Bekijk volle/desktop versie : Studie 3-jarige Hbo opleiding



11-07-2010, 19:13
Is er iemand, die misschien weet waar ik een Hbo opleiding kan volgen, die 3 jaar duurt (niet particulier)? Het liefst een opleiding in de categorie 'Gedrag&Maatschappij'

Gaarne per pm te reageren.

Bij voorbaat dank

12-07-2010, 11:28


Thanks voor het uppen!

21-07-2010, 23:23
De opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening zou je kunnen doen in drie jaar indien je als vooropleiding Bv: SPW hebt gedaan en afgerond.
Pedagogiek geldt het zelfde verhaal.
SPH en CMV denk ik ook...

22-07-2010, 03:39

Citaat door MvrR:
De opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening zou je kunnen doen in drie jaar indien je als vooropleiding Bv: SPW hebt gedaan en afgerond.
Pedagogiek geldt het zelfde verhaal.
SPH en CMV denk ik ook...


Zo zijn er inderdaad meer opleidingen die je met een vooropleiding in 3 jaar zou kunnen afronden.

@ ts: wat is je vooropleiding?

22-07-2010, 10:29


Kies een opleiding waar je nog plezier in beleeft en waar je echt voor wilt gaan zo zullen de 4 jaar voorbij vliegen. Kies je enkel een opleiding om de tijdsduur zo zal een 3 jarige opleiding langer lijken. En het is iets waar je je de rest van je leven mee te maken zult hebben.

Denk goed na voordat je iets kiest. Kies je het omdat je het leukt lijkt of om de tijdsduur?!

22-07-2010, 10:29
Kies een opleiding waar je nog plezier in beleeft en waar je echt voor wilt gaan zo zullen de 4 jaar voorbij vliegen. Kies je enkel een opleiding om de tijdsduur zo zal een 3 jarige opleiding langer lijken. En het is iets waar je je de rest van je leven mee te maken zult hebben.

Denk goed na voordat je iets kiest. Kies je het omdat je het leukt lijkt of om de tijdsduur?!

30-07-2010, 17:53
Is dat ook het geval bij sjd?! Ajm als vooropleiding wil dat dan zeggen dat ik sjd in 3 jaar kan doen?!!