Bekijk volle/desktop versie : wat stellen jullie voor?



Pagina's : [1] 2

12-12-2002, 18:11
Deze morgen werd ik achtervolgd door een roos kuiken op een driewieler met een slagersmes in zijn handen,en hij riep steeds "vlucht maar zoveel je kan,ik zal je wel vinden!"

Sindsdien ben ik zeer ansgtig.Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen?

enkel serieuze reacties aub

12-12-2002, 18:14


ik zou zeggen blijf rennen

12-12-2002, 18:17

Citaat:
Origineel gepost door Abouloqmaan
ik zou blijven vluchten mischien naar de tora bora
het schijnt dat ze je daar pas na 200 jaar kunnen vinden hahha
enne als je ossama tegen komt zeg dan dat ik hem de schuld geef vabn het dalen van mijn aandelen
hahahah
peaze
ik was er al geweest,maar ik mocht niet binnen van osama omdat mijn baard 2cm te kort was.
en ik moest je zeggen dat hij zijn winstverwachtingen voor het eerste kwartaal van 2003 verwacht met een 3%-stijging.

12-12-2002, 18:19
wahahhahahahahahahah

12-12-2002, 18:21


hahahahahahahahahhahahahahahahahaha

12-12-2002, 18:21

Citaat:
Origineel gepost door Abouloqmaan
3% ??? DENKT HIJ DAT HIJ DAARMEE MIJN VERLOREN SCHADE KAN INHALen ewa safie 3la gast

safie ik veraad hem gewoon bij saddam, hij heeft zijn dvd van godfather (lievelingsfilm van saddam) nog en wil niet terug geven\
moehiem laterzzzzzzz
zeg dan tegen saddam dat hij eerst de homemade video van osama moet teruggeven

12-12-2002, 18:22
Ahahhahahaha wat is een roos kuiken????

12-12-2002, 18:23

Citaat:
Origineel gepost door TouriaTetouania
Ahahhahahaha wat is een roos kuiken????
een kuiken,maar dan roos

12-12-2002, 18:35

Citaat:
Origineel gepost door Abouloqmaan
eeehmmmm bedoel je die met mevrouw ossama ooohh die ligt alweer bij moebarak en die geeft hem aan arafat en dan komt hij bij onze eigen koning, als het goed is krijg ik hem daarna en dan zet ik hem wel op het net

enne ossama moet niet zo zeuren over je baard want hij mag zijn benen ook niet scheren

peaze
dat klopt.hij scheert zijn benen niet,maar wel het haar op zijn k.on.t.
Dit mag ook niet,want mevrouw bin laden had hem eerst aangeraden om het......euh.....konthaar te kammen en dan wat gel op doen,maar aangezien het gel was van een amerikaanse fabrikant weigerde osama hieraan mee te doen.

Wat ga je eraan doen?

12-12-2002, 18:41

Citaat:
Origineel gepost door Abouloqmaan
nou volgens mij heb jij die video niet gezien want daar is duidelijk te zien dat mevrouw ossama ook haar daar heeft. (astagfirolah voor onze woorden) maar ook op haar rug man tfoee
nee zij moet eerst wat eraandoen dan pas kan ossama meewerken
dus,.............
dat was mevrouw osama niet op die videos,hoor.dat was een vriend van osama.alleen weet ik niet welke vriend,want door al dat haar heb ik het niet goed kunnen zien.trouwens,osama heeft geen videos met zijn vrouwen,enkel dvd's.

niet liegen over osama zijn vrouwen,he

12-12-2002, 21:19

Citaat:
Origineel gepost door Abouloqmaan
hmmmm jij loopt echt nog achter. die dvds zijn allang geript en zijn vrouwen zitten allemaal op die video, hij noemt ze nog allemaal bij naam,
hakie a busha wa sharona wa blaira wa koelsie lagrien lima3reft smietthhoem
hahahhahaha

ze moeten wel wat minder knoflook eten want ........
knoflook????wie zegt dat dat knoflook is?voor alle duidelijkheid,het is een soort rotsplant die enkel groeit in rotsen en deze plant is zeer voedzaam en bevat slechts 1130 koolhydraten tov knoflook.Het grootste nadeel van deze rotsplant is dat het bijwerkingen heeft in een grote hoeveelheid.(bijv teenschimmel,vergrijzing van het konthaar)

voor meer info: http://www.osamabinladen.com/bio-shop/rotsplant.htm

13-12-2002, 00:00

Citaat:
Origineel gepost door Abouloqmaan
jah ik heb gehoord dat als je dat mixt met freeway cola dat je dan vliegtuigen kan besturen en lange baard van krijgt. Die site is echt handig, er staat ook dat ossama maar liefst 14 vrouwen heeft
hoe kan dat???
14???die site is niet meer up to date.hij heeft er nu 19

13-12-2002, 00:05



Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Jah maar die 5 "Boy-Toys" Tellen niet mee als vrouwen hé Dat zijn nog amar jonges van 16 a 17 jaar, die nog een sex-operatie moeten ondergaan.
zozo,we hebben hier een expert

13-12-2002, 00:07

Citaat:
Origineel gepost door Abouloqmaan
shhhhhiiiiiiiitttt en die kinderen dan????

ik heb gehoord dat hij bezig is met een plan om aids in amerika en irak te verspreiden
sorry als ik geheime info hiet weggeef maarre is het waar dat hij dat met de mobieele telefon wil over bengen??? hij heeft een nieuwe manier gevonden toch???
nee,want als hij een mobiele foon gebruikt,kunnen ze hem opsporen.Hij gebruikt nu een postduif die zijn berichten vervoert tot centraal afghanistan,vandaar gaan ze met een koerier naar hongkong en vandaar worden ze via email gestuurd naar "osama headquarters".Als hij het vanuit hongkong verstuurt,valt het minder op omdat hongkong niets te maken heeft met afghanistan

13-12-2002, 00:14

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
Deze morgen werd ik achtervolgd door een roos kuiken op een driewieler met een slagersmes in zijn handen,en hij riep steeds "vlucht maar zoveel je kan,ik zal je wel vinden!"

Sindsdien ben ik zeer ansgtig.Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen?

enkel serieuze reacties aub
nou gelukkig was het geen kip!!

Tip: Mc chicken is haram maar wel lekker maar toch haram maar dan weer lekker maar het is HARAM!

Ok

buh Bye

Pagina's : [1] 2