Bekijk volle/desktop versie : vrouwen wijzen iemand af vanwege z,n lengte, mannen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

10-07-2010, 03:43
tegenwoordig vanwege de rondingen, zonder rondingen geen huwelijk.
Mensen roepen allemaal hard op het gaat om de inerlijk
Voor wat hoort wat

10-07-2010, 03:45


Een man moet lang zijn mannen onder 1.87m zijn in mijn ogen vrouwen.

10-07-2010, 03:46
ik ben een man van 1.55m wie wilt relatie?

10-07-2010, 03:46

Citaat door XJamillaX:
Een man moet lang zijn mannen onder 1.87m zijn in mijn ogen vrouwen.


hoeveel marokkanen ken jij boven de 1m80

10-07-2010, 03:51



Citaat door video:
hoeveel marokkanen ken jij boven de 1m80



Al mijn broers en neven zijn langer dan 1.80m, maar ja ze zijn dan ook zeldzaam.

10-07-2010, 09:42
Zowel innerlijk als uiterlijk zijn even belangrijk voor mij. Hij moet wel minstens één kopje langer zijn en ik wil er mee over straat gaan zonder dat ik mezelf moet verstoppen..

Wees eerlijk meiden, dit vinden jullie allemaal?

10-07-2010, 11:20

Citaat door XJamillaX:
Een man moet lang zijn mannen onder 1.87m zijn in mijn ogen vrouwen.


Zo zie je maar hoe dom en oppervlakkig de Marokkaanse vrouw hedendaags is. Op uiterlijk gebied is lengte de enige waar je niet veel aan kan doen. Dit in tegenstelling tot een neuscorrectie of iets dergelijks.

10-07-2010, 11:24

Citaat door Medion:
Zo zie je maar hoe dom en oppervlakkig de Marokkaanse vrouw hedendaags is. Op uiterlijk gebied is lengte de enige waar je niet veel aan kan doen. Dit in tegenstelling tot een neuscorrectie of iets dergelijks.

Hoe groot is de kans dat een Marokkaan(se) een neuscorrectie laat uitvoeren? Vrij klein. Je moet je bedenken dat vrouwen een man wil bij wie ze zich geborgen en veilig voelt. Nu moet je niet overdrijven en een man van 185 eisen als je zelf 160 bent. Maar het is bijv toch niet vreemd als je een man van 10cm langer wil?

Ik denk trouwens dat mannen het zelf ook niet fijn vinden om even lang als hun vriendin te zijn, als ze hakken draagt komt ze boven hem uit.


p.s. Persoonlijk vind ik intelligentie het belangrijkst. Als een man mij met zijn wijsheid kan doen verbazen ben ik verkocht.

10-07-2010, 11:25

Citaat door XJamillaX:
Een man moet lang zijn mannen onder 1.87m zijn in mijn ogen vrouwen.


3ayak....

vanaf 1.76 is ook goed...

10-07-2010, 11:33

Citaat door ToosTandloos:
Hoe groot is de kans dat een Marokkaan(se) een neuscorrectie laat uitvoeren? Vrij klein. Je moet je bedenken dat vrouwen een man wil bij wie ze zich geborgen en veilig voelt. Nu moet je niet overdrijven en een man van 185 eisen als je zelf 160 bent. Maar het is bijv toch niet vreemd als je een man van 10cm langer wil?

Ik denk trouwens dat mannen het zelf ook niet fijn vinden om even lang als hun vriendin te zijn, als ze hakken draagt komt ze boven hem uit.


p.s. Persoonlijk vind ik intelligentie het belangrijkst. Als een man mij met zijn wijsheid kan doen verbazen ben ik verkocht.


Net zo groot als dat iemand van een andere afkomst dat laat doen. Je mist mijn punt, TT. Wat ik wil zeggen, is dat je alles aan jezelf kunt veranderen, behalve aan je lengte. Tenzij je Chinees bent, want daar doen ze al aan het verlengen van je benen - wat het lichaamsverhouding niet ten goede komt.

In dezen wordt dus het bijna onmogelijke geëist.

P.S. Ik ook. Een intelligente vrouw doet mij smelten. Maar dat niet alleen, immers het oog wil ook wat.

10-07-2010, 11:36

Citaat door Medion:
Net zo groot als dat iemand van een andere afkomst dat laat doen. Je mist mijn punt, TT. Wat ik wil zeggen, is dat je alles aan jezelf kunt veranderen, behalve aan je lengte. Tenzij je Chinees bent, want daar doen ze al aan het verlengen van je benen - wat het lichaamsverhouding niet ten goede komt.

In dezen wordt dus het bijna onmogelijke geëist.

P.S. Ik ook. Een intelligente vrouw doet mij smelten. Maar dat niet alleen, immers het oog wil ook wat.

Maar dat alles veranderd kan worden in theorie betekend niet dat dit in praktijk ook mogelijk is, begrijp je wat ik wil zeggen?

En niemand zal zo een ingrijpende verandering aan zichzelf doen voor een vrouw/man. Simpelweg op zoek naar een ander dekseltje voor je potje I guess. Wat vind je van mijn geborgenheidstheorie? Dat is best redelijk toch?

p.s.

10-07-2010, 11:38
Oppervlakkige people.

10-07-2010, 11:40



Citaat door ToosTandloos:
Maar dat alles veranderd kan worden in theorie betekend niet dat dit in praktijk ook mogelijk is, begrijp je wat ik wil zeggen?

En niemand zal zo een ingrijpende verandering aan zichzelf doen voor een vrouw/man. Simpelweg op zoek naar een ander dekseltje voor je potje I guess. Wat vind je van mijn geborgenheidstheorie? Dat is best redelijk toch?

p.s.


Er zijn mensen - voornamelijk vrouwen - die dat doen.

Te cliche, je dekseltje-potje-theorie.

P.S. Ben je vrijgezel?

10-07-2010, 12:03

Citaat door Medion:
Er zijn mensen - voornamelijk vrouwen - die dat doen.

Te cliche, je dekseltje-potje-theorie.

P.S. Ben je vrijgezel?



Geborgenheidstheorie darling dekseltje-potje is idd cliche.

p.s. Toevallig wel.

10-07-2010, 15:58

Citaat door ToosTandloos:
Geborgenheidstheorie darling dekseltje-potje is idd cliche.

p.s. Toevallig wel.


Wat moet ik ervan vinden? Ik snap weinig van je theorie.


P.S. En je bent naar alle waarschijnlijkheid ook nog eens intelligent. Dus: 1+1= in dit geval 3. Shall we?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8