Bekijk volle/desktop versie : leuke meid, ik word gek



Pagina's : [1] 2 3

09-07-2010, 19:08
Ik heb een leuk meisje op het oog. Ze is vandaag vertrokken naar Brussel voor 4 dagen met haar studie rechten. Er lopen daar goede/ knappe mocros rond, bij haar studie.

Ik word gek van het idee dat ze iemand anders tegenkomt. Want ze gaan vast nog ff gezellig wat drinken etc... je kent het wel...

Ik zit nu te denken om alsnog naar Brussel te gaan. Ik doe ook rechten nml. Ik zit in hetzelfde jaar. Alleen ik heb als student ff weinig geld .. .en ik wil ook naar marokko deze zomer, dus welke keusss.... shiiit wat zal ik doen?

09-07-2010, 19:10


Hou je geld gewoon bij voor de psychiater voor in het geval dat je toch echt gek wordt.

09-07-2010, 19:13

Citaat door Mevr_Diktiet:
Hou je geld gewoon bij voor de psychiater voor in het geval dat je toch echt gek wordt.




09-07-2010, 19:13

Citaat door Mevr_Diktiet:
Hou je geld gewoon bij voor de psychiater voor in het geval dat je toch echt gek wordt.


Beste raad die je kan opvolgen, en neem maar van mij aan dat ej alvast mag beginnen met sparen want zo te horen zal je gauw 1 nodig hebben

09-07-2010, 19:13


Doe eens even gezond, mannen & jaloezie

09-07-2010, 19:16
Hoezo a mensen? Ga er gewoon voor a sahbi, laat zien dat je haar waard bent, ze zal het waarderen dat je speciaal voor haar naar brussel gaat. Ga er voor vóór dat het te laat is!

09-07-2010, 19:18

Citaat door egel-streler:
Beste raad die je kan opvolgen, en neem maar van mij aan dat ej alvast mag beginnen met sparen want zo te horen zal je gauw 1 nodig hebben


Haha, hey niet zo gemeen jij.

09-07-2010, 19:19
Als een jongen voor een meisje naar brussel wil gaan, oef.

Maar eh... 4 dagen is niet zo lang.
kans dat ze daar iemand anders zal tegen komen is klein.
bel en sms haar gewoon vaak en w8 tot ze terug komt,
scheelt je ook weer geld.

09-07-2010, 19:19
Zij is echt zooo knap... zowel van binnen als van buiten. Daarnaast is ze super slim, sportief, super gelovig, serieus maar ook een echte levensgenieter...


Er lopen niet veel van deze vrouwen rond dus ik moet haar hebben.
Als Allah dat voor mij weglegt dan. Ik wil iig geen spijt krijgen, dat ik er niks aan heb gedaan.

09-07-2010, 19:20
Ik woon zelf in rotterdam momenteel, dus zo ver is het ook niet.

Kost me wel 100 euro.

09-07-2010, 19:20

Citaat door Mevr_Diktiet:
Haha, hey niet zo gemeen jij.



Moet jij nodig zeggen diktiet jij hebt ook hulp nodig! Ga je mee naar maledieven? ze hebben daar goede massages heb ik gehoord

09-07-2010, 19:21

Citaat door sinbad:
Zij is echt zooo knap... zowel van binnen als van buiten. Daarnaast is ze super slim, sportief, super gelovig, serieus maar ook een echte levensgenieter...


Er lopen niet veel van deze vrouwen rond dus ik moet haar hebben.
Als Allah dat voor mij weglegt dan. Ik wil iig geen spijt krijgen, dat ik er niks aan heb gedaan.


Citaat door sinbad:
Ik woon zelf in rotterdam momenteel, dus zo ver is het ook niet.

Kost me wel 100 euro.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

09-07-2010, 19:21



Citaat door sinbad:
Ik woon zelf in rotterdam momenteel, dus zo ver is het ook niet.

Kost me wel 100 euro.



Is het niet een beetje té? als je opeens voor dr neus verschijnt.
Sms/bel dr gewoon vaak, laat dr weten dat je er bent, aan dr denkt.
Anders ben je zo plakkerig.

09-07-2010, 19:21

Citaat door sinbad:
Zij is echt zooo knap... zowel van binnen als van buiten. Daarnaast is ze super slim, sportief, super gelovig, serieus maar ook een echte levensgenieter...


Er lopen niet veel van deze vrouwen rond dus ik moet haar hebben.
Als Allah dat voor mij weglegt dan. Ik wil iig geen spijt krijgen, dat ik er niks aan heb gedaan.


Ga er dan voor! Bespreek het eerst met haar misschien gaat ze het niet leuk vinden ofzo?

09-07-2010, 19:22

Citaat door Angelwings.:
Is het niet een beetje té? als je opeens voor dr neus verschijnt.
Sms/bel dr gewoon vaak, laat dr weten dat je er bent, aan dr denkt.
Anders ben je zo plakkerig.


Hier ben ik het ook wel mee eens. 4 dagen is zo voorbij...

Pagina's : [1] 2 3