Bekijk volle/desktop versie : Cruijf is vergeten waar die vandaan komt.



10-07-2010, 12:27
Johan Cruijff denkt niet dat hij de WK-finale van zondag tussen Oranje en Spanje in het stadion bijwoont. "Wel zijn er uitnodigingen voor de finale gekomen, maar er zijn in de privé-sfeer zaken die nu voorrang hebben", legt Cruijff in De Telegraaf uit. "Ik ga daarom, net als iedereen, thuis voor de buis kijken."

"Niet met gemengde gevoelens, want ik heb iets met zowel Nederland als Spanje", vertelt Cruijff in het dagblad. "Wat de uitslag ook zal zijn, ik win uiteindelijk altijd. Ik kijk daarom heel positief tegen de finale aan. Dus ook tegen het Nederlands elftal. Ook al was het niet altijd mooi om te zien, de ploeg heeft wel fantastisch gepresteerd. Want laten we eerlijk zijn, de ene helft van het team is heel goed, de andere helft moet op dat niveau mee zien te komen."

"Vooral dat laatste is uitstekend gelukt en daarom is een groot compliment richting Bert van Marwijk en zijn team op zijn plaats. Want net als het elftal, doe je het als coach ook samen met je begeleidingsteam. Dat stralen ze ook sterk uit. Vind ik mooi om te zien."

Voetbalzone.nl


10-07-2010, 13:13


kan toch, wij hebben toch een goede band met Nederland én Marokko.

10-07-2010, 13:17
Hij heeft jaren lang daar gespeeld/gecoachet/gewoond
Is toch normaal.