Bekijk volle/desktop versie : wat zal jij doen??...



Pagina's : 1 [2] 3

20-08-2004, 13:43

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Hmmm, en hoe zou ik dan zwanger moeten raken??
Hahahaha ik zie em nu pas ...

20-08-2004, 15:41


Citaat:
Origineel gepost door fajah69
jongens en meide wat zouden jullie doen als je nog heel jong bent en perongeluk zwanger raakt van je vriendje
abortus

20-08-2004, 18:21
Tuurlijk waarom ook niet...

je bent toch al zwanger geraakt.. ( haram ) en dan nog lekker een abortus plegen ( haram ).. da's dubbelop haram.. ach joh... aangezien we toch lekker op dreef zijn.. gaan we gewoon door met zondes plegen toch?

20-08-2004, 19:27

Citaat:
Origineel gepost door Rajae_15
idd
enige optie is kind houden
&
berouw tonen aan allah
ABORTUS= HARAM IN DAT GEVAL
wallahila

21-08-2004, 17:30

hahaha gewoon zorgen dat je niet zwanger raakt tenzij je gelukkig getrouwd bent

21-08-2004, 17:48
Dat al helemaal gewoon niet zwanger raken..

18-09-2004, 18:15
Je moet praten met de vader van dit kind. Want hij is ook verantwoordelijk. Maar je moet zeker geen abortus plegen, dat kan gewoon niet. Zwanger raken kan wel per ongeluk zijn, maar een abortus plegen niet.

18-09-2004, 18:26
De mensen die haram zeggen, hebben jullie enig bewijs waarom het haram is?

Als de vader het kind niet erkend wat dan????

Want dan is het kind een bastaard, en zo ook vooraltijd gezien worden!!

La hawla wa la qawatta illa billah!!!

18-09-2004, 19:05
Ligt eraan, goed nadenken over de gevolgen voor jezelf en het kindje. Wat heb je je kind te bieden? Heb je een opleiding gevolgd en je diploma? Dat soort dingen. Iedereen kan wel zeggen, je moet het kind houden, maar als je je kindje dan geen toekomst te bieden hebt, dan is dat niet fair tegenover je kindje denk je niet? Als je geen opleiding hebt afgemaakt, de vader wil er niks van weten, je hebt geen geld om op jezelf te gaan of om uberhaupt voor je kind te kunnen zorgen, dan zou ik het MISSCHIEN wel weghalen.

18-09-2004, 19:25
Hoe dan ook Allah y3awan!!!

20-09-2004, 09:59

Citaat:
Origineel gepost door fajah69
jongens en meide wat zouden jullie doen als je nog heel jong bent en perongeluk zwanger raakt van je vriendje
Tauwba verrichten.
Mijn spullen inpakken en nederland verlaten.
Want er is geen kans dat ik mijn kind weg laten halen.

05-10-2004, 15:52
Ik zou hem om mijn hand laten komen vragen. Als mijn ouders hem niet accepteren zou ik bij hem gaan wonen en het kindje samen opvoeden en berouw tonen voor de fout die we hebben gemaakt.

05-10-2004, 15:56


Citaat door Gariba_1973:
ábortus plegen, zonder dat iemand het weet en zwijgend verder leven!!
als of dat de een oplossing is

18-11-2004, 21:03

Citaat door Mohammed Azam:
mag de zwangere vrouw ook onthoofd worden? is dat ook een optie? of is dat ook haram omdat je de binnenkort komende kind vermoord?

graag wil ik hier antwoord pp

Ma'aa Selam
wat is dat van een vraag ??? ieder normaal mens vraagt zoiets niet

20-11-2004, 04:08

Citaat door fajah69:
jongens en meide wat zouden jullie doen als je nog heel jong bent en perongeluk zwanger raakt van je vriendje
Dus je gaat PER ONGELUK met hem mee, en je laat hem PER ONGELUK jouw kleren uittrekken,en je kruipt PER ONGELUK in zijn bed en dan laat je hem PER ONGELUK met je...........en op de koop toe vergeet je PER ONGELUK een condoom te gebruiken!!!!!

Damn, dat moet erg zijn!

Pagina's : 1 [2] 3