Bekijk volle/desktop versie : Zes mensen verdronken in tomatensaus



Pagina's : [1] 2 3 4

09-07-2010, 10:11
AMSTERDAM - Zes fabrieksarbeiders in India zijn in een vat gevallen met tomatensaus. Ze hebben het niet overleefd.

Usha, een vrouwelijke medewerker, was bezig om gefermenteerde groente te verwijderen uit de rode brij. Ze viel plots vanaf de ladder naar beneden, het vat in. Vijf collega's probeerden haar te redden maar raakten onwel door het gistingsproces. Ook zij zijn verdronken in de tomatensaus.

De sausfabriek in Talkatora is eigendom van Akansha food products.

De fabriekseigenaren zouden de medewerkers als slaven behandelen, schrijft de nieuwssite Oneindia. Familie van de slachtoffers eisen compensatie.


bron

09-07-2010, 10:30


Wat erg,

Hoe groot moet zo een vat wel niet zijn

09-07-2010, 10:37

Citaat door NakNok:
AMSTERDAM - Zes fabrieksarbeiders in India zijn in een vat gevallen met tomatensaus. Ze hebben het niet overleefd.

Usha, een vrouwelijke medewerker, was bezig om gefermenteerde groente te verwijderen uit de rode brij. Ze viel plots vanaf de ladder naar beneden, het vat in. Vijf collega's probeerden haar te redden maar raakten onwel door het gistingsproces. Ook zij zijn verdronken in de tomatensaus.

De sausfabriek in Talkatora is eigendom van Akansha food products.

De fabriekseigenaren zouden de medewerkers als slaven behandelen, schrijft de nieuwssite Oneindia. Familie van de slachtoffers eisen compensatie.


bron


Bizar verhaal...
5 Man raakte onwel door het gistingsproces??
En volgens mij is de dichtheid van tomatensaus hoger dan water en dus zou drijven alleen maar makkelijker worden.

Maar kut is het wel...wil je iemand anders redden, ben je zelf ook het bokkie. Treurig

09-07-2010, 11:19

Citaat door The.Kwisatz:
Bizar verhaal...
5 Man raakte onwel door het gistingsproces??
En volgens mij is de dichtheid van tomatensaus hoger dan water en dus zou drijven alleen maar makkelijker worden.

Maar kut is het wel...wil je iemand anders redden, ben je zelf ook het bokkie. Treurig


Ik denk dat je juist door die dichtheid echt wordt opgeslokt in die brij.. Veel moeilijker om uit te komen..


Heel triest

09-07-2010, 12:10



Citaat door The.Kwisatz:
Bizar verhaal...
5 Man raakte onwel door het gistingsproces??
En volgens mij is de dichtheid van tomatensaus hoger dan water en dus zou drijven alleen maar makkelijker worden.

Maar kut is het wel...wil je iemand anders redden, ben je zelf ook het bokkie. Treurig


Staat er bij of ze
de slachtoffers
er ook uitgehaald hebben?

Of zijn ze verwerkt?
niemand die het verschil merkt
als je goed pureert

09-07-2010, 12:54
zielig:droevig:

niet veel mensen zouden iemand proberen te redden daaruit

09-07-2010, 12:59

Citaat door NakNok:
AMSTERDAM - Zes fabrieksarbeiders in India zijn in een vat gevallen met tomatensaus. Ze hebben het niet overleefd.

Usha, een vrouwelijke medewerker, was bezig om gefermenteerde groente te verwijderen uit de rode brij. Ze viel plots vanaf de ladder naar beneden, het vat in. Vijf collega's probeerden haar te redden maar raakten onwel door het gistingsproces. Ook zij zijn verdronken in de tomatensaus.

De sausfabriek in Talkatora is eigendom van Akansha food products.

De fabriekseigenaren zouden de medewerkers als slaven behandelen, schrijft de nieuwssite Oneindia. Familie van de slachtoffers eisen compensatie.


bron

Ha schatje..... ik verdrink in jouw ogen!

09-07-2010, 13:01
Bijna grappig, was het niet dat het zeer triest is

09-07-2010, 13:02
Ok, ik moest eerst grinikken. Kom jongens wees eens eerlijk. Jullie ook.

09-07-2010, 13:18

Citaat door timioto:
Ok, ik moest eerst grinikken. Kom jongens wees eens eerlijk. Jullie ook.



Ik wou het blender/tomatensaus met extra bite-grapje maken... Maar dat ging me te ver

09-07-2010, 13:19

Citaat:
Ok, ik moest eerst grinikken. Kom jongens wees eens eerlijk. Jullie ook.
Dit is niet om te lachen. Als jij slachtoffer wordt van dit incident zullen we zien of je dan nog "grinnikt".

Sterkte voor de nabestaanden.

09-07-2010, 13:20

Citaat door Zwakke:
Dit is niet om te lachen. Als jij slachtoffer wordt van dit incident zullen we zien of je dan nog "grinnikt".

Sterkte voor de nabestaanden.


Eerlijkheid duurt het langst

09-07-2010, 13:21



Citaat door mooierao:
Staat er bij of ze
de slachtoffers
er ook uitgehaald hebben?

Of zijn ze verwerkt?
niemand die het verschil merkt
als je goed pureert




09-07-2010, 13:27
Ik zou wel willen verdrinken
in hopjesvla met slagroom

maar vandaag nog niet

09-07-2010, 17:28
klinkt net als een tekenfilm het klinkt grappig maar is eigenlijk heel triest 5 mensen in de tomatensaus omgekomen

Pagina's : [1] 2 3 4