Bekijk volle/desktop versie : diploma uitreiking zonder jouw ouders..



Pagina's : [1] 2 3 4

12-07-2010, 21:02
Zag net 2 marokkaanse jonge schoffies fietsen en allebei met een roos in hun handen. Eerst dacht ik:

Toe dacht ik: oh ja natuurlijk, diploma uitreiking..



Met hun roos in hun handen, Lacoste polo, grof pratend, petje, burberry schoudertasje en fiets op versnelling 1 keek ik ze na..
Het zag er best aandoenlijk uit..


Ik weet niet.. het raakte me. Zelfs die stoere boys hadden het leuk gevonden als hun ouders bij hun diploma uitreiking waren geweest.

12-07-2010, 21:06


Ze voelen zich te groot om hun ouders mee te nemen

Zolang ik me kan herinneren is mn moeder ook altijd met ons mee gegaan met diploma uitreiking.

12-07-2010, 21:06
jonge schoffies?

12-07-2010, 21:08

Citaat door verhaalmaakster:
jonge schoffies?

ja van die snotneuzen, je weet wel.. schavuiten, doerakken, deugnieten

12-07-2010, 21:09


Best wel zielig eigenlijk,
je ouders horen met je mee te gaan en laten zien dat ze trots op je zijn.
Maar jammer dan niet alle ouders dan doen.

12-07-2010, 21:09

Citaat door Surfster:
ja van die snotneuzen, je weet wel.. schavuiten, doerakken, deugnieten

hoe weet je nou dat het deugnieten zijn? Staat het op hun voorhoofd geschreven?

12-07-2010, 21:09
Meestal komt er wel iemand mee tegenwoordig, als het niet de ouders zijn dan de broers, zussen, familie...

12-07-2010, 21:11
Ik vind dat zóó zonde!
Waar zijn de ouders als hun kinderen ze nodig hebben. Vind je het gek dat sommige jongeren echt de weg kwijt zijn...

12-07-2010, 21:13

Citaat door verhaalmaakster:
hoe weet je nou dat het deugnieten zijn? Staat het op hun voorhoofd geschreven?

oeff.. heb nu geen zin in deze discussie

Je impliceert met deze vragen dat ik bevooroordeeld ben.. ik heb geen zin in dat mensen mijn opmerking meteen negatief willen opvatten..


Voor jou brave marokkaanse jongens die elke zaterdag in de moskee zijn, zondag met moeders ontbijten en nooit spijbelen.

12-07-2010, 21:17
sorry dat ik zo geirriteerd reageer verhaalmaakster..

beetje kutdag op werk gehad..

12-07-2010, 21:26
Mss waren de ouders wel geweest maar zijn die jongens alleen op de fiets gegaan..ik ging vroeger ook eerder naar de diploma uitreiking en me ouders kwamen later..dus hoeft niet zo te zijn wat jij denkt

12-07-2010, 22:39

Citaat door Surfster:
sorry dat ik zo geirriteerd reageer verhaalmaakster..

beetje kutdag op werk gehad..



Het geeft niet

13-07-2010, 00:12


mn broertje was zo gelukkig toen wij allemaal meegingen incl mn moeder , het stimuleert hem wel om verder te gaan en hoger te komen met school

13-07-2010, 00:35
ik vind een diploma uitreiking niet veel voorstellen. op de middelbare school was ik wel gegaan en had ik mijn moeder meegenomen. maar toen ik mijn P had gehaald ben ik zelf niet eens gegaan, heb m bij het onderwijbureau opgehaald.

13-07-2010, 00:37

Citaat door Surfster:
Zag net 2 marokkaanse jonge schoffies fietsen en allebei met een roos in hun handen. Eerst dacht ik:

Toe dacht ik: oh ja natuurlijk, diploma uitreiking..



Met hun roos in hun handen, Lacoste polo, grof pratend, petje, burberry schoudertasje en fiets op versnelling 1 keek ik ze na..
Het zag er best aandoenlijk uit..


Ik weet niet.. het raakte me. Zelfs die stoere boys hadden het leuk gevonden als hun ouders bij hun diploma uitreiking waren geweest.


Klopt.

Pagina's : [1] 2 3 4