Bekijk volle/desktop versie : Ik word door iemand telefonisch lastiggevallen



Pagina's : [1] 2

11-07-2010, 18:20
A salaamu 3alaykum,

Ik word sinds kort lastig gevallen per sms.. en ik ben door deze persoon 2x s nachts gebeld maar had toen niet opgenomen.. per sms doet deze persoon geheimzinnig en wil niet zeggen wie hij/zij is.. dus wat deed ik net.. ik belde geheim en er werd opgenomen en ik vroeg wie het was en waarom die persoon mij smsde en belde en niet wilde vertellen wie hij was.. en toen begon die persoon mij uit te schelden en riep daarbij woorden die mij als vrouw een minderwaardige gevoel hebben gegeven.. ik heb hem niet terug gescholden.. en na genoeg gevloek hing hij op. Ik heb hem toen een sms gestuurd met de volgende tekst; ''hasbia laah wa ne3ma alwakeel. Ik ontmoet je wel op de dag des oordeels en dan zal ik mijn recht terughalen.''

Ik zou echt niet weten wie het is en hoe hij aan mijn nummer is gekomen. Ik heb weinig contact met mensen en maar weinig hebben mijn nummer dus het moet een bekende van mij zijn die mijn nummer aan iemand heeft gegeven.

Zou een broeder mij kunnen helpen door deze jongeman aan te spreken - geef een seintje en ik pm u de nummer - op zijn gedrag en dat hij meer respect voor vrouwen moet tonen. Want dit heeft mij echt pijn gedaan.

11-07-2010, 18:31


Wat een respectloos wezen. Die zit vast ergens mee.

11-07-2010, 18:31
Gewoon geen aandacht geven inshaa Allaah.

11-07-2010, 18:33
Dat heb je goed aangepakt zuster!

Citeer:''hasbia laah wa ne3ma alwakeel. Ik ontmoet je wel op de dag des oordeels en dan zal ik mijn recht terughalen.'' Dat zal hem wel aan eht denken zetten.

11-07-2010, 18:37



Citaat door BintAbdurahmaan:
Gewoon geen aandacht geven inshaa Allaah.

Ja hoor.

11-07-2010, 18:44
Wauw,dat heb je heel mooi bedacht. Ik zou er zelf niet opgekomen zijn om dat te smsen.


Btw, wat een @#$%$.

11-07-2010, 18:47

Citaat door Temsamanegirl18:
Wauw,dat heb je heel mooi bedacht. Ik zou er zelf niet opgekomen zijn om dat te smsen.


Btw, wat een @#$%$.


Ik moest bijna huilen en wilde bijna iets anders opsturen.. maar ik dacht dan gooi ik olie op vuur en wordt het van kwaad tot erger. Morgen neem ik een nieuw nummer.

11-07-2010, 18:55

Citaat door anti-onrecht:
Ik moest bijna huilen en wilde bijna iets anders opsturen.. maar ik dacht dan gooi ik olie op vuur en wordt het van kwaad tot erger. Morgen neem ik een nieuw nummer.

goed plan,ach sommige mensen..

11-07-2010, 19:03

Citaat door anti-onrecht:
Ik moest bijna huilen en wilde bijna iets anders opsturen.. maar ik dacht dan gooi ik olie op vuur en wordt het van kwaad tot erger. Morgen neem ik een nieuw nummer.



trots op je komt goed inshallah

11-07-2010, 19:07
Wat je kan doen is je provider benaderen dan zal er alsgoed is via zijn provider een sms gestuurd worden waarin die wordt gewaarschuwd gaat ie vdr kunnen ze zijn sim blokkeren.

[kortom je dient een klacht in]

11-07-2010, 19:23

Citaat door anti-onrecht:
A salaamu 3alaykum,

Ik word sinds kort lastig gevallen per sms.. en ik ben door deze persoon 2x s nachts gebeld maar had toen niet opgenomen.. per sms doet deze persoon geheimzinnig en wil niet zeggen wie hij/zij is.. dus wat deed ik net.. ik belde geheim en er werd opgenomen en ik vroeg wie het was en waarom die persoon mij smsde en belde en niet wilde vertellen wie hij was.. en toen begon die persoon mij uit te schelden en riep daarbij woorden die mij als vrouw een minderwaardige gevoel hebben gegeven.. ik heb hem niet terug gescholden.. en na genoeg gevloek hing hij op. Ik heb hem toen een sms gestuurd met de volgende tekst; ''hasbia laah wa ne3ma alwakeel. Ik ontmoet je wel op de dag des oordeels en dan zal ik mijn recht terughalen.''

Ik zou echt niet weten wie het is en hoe hij aan mijn nummer is gekomen. Ik heb weinig contact met mensen en maar weinig hebben mijn nummer dus het moet een bekende van mij zijn die mijn nummer aan iemand heeft gegeven.

Zou een broeder mij kunnen helpen door deze jongeman aan te spreken - geef een seintje en ik pm u de nummer - op zijn gedrag en dat hij meer respect voor vrouwen moet tonen. Want dit heeft mij echt pijn gedaan.



Wa 'alaykoum asalaam wa Rahmatoulahi wa Barakatouhou,

Het is vreselijk dat zulk ongemanierd soort er helaas is.
Maar weet beste zuster dat hetgeen jij meemaakt insha Allaah
veranderd wordt in hasanaat.Jij bent noch wat degene beweerd noch zal je het ooit zijn,wees dus niet bedroefd om wat degene zegt.En herdenk de hadith over Abu Bakr die steeds beledigd werd en de profeet vertelde dat er een engel erbij was die alles ontkende wat die persoon zei tegen Abu Bakr . Ik heb helaas die hadith niet bij de hand als ik 'm tegenkom dan voeg ik het hier toe.


Moge Allaah Zijn leiding schenken aan deze persoon die jou lastigvalt indien hij geen leiding wil dan laten wij hem aan U over.

Aan de persoon:
Hoe zou jij het voelen als jouw moeder,zus,tante,vrouw,dochter zo werd lastiggevallen ? Wat zou jouw reactie zijn als je moeder(en al je vrouwelijke naasten) op straat zo werd beschimpt?! Dit is ook iemands dochter! Dit is ook iemands zus! Schaam je diep!

11-07-2010, 19:26
Zuster,

Schrijf de tijdstippen (minimaal) op dien een klacht bij je provider en neem gewoon een nieuw nummer. Lijkt mij niet verstandig om een broeder te laten bellen, stel dat het iemand is die bekend is. Kan hij leugens over je verspreiden, dat zal de situatie niet verbeteren.

11-07-2010, 19:32



Citaat door Ongekend:
Zuster,

Schrijf de tijdstippen (minimaal) op dien een klacht bij je provider en neem gewoon een nieuw nummer. Lijkt mij niet verstandig om een broeder te laten bellen, stel dat het iemand is die bekend is. Kan hij leugens over je verspreiden, dat zal de situatie niet verbeteren.


Als die persoon daar echt op uit is, dan heeft die persoon allang leugens over mij verspreidt. Ik zal deze topic bewaren voor in de toekomst mocht diegene mij valselijk beschuldigen op basis van de telefoontje die de persoon in kwestie kreeg.

11-07-2010, 19:32

Citaat door Aboe_Adam:
Wat je kan doen is je provider benaderen dan zal er alsgoed is via zijn provider een sms gestuurd worden waarin die wordt gewaarschuwd gaat ie vdr kunnen ze zijn sim blokkeren.

[kortom je dient een klacht in]


Ik heb prepaid...

11-07-2010, 19:34
De hadith over de persoon die Abu Bakr beledigde:

Sa’eed bin Musayyeb says: Once the Prophet was sitting with his Companions, and one person used insulting words against Abu Bakr (may Allah be pleased with him), causing him pain. But Abu Bakr remained silent. The person again used bitter words against Abu Bakr, and still Abu Bakr did not respond. The third time when this ignorant person hurt Abu Bakr with his tongue, Abu Bakr tried answering back.

At this point the Prophet got up. Abu Bakr (may Allah be pleased with him) asked him, “Are you displeased with me, O Messenger of Allah?” The Prophet replied, “No, but (when you remained silent) an angel came down from the heaven responding to this man’s talk. But the moment you started replying to that man, the angel went away and the devil sat down. And I cannot sit where the devil is sitting.”

Abu Dawud 041 4878




Abu Hurayrah verhaalt dat de Boodschapper van Allah vroeg:

“Weten jullie wie er bankroet is?”

Er werd hem verteld: “Onder ons is iemand bankroet die niets heeft, geld noch eigendommen.”

Hij zei:

“Van mijn mensen zal degene bankroet zijn, die op de Dag des Oordeels staat met lijst van Salaat en vasten en Zakaat, maar hij zal die-en-die beledigd hebben, die-en-die vals beschuldigd hebben, en onwettig van de eigendommen van die-en-die genomen hebben, het bloed van die-en-die vergoten hebben en weer een ander geslagen hebben. leder van hen zal een gedeelte van zijn goede daden toegewezen worden. Wanneer zij niet voldoende zijn, dan zullen hun zonden en fouten aan hem overgedragen worden en zal hij in het vuur geworpen worden.”

(Muslim: 4/1998, Hadith no. 2581)

Pagina's : [1] 2