Bekijk volle/desktop versie : Wie van jullie heeft UPC?



11-07-2010, 13:26
Want ik háaáaát ze namelijk. Stelletje oplichters. Ik heb ze iig de oorlog verklaard, bríng it óónnnn!

11-07-2010, 13:27


Ik had vroeger upc,ze maken veel fouten

11-07-2010, 13:29

Citaat door lala_amira:
Ik had vroeger upc,ze maken veel fouten


Ontzettend veel fouten, maar ze zijn keigoed in het facturen. Dat kunnen ze dan weer wel.

Wie is je kabelprovider?

11-07-2010, 13:33

Citaat door SweetCheeks:
Ontzettend veel fouten, maar ze zijn keigoed in het facturen. Dat kunnen ze dan weer wel.

Wie is je kabelprovider?

Nu heb ik ziggo die is wel goed,heb nooit problemen mee
gehad.

11-07-2010, 13:35


Wij zitten ook bij UPC, voor zowel tv, internet als telefonie.

11-07-2010, 14:03
ik heb ook upc soms kan ik ze wel vermoorden maar ik kan niet meer zonder de extra zenders en mijn dvr recorder....ben zoooo verslaaafd niet normaal....maar factuurs!!!

vinden jullie het niet raar als je bijvoorbeeld een film via upc kijkt dat je daarop ook nog btw moet betalen erg he....ja doet dat niet meer....

11-07-2010, 15:04
Ik zat ook bij upc en heb slechte ervaring met ze. Ben overgestapt naar telfort, en in 3 jaar tijd nog nooit problemen met ze gehad.

11-07-2010, 15:07
Heeft Telfort ook kabel dan? Ik woon in A'dam, en UPC is de enige die kabeltelevisie heeft...althans dat dacht ik?

UPC, wled lhram, het zijn net debielen, je legt ze dingen uit, stuurt data op en nog snappen ze het niet. Ik wilde een keer langskomen, maar ze hebben tegewoordig geen loket (vroeger wel, maar dat liep heel vaak uit de hand).

11-07-2010, 15:24
mijn zusje had ze, heel veel storing, elke keer als er ene auto langs treed stoorde dat op de tv.. en ene keer door een fout in hun netwerk had ze 2 weken lang geen tv, en toch moest ze voor die 2 weken betalen

11-07-2010, 15:26

Citaat door lala_amira:
Nu heb ik ziggo die is wel goed,heb nooit problemen mee
gehad.



ziggo is best goed ja

, maar zodra je wilt afsluiten is het een hell, ze blijven geld afschrijven, of sluiten alleen de tv af en laten internet doorlopen zonder het te zeggen.. heeft bij ons 4 maanden geduurt voor we er echt vanaf waren.

dit was wel 1,5 jaar geleden.. misschien dat nu wel beter gaat dat afsluiten