Bekijk volle/desktop versie : Ik ben niet overtuigd dat sihr echt werkt.



Pagina's : [1] 2 3 4

11-07-2010, 23:19
Ik hoor wel die heeft sihr gedaan bij de ander en ik ben mij ervan bewust dat er zeker van die sehara in marokko zijn die veel clienten hebben. Maar of het echt werkt? Ik heb het nooit met mijn eigen ogen gezien. Ook dat van bezetenheid, weet ik niet of ik dat moet geloven.

Wie heeft het in real life meegmaakt en kan je daar wat over vertellen

11-07-2010, 23:20



Citaat door babydoll:
Ik hoor wel die heeft sihr gedaan bij de ander en ik ben mij ervan bewust dat er zeker van die sehara in marokko zijn die veel clienten hebben. Maar of het echt werkt? Ik heb het nooit met mijn eigen ogen gezien. Ook dat van bezetenheid, weet ik niet of ik dat moet geloven.

Wie heeft het in real life meegmaakt en kan je daar wat over vertellen

Dus geloof je ook niet in de koran

11-07-2010, 23:24
bestaat wel want david heeft gewoon voorspeld dat spanje wkkampioen zou worden en het is uitgekomen.

11-07-2010, 23:24
meid het staat geschreven dat t bestaat dus ja.. believe it or not

11-07-2010, 23:25



Citaat door lala_amira:
Dus geloof je ook niet in de koran



In de koran gaat het over de boze oog tot zoverre ik weet.

Ik heb het over de sehara die tegen mensen zeggen dat ze een kip moeten offeren en een drankje meegeven. Ik denk dat de persoon in kwestie gewoon ziek wordt van al dat troep dat in dat drankje zit, in plaats van echte magie. Ik bedoel sehara die echt mensen laten denken dat ze een ander kunnen vormen zoals zij willen.

en bezetenheid, waarom zie je dat nooit?

11-07-2010, 23:25
Als we alle meningen hebben bestudeerd, kunnen we in het kort zeggen dat
de betekenis van Sihr is:

Een contract tussen de sahir(tovenaar) en de Shaytaan, en soms gebeurt dit
ook letterlijk op papier waarbij zelfs getuigen aanwezig zijn, waarbij de
tovenaar bepaalde daden van Kufr(ongeloof) Shirk(Polytheisme), Grote
zonden en afschuwlijkheden moet doen en waar inruil daarvoor de
Shaytaan bepaalde zaken voor de tovenaar gaat doen en hem in een
bepaalde mate gaat gehoorzamen.

Sihr is echt en geen fabeltje, het is een donkere en afschuwelijke praktijk,
waarbij levens van mensen kapot worden gemaakt doormiddel van
spreuken, knopen, tovermiddeltjes, toverbriefjes enz.

“En zij volgen dezelfde weg, die de duivels volgden tegen de regering van Salomo - en Salomo was niet ongelovig, maar ongelovig waren de duivels en zij leerden de mensen Sihr(tovenarij,bedrog,illusie). En (zij handelen naar) hetgeen aan de twee engelen, Haroet en Maroet te Babylon was geopenbaard. Maar deze beiden leerden niemand, voordat zij hadden gezegd: "Wij zijn slechts een beproeving; weest daarom niet ongelovig". Zo leren zij (de mensen) van hen datgene waarmede zij een geschil maken tussen een man en zijn
vrouw, maar zij schaden er niemand mede, tenzij door Allah's bevel; maar dezen leren wat hen schaadt en geen goed doet, hoewel zij weten, dat hij, die in deze zaken handelt geen voordeel heeft in het Hiernamaals; slecht is hetgene waarvoor zij hun ziel hebben verkocht; hadden zij het slechts ingezien!”
(surah Al-Baqarah 102)

http://dewaarheid.nl/De%20Handleiding%20tegen%20Sihr.pdf

11-07-2010, 23:25
het bestaat wel.....waarom denk je anders dat me man bij me blijft... door me leuke persoonlijkheid?

11-07-2010, 23:26

Citaat door senseo2:
bestaat wel want david heeft gewoon voorspeld dat spanje wkkampioen zou worden en het is uitgekomen.

Geloof jij in een waarzegger?

11-07-2010, 23:26

Citaat door babydoll:
In de koran gaat het over de boze oog tot zoverre ik weet.

Ik heb het over de sehara die tegen mensen zeggen dat ze een kip moeten offeren en een drankje meegeven. Ik denk dat de persoon in kwestie gewoon ziek wordt van al dat troep dat in dat drankje zit, in plaats van echte magie. Ik bedoel sehara die echt mensen laten denken dat ze een ander kunnen vormen zoals zij willen.

en bezetenheid, waarom zie je dat nooit?

In de koran staat over sihr en bezetenheid en boze oog

11-07-2010, 23:27

Citaat door senseo2:
bestaat wel want david heeft gewoon voorspeld dat spanje wkkampioen zou worden en het is uitgekomen.




11-07-2010, 23:27
Abu Hureira(moge Allah tevreden met hem zijn) overleverde:
De Profeet(vrede zij met hem) zei:
“Vermijd de 7 vernietigende zondes(Al-Sab’at Al-Mawbiqaat),
de mensenvroegen, Wat zijn ze?

De Profeet(vrede zij met hem) zei:
Shirk(afgoderij), Sihr(tovenarij), het doden van een persoon zonder shar’ireden, Ribaa(rente), Het consumeren van het vermogen van wezen,
Vluchten van het slagveld(tijdens Jihad), Het beschuldigen van een
onschuldige kuise vrouw van Zinaa(overspel).
(Al-Bukhari en Muslim)

11-07-2010, 23:28

Citaat door Rach_:
meid het staat geschreven dat t bestaat dus ja.. believe it or not



Ik weet alsihroe sah, maar ik geloof niet dat het echt werkt wat die mensen in marokko doen, ze zorgen aleen maar voor lichamelijke en of psychische problemen bij mensen door de troep die ze in eten doen.

11-07-2010, 23:30



Citaat door hayatie:
Geloof jij in een waarzegger?

waa hayatie wat zei ik laatst in mijn pm aan jouw toe?????
juist niet te ver doordraven met je zin doordrijven.
wesh denk je dat ik gek ben om notabene een vis te geloven.en shouafa's mot ik helemaal niks hebben.

11-07-2010, 23:30

Citaat door senseo2:
bestaat wel want david heeft gewoon voorspeld dat spanje wkkampioen zou worden en het is uitgekomen.


Wesh ben je serieus?

11-07-2010, 23:31

Citaat door babydoll:
Ik weet alsihroe sah, maar ik geloof niet dat het echt werkt wat die mensen in marokko doen, ze zorgen aleen maar voor lichamelijke en of psychische problemen bij mensen door de troep die ze in eten doen.

meid sihr bestaat en wat jij zegt bestaat ook.. ze doen wat in je eten en je wordt er ziek van omdat t troep is, ja das logisch ook, maar ze kunnen ook andere dingen in je eten doen waardoor je psyche wordt aangetast en je anders gaat handelen, dat is sihr, maar hoe dan ook zal je dmv sihr eten ziek worden, want je eet gewoon troep en dat kan voor je lichaam nooit goed zijn..
wat ze ook doen is bijv iets met je kledij doen en of iets in je huis of voor je deur gooien, dat kan ook weer effect hebben en ik denk dat in bijna alle vormen van sihr djinn gemoeid zijn allah y hfedna... het bestaat en t staat geschreven
of geloof je ook nie dat djinn bestaat, want dat is die bezetenheid waar je t over hebt e

Pagina's : [1] 2 3 4