Bekijk volle/desktop versie : STEUNTOPIC: als zwanger worden niet wilt lukken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

08-07-2010, 18:52
Wie van de dames is ook bezig met zwanger worden, maar wilt niet lukken?

Vertel hier hoe oud je bent/hoelang je bent getrouwd/en hoelang je bezig bent met zwanger worden.

Laten we elkaar de moed ik praten en elkaar steunen en adviseren.

08-07-2010, 18:54

Hoelang ben je al bezig en hoelang ben jij getrouwd? Ik wens je veel sabr toe en insha Allaah krijg je toch een gezond kindje.

08-07-2010, 18:58

Citaat door Mysha:
Hoelang ben je al bezig en hoelang ben jij getrouwd? Ik wens je veel sabr toe en insha Allaah krijg je toch een gezond kindje.

Amien choukran

volgende week wordt mijn 4e ronde. Ik weet dat het nog niet zoveel is.

Jij al kinderen? Of nog niet mee bezig, want je bent pas getrouwd toch?

08-07-2010, 19:01
mijn nicht moest 3jaar wachten(ze stopte meteen met de pil toen ze trouwde) en nu hmdl heeft zij een gezonde kindje gekregen zij is 30jaar!
was zeker zwaar voor , zeker als er telkens iemand in de familie een kindje krijgt (haar schoonzus..ikke..andere nichten..vriendinnne..) en moet zij hen altijd gaan filiciteren en naar die baby's kijken!het doet pijn) ma zij zegt altijd ben heeeel blij met de steun van mijn man!anders had ze het nog moeilijker!

inshallah krijgen alle moeder ,die het moeilijk hebben met zwanger worden, gezonde baby's amieeeeeeeenn

08-07-2010, 19:06

Moge Allah jullie verblijden met een klein wondertje!

08-07-2010, 19:07
Mijn tante heeft er tien jaar over gedaan meskiena. Ze is 3 maanden geleden bevallen van haar eerste kind!

08-07-2010, 19:09

Citaat door roudania84:
mijn nicht moest 3jaar wachten(ze stopte meteen met de pil toen ze trouwde) en nu hmdl heeft zij een gezonde kindje gekregen zij is 30jaar!
was zeker zwaar voor , zeker als er telkens iemand in de familie een kindje krijgt (haar schoonzus..ikke..andere nichten..vriendinnne..) en moet zij hen altijd gaan filiciteren en naar die baby's kijken!het doet pijn) ma zij zegt altijd ben heeeel blij met de steun van mijn man!anders had ze het nog moeilijker!

inshallah krijgen alle moeder ,die het moeilijk hebben met zwanger worden, gezonde baby's amieeeeeeeenn

amien

Masha'Allaah maar is het gewoon natuurlijk gegaan bij haar? Of dmv iui of ivf?

08-07-2010, 19:11

Citaat door marokko_girl:
Moge Allah jullie verblijden met een klein wondertje!

Amien

Citaat door studente87:
Mijn tante heeft er tien jaar over gedaan meskiena. Ze is 3 maanden geleden bevallen van haar eerste kind!

Mashallah!

10 jaar. ik word al depri als ik eraan denk je tante is vast een sterke vrouw. Gewoon opeens geworden of door medicatie?

08-07-2010, 19:11
wij gebruiken momenteel ook niets, hij wilt dolgraag een baby en ik slik niet omdat ik zie dat mijn zus al 8 jaar nog wacht dat beanstigd mij.
Dat wilt uiteraard niets zeggen, maar stiekem ben ik wel bang daarvoor.

08-07-2010, 19:15
ik ben 20jaar en we zijn al sinds we getrouwd zijn bezig..

mijn moeder heeft 15 jaar moeten wachten na 2 jaar huwelijk en geen kinderen is haar man van haar gescheiden.. daarna is ze hertrouwd en heeft ze ons gekregen na lange tijd..

mij tante heeft 13jaar moeten wachten en 3miskramen

08-07-2010, 19:16

Citaat door tjoepaloep:
Amien choukran

volgende week wordt mijn 4e ronde. Ik weet dat het nog niet zoveel is. Maar ik maak me echt zorgen omdat ik minder vruchtbare momenten heb en maak ook meer kans(dan de normale vrouw) op een miskraam vanwege dat ik ziek ben.

Jij al kinderen? Of nog niet mee bezig, want je bent pas getrouwd toch?

Ik kan me heel goed voorstellen dat jij je zorgen maakt als je ziek bent. Wat heb je precies? En ik zou toch proberen om niet teveel eraan te denken, want het gaat je echt gek maken!

Ik ben idd pas getrouwd en nog niet bewust bezig met het zwanger worden. Mocht het wel gebeuren, dan is het ook welkom hoor.

08-07-2010, 19:18

Citaat door _Prinses_:
wij gebruiken momenteel ook niets, hij wilt dolgraag een baby en ik slik niet omdat ik zie dat mijn zus al 8 jaar nog wacht dat beanstigd mij.
Dat wilt uiteraard niets zeggen, maar stiekem ben ik wel bang daarvoor.

Ik heb ook vrouwen in de familie die nog niet zwanger zijn na jaren. Dit maakt me inderdaad ook bang.

Hoeveel rondes heb je al gehad? Eentje zeker?
Maar jij bent nog vers

08-07-2010, 19:19

Citaat door getrouwd310709:
ik ben 20jaar en we zijn al sinds we getrouwd zijn bezig..

mijn moeder heeft 15 jaar moeten wachten na 2 jaar huwelijk en geen kinderen is haar man van haar gescheiden.. daarna is ze hertrouwd en heeft ze ons gekregen na lange tijd..

mij tante heeft 13jaar moeten wachten en 3miskramen

Soebhanallah. Het is normaal hoor. Maar als je het zelf meemaakt is het heeeeeeeeeel moelijk.

08-07-2010, 19:20

Citaat door Mysha:
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij je zorgen maakt als je ziek bent. Wat heb je precies? En ik zou toch proberen om niet teveel eraan te denken, want het gaat je echt gek maken!

Ik ben idd pas getrouwd en nog niet bewust bezig met het zwanger worden. Mocht het wel gebeuren, dan is het ook welkom hoor.

Ik heb je berichtje gestuurd via puntje

08-07-2010, 19:22

Citaat door tjoepaloep:
Ik heb ook vrouwen in de familie die nog niet zwanger zijn na jaren. Dit maakt me inderdaad ook bang.

Hoeveel rondes heb je al gehad? Eentje zeker?
Maar jij bent nog vers

haha vers uit de pers

Nee zijn broer die is al 15 jaar getrouwd en ook niets dat incl. mijn zus maakte ons wel beetje bang vooral mij.
Heb ook 2 vriendinnen die ook lange tijd wachten en nu in de medische molen zitten, bovendien kennen wij elkaar al 3 jaar en hij wilt dolgraag een gezinnetje stichten en ik stiekem ook.
Heb mijn ronde 1 week voor de bruiloft gehad en wacht op 2e ronde. Ik ben niet bewust bezig, maar komt het dan zijn we uiteraard superblij en anders blijfen we feesten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36