Bekijk volle/desktop versie : Echte liefde?



Pagina's : [1] 2

10-07-2010, 23:07
stel jou vriend/vriendin die je denkt al jaren te kennen al helemaal verliefd bent en zelfs al van houd word je man/vrouw. Eindelijk je denkt dat jij je ware hebt gevonden..je geluk kan niet meer op en bent dolgelukkig met haar/hem. Maar oppeens ontdek je dat haar verleden niet zo is geweest als wat zij/hij zich voor heeft gedaan. Ze/ hij was vreemd gegaan toen jullie relatie hadden en heeft nog paar duistere verleden. Wat ga jij dan doen? Zal jij het accepteren of is het eind verhaal?


ben benieuwd naar jullie mening

10-07-2010, 23:13


liefde bestaat niet ,

10-07-2010, 23:15

Citaat door Fuego:
liefde bestaat niet ,




voor de mensen die daar wel in geloven:

10-07-2010, 23:24
ja maar je moet het zien dat je het dan niet zou weten..pas laterrrrrrrrr kom je achter dat diegene vaak vreemd is gegaan

10-07-2010, 23:27


Einde verhaaal

11-07-2010, 00:08

Citaat door hallallove:
Bedoel je als je al getrouwd bent? Dan is het alsnog exit, toch. Of is diegene zogenaamd verandert?




nee als je getrouwd bent met diegene..en dan pas kom je erachter dat hij van te voren terwijl jullie verloofd waren vreemd is gegaan>? ga je alsnog verder of kan je niet met zijn leugens verder?

11-07-2010, 00:10

Citaat door sweetygurly:
stel jou vriend/vriendin die je denkt al jaren te kennen al helemaal verliefd bent en zelfs al van houd word je man/vrouw. Eindelijk je denkt dat jij je ware hebt gevonden..je geluk kan niet meer op en bent dolgelukkig met haar/hem. Maar oppeens ontdek je dat haar verleden niet zo is geweest als wat zij/hij zich voor heeft gedaan. Ze/ hij was vreemd gegaan toen jullie relatie hadden en heeft nog paar duistere verleden. Wat ga jij dan doen? Zal jij het accepteren of is het eind verhaal?


ben benieuwd naar jullie mening

Moeilijk. Ik zou niet scheidden. Ik zou wel een tweede vrouw nemen als "wraak".

11-07-2010, 00:14

Citaat door Sterveling:
Moeilijk. Ik zou niet scheidden. Ik zou wel een tweede vrouw nemen als "wraak".



hahahaha dat s NOG ERGER...

hoewel het wel toegestaan is maar ik zou dat niet kunnen helaas...

11-07-2010, 00:19

Citaat door sweetygurly:
hahahaha dat s NOG ERGER...

hoewel het wel toegestaan is maar ik zou dat niet kunnen helaas...

Nee. Alleen vrouwen die Allaah's liefde kennen kunnen dat

11-07-2010, 00:22

Citaat door Sterveling:
Nee. Alleen vrouwen die Allaah's liefde kennen kunnen dat



andere woorden ik ken de liefde niet?


je beoordeeld je zusters wel erg snel vind je niet..

11-07-2010, 00:24

Citaat door Fuego:
liefde bestaat niet ,


Echte liefde komt van Allah

11-07-2010, 00:25

Citaat door sweetygurly:
andere woorden ik ken de liefde niet?


je beoordeeld je zusters wel erg snel vind je niet..

Nee, de zusters (veelal een marokkanen vooroordeel) vatten het zo persoonlijk mogelijk op en gaan tekeer.

Je zegt zelf dat je het niet kunt... dat je man een tweede vrouw, een vrome zuster, gelijke aan jou, huwt.

11-07-2010, 00:26



Citaat door dromen_:
En de mannen ook

Hoe bedoel je?

11-07-2010, 00:28

Citaat door Sterveling:
Hoe bedoel je?


Sorry verkeerde reactie

11-07-2010, 00:29

Citaat door Sterveling:
Nee, de zusters (veelal een marokkanen vooroordeel) vatten het zo persoonlijk mogelijk op en gaan tekeer.

Je zegt zelf dat je het niet kunt... dat je man een tweede vrouw, een vrome zuster, gelijke aan jou, huwt.



klopt, en ik zou het zeker niet persoonlijk opvatten als mijn man dat zou doen sterker nog, heb echt respect en enorm waardering voor zusters die het wel kunnen maar de islam zegt ook niet dat je HET MOET ACCEPTEREN...en dathet een plicht is..

ik zoek gewoon een vrome broeder die genoeg aan mij heeft..hahah

Pagina's : [1] 2