Bekijk volle/desktop versie : uitleg ontbinding huwelijk en trouwen



12-07-2010, 21:26
Hallo,

Ik heb een vraag en hoop dat er iemand een antwoord voor mij heeft.
Ik half nederlands/surinaams meisje gaat al een aantal jaar met een marokkaanse jongen. We hebben een keer onze relatie verbroken. Voor die tijd kwam ik bij zijn ouders, erna niet meer. In de tussentijd is hij namelijk voor de marokkaanse wet getrouwd, zonder trouwfeest alleen een trouwboekje. Deze vrouw woont in Marokko.

Dit jaar zou er een trouwfeest komen, maar hij heeft zijn ouders in Marokko verteld dat hij met mij verder wil. Nu is mijn vraag is het moeilijk om zijn huwelijk in Marokko te ontbinden en kunnen wij voor de Nederlandse wet gewoon trouwen?

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Sabrina

12-07-2010, 21:28


Ik moest even knipperen.

Get it.

....



12-07-2010, 21:49
ehm nee..............

12-07-2010, 21:53
volgens mij kan dat wel.. voor nl wet

12-07-2010, 21:53


Hm vreemde situatie. Weetje zeker dat je vriend niet van twee walletjes wil eten

12-07-2010, 21:55
Snapdadan.

Jij bent zijn scharreltje, en die vrouw uit marokko is zijn vrouw. Waar hij kinderen mee gaat baren. Hij zegt dat alleen maar tegen jou omdat hij nog van jou wilt proeven. Zodra zij bij hem intrekt zegt ie oudoe en bedankt.

12-07-2010, 22:10
okeeej! en waaruit blijkt dat hij met jou wil trouwen??? heeft hij dit letterlijk gezegd... en hij weet dondersgoed dat je een huwelijk kan ontbinden..( eigenlijk is het gewoon scheiden).....