Bekijk volle/desktop versie : Het echte voetbal heeft vandaag gewoon gewonnen en overwonnen



12-07-2010, 00:16
[Het is niet anders, Spanje heeft overduidelijk het beste en mooiste voetbalvermogen om van te smullen.

Voetbaltechnisch werd Nederland overklast door Spanje.]

12-07-2010, 00:23


natuurlijk, qua technisch en taktisch heeft Spanje een betere team, maar je weet het nooit met dit soort wedstrijden, aangezien oranje al heel veel geluk heeft gehad tijdens het WK, kortom voetbal heeft gewonnen

12-07-2010, 00:26
Agh, proficiat.

12-07-2010, 00:28

Citaat door elTahar:
natuurlijk, qua technisch en taktisch heeft Spanje een betere team, maar je weet het nooit met dit soort wedstrijden, aangezien oranje al heel veel geluk heeft gehad tijdens het WK, kortom voetbal heeft gewonnen



Ja, het spel van Oranje was niet om aan te zien, maar toch schopten ze het ver. Daarom gunde ik het ze, maar we wisten al dat Spanje qua voetbal kwaliteit er boven uit sprong.

12-07-2010, 00:29


logisch man haha, 7 spelers van Barca die jarenlang samenspelen.
alles klopt gewoon

12-07-2010, 00:33

Citaat door Irish_Boy:
Ja, het spel van Oranje was niet om aan te zien, maar toch schopten ze het ver. Daarom gunde ik het ze, maar we wisten al dat Spanje qua voetbal kwaliteit er boven uit sprong.



sleutel van het succes van oranje was van Bommel, dankzij zijn spel konden spelers als sneijder, robben schitteren, ze moesten het van deze spelers hebben, goed was het zeker niet van oranje, maar desondanks toch tweede geworden, dat is niet niks, ik had verwacht ( en gehoopt) dat ze in de kwart-finale er uit zouden worden geknikkerd, dus een compliment waard.

12-07-2010, 00:33
Spanje terecht wereld kampioen

12-07-2010, 00:39

Citaat door elTahar:
sleutel van het succes van oranje was van Bommel, dankzij zijn spel konden spelers als sneijder, robben schitteren, ze moesten het van deze spelers hebben, goed was het zeker niet van oranje, maar desondanks toch tweede geworden, dat is niet niks, ik had verwacht ( en gehoopt) dat ze in de kwart-finale er uit zouden worden geknikkerd, dus een compliment waard.



Ik vond van Bommel het beste van Nederland heel het toernooi.

12-07-2010, 00:47

Citaat door Irish_Boy:
Ik vond van Bommel het beste van Nederland heel het toernooi.



klopt, iedereen heeft zijn mond vol over van persie, robben en Sneijder, maar de sleutel van het succes was toch echt van Bommel

12-07-2010, 01:08

Citaat door elTahar:
klopt, iedereen heeft zijn mond vol over van persie, robben en Sneijder, maar de sleutel van het succes was toch echt van Bommel


Die sukkel had het meeste geluk van allemaal, hij had elke wedstrijd met rood van het veld gestuurd moeten worden. zo zijn er nog veel meer, nl was dit jaar gewoon een loser team met veel geluk.....

12-07-2010, 01:10
spanje was gewoon erg goed