Bekijk volle/desktop versie : × Eνєяу Tєαя Hαѕ Iт'ѕ Rєαѕσиѕ, Eνєяу Sмιlє Hαѕ Iт'ѕ Oωи Sєαѕσи ×



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

08-07-2010, 20:15

[CENTER]× Eνєяу Tєαя Hαѕ Iт'ѕ Rєαѕσиѕ, Eνєяу Sмιlє Hαѕ Iт'ѕ Oωи Sєαѕσи ×
[SIZE="5"]Waargebeurd[/SIZE][/FONT][/SIZE]


[/CENTER]


[FONT="Book Antiqua"][SIZE="7"]

Proloog

[/SIZE][/FONT]

[FONT="Book Antiqua"][SIZE="3"]'Adam hahaha Adam hou op ik kan er niet tegen.' Adam hield er van om mij te kietelen, hij zegt altijd: 'Als je lacht ben ik de gelukkigste jongen op aarde.'Uiteindelijk was hij gestopt en ik keek hem boos aan. 'Ik ben boos op je Adam.' Zei ik voor de grap. Ik keek hem boos aan. 'Mijn vrouwtje kan nooit boos op me zijn.' zei Adam lachend. Adam en ik hebben al 3 jaar een relatie. Ik zag hem vroeger nooit staan, hij probeerde zoveel om toch wat met me te krijgen. Hij showde me zoveel liefde. En nu ben ik helemaal gek op hem! Hij heeft van alle meisjes afstand genomen. Hij keek ze niet eens meer aan. Ik vertrouwde hem gewoon blindelings. Het enige min punt is dat hij heel agressief is.' Lina wat heb je in je haar.' zei Adam en keek me schokkend aan. Ik keek hem angstig aan 'Haal het weg , haal het weg adam.'zei ik verstijfd. 'Lina het is een grote spin.' zei Adam en keek me met grote ogen aan. Ik begon alles bij elkaar te schreeuwen 'Haal het weg Adam! Haal het weg!'zei ik schreeuwend. Ik zag adam helemaal plat gaan. Ik keek hem boos aan. En liep weg. 'Schatje kom terug hahaha schatje het was maar een grap.' zei Adam lachend en kwam achter me aan. 'Adam ik ga naar huis' zei ik droogjes en liep weg. 'Lina hahaha kom op zeg wollah ik hou ervan als je lacht schatje.' Hij keek me met glinsterende ogen aan. Een rijkte z'n handen na me uit. 'Knuffel schatje' zei tie en keek me schattig aan. Ik vloog in z'n armen. 'Lina ik hou van je voor altijd.'[/SIZE][/FONT]




Citaat:
[SIZE="5"][FONT="Book Antiqua"]

Inhoudsopgave.

[/SIZE]
[SIZE="3"]

x..Kℓєιиє Cα∂єαυ , Vσl Bєтєкєиιѕ..x
x..A Fιgнт Wιтнσυт Aиу Rєαѕσи..x
x..Gєєи Gєнσσя, Sσяяу Dαт Iк Tσ¢н Sтσσя..x
x..A Nєω Lσνєя Cαит Rєρℓαcє Mу Oтнєя..x
x..Eєи Vαgє Oитмσєтιиg, Tιנ∂єиѕ Eєи Aαи∂σєиιиg..x
x..Vєяωαя∂ Oνєя Dє Sιтαυтιєѕ..x
x..Hє Nєνєя Lєт Mє Gσ , Cαυѕє Hє Lσνєѕ Mє Sσ...x
x..Wяσиg Nαмє , Iм Affяαι∂..x
x..I Nєνєя Lιє , Eνєи Wнєи I Lιє..x
x..Vιяgιи Uитιl Mαяяιαgє?..x
x..Yσυ Aяє Mιиє Fσяєνєя...x
x..Nєє∂ A Sнσυl∂єя, Mу Rєαl Fяιєи∂..x
x..I Nєє∂ Yσυ, Eνєи If U Wιтн Mє..x
x..Oиє Sмιℓє Mαкєѕ Mє Tнє Hαρριєѕт Gιяℓ..x
x..Vєявσ∂єи Lιєf∂є..x
x..A Mєєтιиg Fяσм Pяєνισυѕ..x
x..Iк Hσυ Vαи Zιנи Aαи∂αcнт..x
x..Iм Sσ Hαρρу Wιтн Yσυ..x
x..Yσυ'яє Iи Mу Hєα∂ Lιкє A Sσиg Oи Tнє Rα∂ισ..x
x..Dє Bєѕтєνяιєи∂ Vαи Mє Bяσєя...x
x..Dσит Lєανє Mє Pℓѕѕ..x
x..Vσσя Eνєи Vєяℓαтєи..x
x..I Mιѕѕ Yσυ..x
x..Bα∂ Dαу!..x
x..Dє Vєяѕcнιנиιиg..x
x..And There U Are ..x
x...υ мαкє мє ѕσ нαρρу...x
Verhaal is nog niet af hoor


08-07-2010, 20:16


Eerste fan up!

08-07-2010, 20:18
Hey ga snel verder.
Lijkt me een mooi verhaal.

08-07-2010, 20:31



'Adam' zei ik fluisterend, terwijl ik nog in zijn armen lag. 'Ja lieverd.'Toen hij dat zei liet hij me los en keek hij me aan. 'Ik wou even zeggen...Dat ik ook van jou hou.'zei ik verlegen en keek gelijk naar de grond. Hij lachtte naar me en gaf me een kus op me voorhoofd. 'Je bent me leven.' zei hij terwijl hij me in zijn armen sloot.'Oh ja, schatje doe eens je ogen dicht.' Ik deed wat hij vroeg en sluitte me ogen. Tot ik voelde dat hij iets om mijn nek deed. Ik opende mijn ogen. 'Adam doe normaal.' zei ik en keek hem aan. Ik had er een hekel aan als hij wat voor me kocht. 'Hahaha hou je mond'zei tie en deed hem goed om. 'waauw wat ben je mooi.' zei hij en keek me aan. Ik werd er verlegen van een keek naar de grond. 'Niet jij gekkie maar die ketting.' zei hij met een grijns. 'Ja wist ik wel hoor ik zei ook ni..' hij liet me niet uit praten gaf me een kus op me mond. 'Tuurlijk jij schatje'


08-07-2010, 20:36


UpUpUpUp

08-07-2010, 20:37
UpUp

08-07-2010, 20:38
Go on girl

08-07-2010, 20:48
Verder!!!

08-07-2010, 20:49


[CENTER]


Dagen, weken en maanden gingen voorbij.
Het ging goed met Adam en mij. Alleen laatste tijd kregen we zovaak ruzie. Om niks! Ik lag op me bed en dacht na wat er nou fout ging. Ik haatte het als hij agressief deed. Plotseling ging me telefoon af.
Ja je raad het al.
Lina; yo.
Adam; schatje
Lina; ja waar ben je?
Adam; Thuis man ik ga zo richting werk en jij?
Lina; Ook thuis.
Adam; Waarom doe je zo droog?
Lina; Doe ik niet.
Adam; Lina ga niet stoer praten.
Lina; Wat stoer praten damn.
Adam; Wie moet hier damn zeggen jij of ik?
Lina; Weetje wat, Doei!
Adam; Weetje zeker dat je gaat ophangen.
Lina; Ja 100% zeker.
Adam; Ga je gang.
Ik bleef gewoon aan de lijn maar zei niks.
Adam; Hang dan op als je de lef hebt!
Ik werd echt gek. Ik kon niet meer lief tegen hem doen! En waarom? Dat weet ik niet.
Adam; Lina praat want je maakt me fucking boos!
Ik bleef stil. Ik weet zelf niet eens waarom ik dit deed.
Adam; Lina praat!
Dit keer merkte ik dat hij echt boos werd.
Adam; Wollah als je nu niet praat ik kom voor je huis.
En als hij dat zou zeggen zou tie dat echt doen.
Lina; Wat is er !
Adam; Wil je het echt zo?
Lina ; JA!
Ik hoorde aan de andere kant Bam! Ja hoor hij heeft zijn 100ste telefoon weer tegen de muur geslagen. Na een tijdje geen gehoor werd de verbinding verbroken. Ik wist nu percies wat Adam zou doen. Mij helemaal uitschelden en grote woede.[/CENTER]

08-07-2010, 20:51

Je doet het goed meid


08-07-2010, 20:54
Kom op plaats nog een vervolg voor ons

08-07-2010, 21:08
Ik ga zo veder

08-07-2010, 21:51




Adam liet nu 4 dagen niks meer van zichzelf horen.
Ik had dit echt nooit verwacht van hem. Het was zo een onbeschrijvelijk gevoel. Adam die alles deed om mij te bellen of wat dan ook.
Maar dit keer was hij gewoon spoorloos. Ik voelde me bedrogen door Adam. Ik dacht 24 uur aan hem. In die 4 dagen had ik hem niet eens gebeld. Ik wou me niet verlagen. Hij moet gewoon snappen dat ik soms chagerijnig kan zijn. Maar ik kon het niet aan ik miste hem te erg. Ik belde hem onbekend.
Adam; Ja hallo?
Ik wou schreeuwen dat ik van hem hou maar ik deed dat niet .Ik hing gelijk op. En belde mijn bestevriendin op. Ik heb der alles verteld en zij vond het ook heel raar. Ik vroeg of ze na me toe kon komen en ze vond het goed. Halfuurtje later belde iemand aan.[B] 'Linaaa!' riep mijn moeder. Dat zal vast Hanan zijn. 'Mama laat der naar boven komen.' Ik hoorde Hanan lachend naar boven komen. Ze opende me deur 'Ewaa luilak waarom lig je op bed.' zei Hanan terwijl ze een zaksnoep naar me gooide. ' Wollah ik heb zin in niks, ik wil hem terug, ik heb zijn liefde nodig'zei ik dramatisch. 'Iel Lina nooit meer doen'zei Hanan lachend. Ik keek der verdrietig aan. Tot ze op een idee kwam 'Kom we gaan hem stalken, ik doe alsof ik een andere meisje ben kijken of hij mee doet' zei ze met een grijns. 'Hahaha jallah hier me telefoon.' en ik gaf me telefoon aan der. We belde Adam Onbekend. Hij nam de eerste keer niet op daarna;
Adam; Ja hallo?
Hanan(Met een andere meisjesstem); Heey hoe gaat het?
Adam; en jij bent?
Hanan ; Ik ben Layla ik heb je nummer viavia vind je het erg.
Adam; van wie heb je het(zei hij dit keer boos)
Hanan; Dat maakt toch niks uit.
Adam; Eeh rot op verwijder me nummer. Je bent zielig man.
Tuut Tuut. Adam hing op. 'Hij is geslaagd' zei hanan terwijl ze helemaal plat ging.' Maar waarom belt hij jou niet Lina , dat is echt niks voor Adam?' Ik keek der verwarrend aan 'Ik weet het niet Hannan , ik weet het echt niet.'

[/B]

08-07-2010, 22:32


[CENTER]


'Hanan, 3 jaar lang he en kijk hoe hij nu doet.' zei ik bijna huilend tegen Hanan. 'Maar schat jij doet gewoon soms te dom tegen hem wollah ik zeg je eerlijk je doet dan zo fucking dom' zei Hanan half schreeuwend. 'Weetje nog toen je tegen hem zei Adam hoe hard we het ook proberen we zullen nooit met elkaar kunnen trouwen wegens jullie afkomsten, Aangezien hij niet hetzelfde afkomst is.Weetje nog Lina.' Ik keek der aan en wou gewoon huilen maar ik hield me in. Dat heb ik inderdaad tegen Adam gezegd. Altijd als ik dat tegen hem zei at hij dagen niet. Hij zei altijd 'Denk niet aan later, leef nu.' Ik keek Hanan aan. 'Hanan ik ga hem smsen dat het uit is.' Hanan schrok van wat ik zei en keek me verbaasd aan. 'Lina je gaat het niet overleven doe normaal.' Ik dacht er niet bij na en smste Adam het volgende;
Adam je hebt je zelf bewezen. Aangezien wij toch nooit voor elkaar worden en het je niks doet dat wij dagen niet praten wil ik het volgende zeggen Adam ookal doet het me pijn maar het is over.
Ik las het 100 x opnieuw en drukte verzenden.Hanan sprong op me om het te annuleren maar ze was te laat. Ik kreeg niks van Adam terug.

2 maandenlater.
Nog steeds nik gehoord van Adam ondertussen had ik een hele leuke jongen ontmoet met hetzelfde afkomst als ik. Hij was lief, te lief. Hij had geen agressiviteit in zich en dat kon geen problemen veroorzaken. Hij liet me Adam een beetje vergeten. Ik was 19 en hij vond dat we nu wel konden trouwen. Me telefoon ging af.
Lina; Ja hallo
Rayan; Lina Schat
Lina; Heey Rayan
We zaten een half uur aan de telefoon tot ik een wisselgesprek had Onbekend.
Lina; Hallo?
Onbekend; Met wie was je aan de telefoon?
Ik voelde mezelf bijna niet meer. Het was Adam, Adam de stem.
Lina; Hahaha grappemaker. Dat boeit jou niet met wie ik aan de tel was
Adam; Lina wat is er met jou wat je maakt me gek!
Lina; Jij hebt mij gek gekregen hoelang heb jij niks van je laten horen he?
Adam; Ik zat vast.
Lina; Niet liegen, ik had je nog onbekend gebeld je nam op!
Adam; oow dus jij was het, Ik had geen beltegoed 3 á 4 dagen. Toen zat ik vast.
Lina; heb je me sms ontvangen?
Adam; Ja en waar slaat dat op Lina? Is alles voor niks geweest.
Lina ; Sorry Adam!
Ik hoorde tuut. Rayan had van de andere kant opgehangen en belde me opnieuw.
Adam; Wat is er Lina? Is het een ander?
Lina; ADAM HET IS OVER PUNT UIT!
En ik hing op en nam op bij rayan
Rayan; Pff waarom duurde dat zo lang !
Lina; Me Bestevriendin he hahaha.
Rayan ; ja hahaha
Adam belde me nog duizend x op. Maar ik nam niet op en was druk met Rayan. Ik weet niet waarom maar ik had alleen haat en woede voor Adam gekregen.
Rayan kwam met het idee dat hij me hand zou komen vragen. Maar wanneer? dat zou een verassing zijn. Bij het gedachten werd ik een beetje verward. Ik hing op.
En viel in slaap[/CENTER]

08-07-2010, 22:50


[CENTER]


Weekje later.
Adam smste en belde me hele tijd. Ik nam niet op of ik drukte weg en negeerde al zijn smsjes. Vandaag zou Rayan mijn hand komen vragen.
Ik hield van Rayan. Maar nooit zoveel als ik ooit van Adam heb gehouden! Ik stond in de douch met het gedachten stel het was Adam die vandaag mijn hand zou komen vragen. Ik kreeg er een smile van. Tot ik weer bij het gedachte kwam dat , dat niet meer kon gebeuren.
Na alles gingen mijn Ouders Akkoord. Ze waren gek op Rayan!
Ze vonden hem geweldig.Toen Rayan en zijn ouders opstonden om te gaan. Gaf ik Rayan een hand, hij duwde een blaadje in me hand en gaf me een knipoog. Me zus zag dat en moest helemaal plat.
Ik was akkoord gegaan met een kutgevoel en mijn ouders gingen akkoord met trots.

1 maandje later.
Ik liep naar huis onderweg naar school. Ik merkte dat een zwarte mercedes mij volgde. Ik werd er dood bang van en kreeg het benauwd. Ik liep sneller. En haalde me telefoon uit me zak alsof ik me broer aan het bellen was. Maar de mercedes bleef me volgen. Ik zag een jongen ui de auto komen maar zag zijn gezicht niet. Ik was zo bang. Hij kwam naar me toe en pakte me beet. En stopte me in de auto. Ik begon te schreeuwen en te huilen.'Hou je mond Lina' zei een neger.
Ik werd geblind doekt en opgetild naar ergens. Een van hun gooide me heel hard op de grond. 'Doe rustig met haar a kk flikker' zei een bekend vertrouwd stemmetje. 'Sorry man ze is lastig man' zei die kutneger. Ik hoorde dat ze weggingen. En me blind doek werd weggehaald.
'Adam?' zei ik huilend. Ik keek in 2 betraande ogen.
'Lina ik kan je niet laten gaan Lina ik hou teveel van je ' schreeuwde hij.
Hij soeg keihard tegen de tafel.
'Adam ik ga binnenkort verloven'. Bij het zeggen van dit, zijn ogen werden vuurrood. Ik zag hem op ontploffen. Hij liep op me af.[/CENTER]

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10