Bekijk volle/desktop versie : ik wil nu bevallen...........



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

10-07-2010, 12:57
ik ben het nu zo zat, het mag nu echt komen, die warmte maakt het niet makkelijk voor me.
ya allah laat het aub beginnen.
wie van de meiden denkt er op dit moment nu ook zo over.

10-07-2010, 12:59


ooh lieverd ik hoop dat je gaat bevallen vandaag nog!!!!

ik hoop het ook voor mezelf!!!!!

ik ben ook helemaaaaaaal kapotttttttttt menstruatiepijn maar niks zet door, die stomme voorweeen vanaf week 30 geen cm ontsluiting, ins Allah bevallen we snel van een gezond kind.

de hitte is gewoon super erg

10-07-2010, 13:01

Citaat door b_karima:
ooh lieverd ik hoop dat je gaat bevallen vandaag nog!!!!

ik hoop het ook voor mezelf!!!!!

ik ben ook helemaaaaaaal kapotttttttttt menstruatiepijn maar niks zet door, die stomme voorweeen vanaf week 30 geen cm ontsluiting, ins Allah bevallen we snel van een gezond kind.

de hitte is gewoon super erg

inshallah meid volgens mij is vandaag jou uitgerekende dag.
ik hoop dat het door zet voor jou.

10-07-2010, 13:03
Ik hoop het ook voor jullie meiden..

Ik wil ook een kindjjeeee

10-07-2010, 13:04



Citaat door yasmin_nadoria:
Ik hoop het ook voor jullie meiden..

Ik wil ook een kindjjeeee

thanx.
ik hop dat je snel een kindje in je armen zal hebben

10-07-2010, 13:11
Ik ben 34 weken en 4 dgn.

Daarnet stond ineens de verloskundige voor de deur. Ik schrok me rot. Zegt ze: je bloeduitslag is binnen, en je maandag moet je direct naar het ziekenhuis. Je gaat vanaf nu onder behandeling bij een gynaecoloog. Als je je duizelig voelt moet je direct naar het ziekenhuis. Want je ijzer is zo ongelooflijk laag, dat het levensgevaarlijk is. Niet voor het kindje.. maar voor jou

Dus ik: huh, wat kan er dan gebeuren.

Zij, helemaal buiten adem want de lift deed het weer eens niet: als je zou bevallen bij deze ijzergehalte is het bloeden mogelijk niet te stoppen.

Ik maak me nu zorgen. Wat als ik dit weekend ineens moet bevallen?

Wie heeft hier ervaring mee...

10-07-2010, 13:12

Citaat door dinaberber:
thanx.
ik hop dat je snel een kindje in je armen zal hebben


Inshallah en jullie natuurlijk heel veel succes!!

10-07-2010, 13:22

Citaat door dikra1980:
Ik ben 34 weken en 4 dgn.

Daarnet stond ineens de verloskundige voor de deur. Ik schrok me rot. Zegt ze: je bloeduitslag is binnen, en je maandag moet je direct naar het ziekenhuis. Je gaat vanaf nu onder behandeling bij een gynaecoloog. Als je je duizelig voelt moet je direct naar het ziekenhuis. Want je ijzer is zo ongelooflijk laag, dat het levensgevaarlijk is. Niet voor het kindje.. maar voor jou

Dus ik: huh, wat kan er dan gebeuren.

Zij, helemaal buiten adem want de lift deed het weer eens niet: als je zou bevallen bij deze ijzergehalte is het bloeden mogelijk niet te stoppen.

Ik maak me nu zorgen. Wat als ik dit weekend ineens moet bevallen?

Wie heeft hier ervaring mee...



soubhane Allah wat heftig!

en dat ze daar nu pas achter zijn gekomen..

maar InshaAllah komt het goed ... gewoon meteen naar het ziekenhuis zodra je je ook maar een beetje duizelig voelt.

10-07-2010, 13:25
@ Karima .. miskiena nog steeds geen ontsluiting .... wie weet haal ik je wel in en beval ik eerder .... kmoet nog 5 weken maar echt heb zin om nu al te bevallen die buik in deze hitte begin ik nu echt zat te worden ... Alhamdoulillah

10-07-2010, 13:42

Citaat door dikra1980:
Ik ben 34 weken en 4 dgn.

Daarnet stond ineens de verloskundige voor de deur. Ik schrok me rot. Zegt ze: je bloeduitslag is binnen, en je maandag moet je direct naar het ziekenhuis. Je gaat vanaf nu onder behandeling bij een gynaecoloog. Als je je duizelig voelt moet je direct naar het ziekenhuis. Want je ijzer is zo ongelooflijk laag, dat het levensgevaarlijk is. Niet voor het kindje.. maar voor jou

Dus ik: huh, wat kan er dan gebeuren.

Zij, helemaal buiten adem want de lift deed het weer eens niet: als je zou bevallen bij deze ijzergehalte is het bloeden mogelijk niet te stoppen.

Ik maak me nu zorgen. Wat als ik dit weekend ineens moet bevallen?

Wie heeft hier ervaring mee...


hoe komt het dat je ijzer zo erg te kort hebt

10-07-2010, 13:45

Citaat door missmagrebia1:
soubhane Allah wat heftig!

en dat ze daar nu pas achter zijn gekomen..

maar InshaAllah komt het goed ... gewoon meteen naar het ziekenhuis zodra je je ook maar een beetje duizelig voelt.



Het zit misschien tussen mijn oren, maar sinds ze is geweest voel ik me zo moe en zwakjes Maar in ieder geval niet duizelig.



Citaat door mevr_watata:
hoe komt het dat je ijzer zo erg te kort hebt



Weet ik niet. Had het vorige zwangerschap ook, maar niet in deze mate. Het schijnt dat vrouwen van rond de Middellandse Zee vaker last hebben van ijzertekort tijdens zwangerschap.

10-07-2010, 13:59
Dikra moge ALLAH insha allah bijstaan. Insha allah een gezonde verlossing. Amin.


Mensen is het raar dat ik ook wel toe ben aan een bevalling
Ik heb het gevoel dat ik er over2 weekjes ook klaar voor ben , voor mij gevoel hoeven die 3 maandjes niet

10-07-2010, 14:13



Citaat door Mimiedias12:
Dikra moge ALLAH insha allah bijstaan. Insha allah een gezonde verlossing. Amin.


Mensen is het raar dat ik ook wel toe ben aan een bevalling
Ik heb het gevoel dat ik er over2 weekjes ook klaar voor ben , voor mij gevoel hoeven die 3 maandjes niet



Amien

Heel herkenbaar Wij vrouwen zijn gewoon ongeduldig

10-07-2010, 14:49

Citaat door dikra1980:
Ik ben 34 weken en 4 dgn.

Daarnet stond ineens de verloskundige voor de deur. Ik schrok me rot. Zegt ze: je bloeduitslag is binnen, en je maandag moet je direct naar het ziekenhuis. Je gaat vanaf nu onder behandeling bij een gynaecoloog. Als je je duizelig voelt moet je direct naar het ziekenhuis. Want je ijzer is zo ongelooflijk laag, dat het levensgevaarlijk is. Niet voor het kindje.. maar voor jou

Dus ik: huh, wat kan er dan gebeuren.

Zij, helemaal buiten adem want de lift deed het weer eens niet: als je zou bevallen bij deze ijzergehalte is het bloeden mogelijk niet te stoppen.

Ik maak me nu zorgen. Wat als ik dit weekend ineens moet bevallen?

Wie heeft hier ervaring mee...



ik had dat ook heel erg mijn ijzer was 4.3 en hij moet ergens tegen de 7.5.

heb je geen last van blackouts enzo? ik was heel vergeetachtig, wist niet meer hoe ik ergens gekomen was, kon niet eens meer bewegen wlou, alles deed ik automtische piloot. ik moest toen ook naar de gyn, in plaats van 1x ijzertabletten slikken moest ik er twee slikken, en na een paar weken ging het beter. tis nog steeds nie echt goed mn ijzer, en ben dus ook bang dat ik de energie niet zal hebben voor de bevalling, maar t komt goed, ik ehb eerder verhalen gelezen van jou en over die gekke vk.

slik je ijzertabletten goed en neem je rust en gezond eten, je zult zien dat je je beter zult voelen

10-07-2010, 14:52

Citaat door missmagrebia1:
@ Karima .. miskiena nog steeds geen ontsluiting .... wie weet haal ik je wel in en beval ik eerder .... kmoet nog 5 weken maar echt heb zin om nu al te bevallen die buik in deze hitte begin ik nu echt zat te worden ... Alhamdoulillah



ik gun het je wel hoor, maar die van jou mag nog wel drie weekjes blijren zitten en ben og steeds nie verlost ben aanstaande dinsdag uitgerekend.

ik ga straks de vk bellen kijken wie dienst heeft, en dan bellen en huilen dat ik dood ga van de voorweeeen, en of ze me aub willen strippen.

alleen volgens mij heb ik een schimmelinfectie weer te pakken

is dat erg als je gaat bevallen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22