouwen met de 'vader' van het kind, zodat je baby tenminste geen bastaardkind wordt. Berouw tonen aan Allah swt en het beste maken van je leven op pad van Islaam.

12-08-2004, 17:20
soms is het het geval dat de hij zegt tegen haar van : trek je plan kom niet aan mijn deur met dat kind hij zal de zorgen niet op zich willen nemen... erg jah weet het maar zon dinge gebeuren... en zeker ook bij de islamitische jongeren..!!

hoe zouden de jongens hier op reageren??

12-08-2004, 17:44

Citaat:
Origineel gepost door fajah69
jongens en meide wat zouden jullie doen als je nog heel jong bent en perongeluk zwanger raakt van je vriendje
Het kind houden en berouw tonen

13-08-2004, 12:03

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Jezelf voor je kop slaan..... en het beste ervan maken
hahahha, ik d8 daar net ook aan..
toevallig

13-08-2004, 12:22
Als ik zwanger was, zou ik er zwaar geld mee verdienen

13-08-2004, 12:24
als je zo mans genoeg was om hem erin te steken moet je ook verantwoordelijkheid dragen voor wat eruit komt. dat wil natuurlijk niet zeggen dat je gaat trouwen of zo maar wel je aandeel op je neemt bij het verzorgen van dat kind.

13-08-2004, 12:55

Citaat:
thuis zouden ze het niet accepteren
ik zal het aankaarten bij me vriend
om halal alsnog te doen
voordat het kind in mijn buik groeit
gaat die akkoord no problem
wil die het niet dan zou ik toch maar uit huis moeten gaan
niet op straat nee
bij familie ofzo of een kennis

13-08-2004, 12:57
ábortus plegen, zonder dat iemand het weet en zwijgend verder leven!!

17-08-2004, 11:21
weghalen want je bent ng jong en je hebt nog een hele leven voor je

17-08-2004, 22:44

Citaat:
Origineel gepost door Gariba_1973
ábortus plegen, zonder dat iemand het weet en zwijgend verder leven!!
Dat geef ik ook als advies. Maar let wel op dat het niet een bepaalde periode voorbij is, want anders is het te laat!!!

19-08-2004, 21:13

Abortuss is zeerrr zekerr haramm....Je heb al iets gedaan dat ter strengste verboden is maak het nie nog erger door nog iets stoms te doen...je moe gewoon met de vader praten en zorgen dat jullie trouwen...puur om je eer te redden...en als hij egt je vriend is en als toe van je houd zal hij met je trouwen....en om vergiffenis vragen aan allah...maar pleeg nooitt een abortuss...de straf daar tegenover zal zwaar zijn...Je zou misschien nooitt meeer een kind kunnen krijgen....!!!!

19-08-2004, 21:19
Nou ik heb al heel lang een relatie en nooit zwanger geraakt, ik vind dat als je weet wat je doet nooit zomaar zwanger kan raken...
Perongeluk zwanger... vreemd

20-08-2004, 12:44

Citaat:
Hmmm, en hoe zou ik dan zwanger moeten raken??

Pagina's : [1] 2 3