Bekijk volle/desktop versie : Iniesta en Pedro zijn geen Catalanen !!



Pagina's : [1] 2

12-07-2010, 06:00
Wist ik niet. Nu snap ik waarom iniesta tranen had en zo blij was voor zijn land Spanje.

Zelfs een voetbal kenner als ik weet niet alles

12-07-2010, 12:58


Doelpuntmaker Iniesta: Octopus Paul, bedankt!
maandag 12 juli 2010 12:11

Andres Iniesta, de man die tijdens de finale van het Wereldkampioenschap voetbal het winnende doelpunt maakte, heeft octopus Paul bedankt. De Duitse octopus heeft alle voetbalwedstrijden correct voorspeld.

Andres Iniesta dankt de ''helderziende octopus'
'Paul heeft opnieuw gelijk gehad, ik denk dat de octopus in Spanje heel populair is geworden,' zei Iniesta. Hij vergaf het beest zijn foute voorspelling uit 2008, toen hij heel Duitsland liet geloven dat zij Europees Kampioen zouden worden, en niet Spanje.

De middenvelder speelt bij FC Barcelona. Door zijn doelpunt in de 116e minuut won Spanje de wereldtitel.

Bedreigingen
In Duitsland is octopus Paul niet meer populair nadat hij de Duitse nederlaag in de halve finales correct voorspelde. Het Sea Life aquarium in Oberhausen, waar Paul woont, ontving per mail verscheidene bedreigingen aan het adres van het beest, en Paul moet permanent bewaakt worden om te voorkomen dat boze voetbalfans op het raam van zijn aquarium bonken. Daar wordt hij gestresst van.

De octopus voorspelde alle Duitse wedstrijden en de finale goed door van twee glazen potjes met een mossel erin, telkens het potje met de vlag van het winnende land te openen. De kans dat je zeven keer goed gokt bij vijftig procent kans, is ongeveer 0,78 procent.

12-07-2010, 13:09
wollah jij hebt geen leven tjappie

12-07-2010, 13:17
Pedro komt inderdaad uit Tenerife en Iniesta uit Albacete dacht ik, maar Andres is sinds zijn 12e bij Barcelona, dus hij in principe gewoon een halve Catalaan.. Datzelfde geld ook voor Messi die er sinds zijn 13e zit. Pedro kwam later pas...

12-07-2010, 13:18


Iniesta beste voetballer ter wereld

12-07-2010, 14:12

Citaat door realmadridno1:
Iniesta beste voetballer ter wereld



Gracias por su elogio, Madrileno..



12-07-2010, 14:33
Genoten van iniesta gister niet normaal en xavi zoals altijd gewoon perfect catalaan of geen catalaan het zijn barca spelers en dat telt viva la spanje viva la barcelona

12-07-2010, 14:37
Jij bent raar

12-07-2010, 14:48

Citaat door Freshnesz:
Gracias por su elogio, Madrileno..



debemos ser honestos

12-07-2010, 14:49
Het ging mij om de Spanjaarden die niks hebben met Catalonië en afscheiding. Iniesta is gewoon een volbloed Spanjaard zonder dat gezeik van catalonië. Vocht dus voor zijn vaderland.

Halve Catalanen bestaan niet. Je bent ook niet half dood

12-07-2010, 21:05
klopt,maar ze zijn ook geen real madrid spelers!

euh,nog een leuk weetje:

Nederland verliest door 2 ex real madrid spelers!

Vandervaart voor het opheffen van buitenspel en robben die 2 keer verzuimt om af te werken zoals de barcelonees Iniesta!

tja,tjappie,deze wereldtitel is van Spanje en barca!

12-07-2010, 23:06
Een Catalaan hoef je niet persé van orgine, je kunt het ook in je hebben als je in datgene gelooft waar de Catalanen in geloven en achterstaan.

Ook de Basken willen zich afscheiden en hebben dat gemeen met de Catalanen.

Denk je nou echt dat de Catalaanse spelers van Spanje alleen juichte, ook zat Catalanen thuis juichen stiekem of niet stiekem mee.

13-07-2010, 03:44



Citaat door Freshnesz:
Gracias por su elogio, Madrileno..






Citaat door realmadridno1:
debemos ser honestos


hola, somos Freshnez y realmadridno1. Se pretende que podemos hablar español, pero acabamos de utilizar Google Traductor.

Translation:

hoi, wij zijn Freshnez en realmadridno1. Wij doen alsof wij Spaans kunnen praten maar we gebruiken gewoon Google Translator

13-07-2010, 12:24

Citaat door MounEB:
hola, somos Freshnez y realmadridno1. Se pretende que podemos hablar español, pero acabamos de utilizar Google Traductor.

Translation:

hoi, wij zijn Freshnez en realmadridno1. Wij doen alsof wij Spaans kunnen praten maar we gebruiken gewoon Google Translator


13-07-2010, 17:47

Citaat door MounEB:
hola, somos Freshnez y realmadridno1. Se pretende que podemos hablar español, pero acabamos de utilizar Google Traductor.

Translation:

hoi, wij zijn Freshnez en realmadridno1. Wij doen alsof wij Spaans kunnen praten maar we gebruiken gewoon Google Translator



Wollahila, jij bent zielig..

Ik ga komende tijd in Spanje wonen, vandaar dat ik een beetje Spaans spreek. Dat jij die Translater programma's gebruikt, is leuk voor jou..

Pagina's : [1] 2