Bekijk volle/desktop versie : vacature vrij SPH/MWD e.d



11-07-2010, 09:39
Beste Dames,

Ik vraag jullie aandacht voor het volgende:

Er is een openstaande vacature vrij als gezinscoach bij een AWBZ erkende multiculturele instelling in Limburg. Het gaat in beginsel om werkweek van 24 uur. Je krijgt een goed salaris en secundaire voorwaarden. Scholing is ook mogelijk.

Als gezinscoach werk je bij een aantal (vaste) gezinnen als begeleider. Daarnaast heb je een coördinerende functie waarbij je als regisseur tussen de verschillende instanties fungeert. Binnen je functie onderscheiden we verder een aantal rollen: praktisch meehelpend, overstijgend coördinerend en versterkend activerend. Dit houdt in de praktijk in dat je begint met het winnen van het vertrouwen van het gezin door praktisch mee te helpen met het aanpakken van zaken die de hoogste prioriteit hebben. Hierna ga je samen met het gezin aan de slag om na te denken over het formuleren van doelen en strategieën. Dit allen leg je vast in een begeleidingsplan die je zelfstandig opstelt. Je wordt daarnaast ondersteunt door een SPV-er

Je werkt samen met Bureau Jeugdzorg, Gemeenten en overige instellingen.

Wij vragen hiervoor een arabisch of berbers sprekende dame die een afgeronde hbo richting SPH, MWD of Pedagogiek heeft behaald. MBO spw met aantal jaren werkervaring is ook mogelijk.

Je komt te werken in Noord en Midden Limburg. Kandidaten uit Brabant mogen ook solliciteren.Bij voorkeur eigen vervoer en reiskosten krijg je vergoed.

Je kan je cv en motivatie sturen naar info@multizorgenwelzijn.nl

indien er vragen zijn dan verneem ik dit graag.

11-07-2010, 13:04


heb je meer info.

Voor hoeveel uur per week gaat het

11-07-2010, 19:14
Ja, dat heb ik.

Het gaat om een 20 tot 32 uurige werkweek. Als je info@multizorgenwelzijn.nl een email stuurt dan kunnen ze jou de functieomschijving emailen.

13-08-2010, 13:19
jammer zo ver weg, leuke functie!!!

15-08-2010, 13:01


ja het is in het zuiden van het land. Als iemand in brabant woont dan is het zeker nog wel te doen.