Bekijk volle/desktop versie : Nederland hoort bij de twee beste landen van de wereld!



07-07-2010, 23:35
ik vind dat al een prestatie op zich, komende vier jaar zal er worden gesproken over de finalisten Nederland & Spanje

07-07-2010, 23:40


Nederland heeft veel geluk gehad dat ze in finale zitten Duitsland bv heeft overtuigend kunnen winnen Nederland niet

07-07-2010, 23:43
2e plek wordt altijd vergeten, de kampioen zal altijd herinnerd worden.

07-07-2010, 23:52

Citaat door Clichy_sousbois:
wat poep jij nou altijd als ik tegen jou zeg dat frankrijk finale heeft gespeeld van afgelopen wk zeg je is niks dit en dat, en nu weet je dat NL geen kans maakt tegen spanje zeg je NL hoort bij de 2 beste landen van de wereld, ga ga weet je welke de 2 beste landen zijn, Brazilie en italie die hebben meeste wks gewonnen...2 de plek wordt altijd vergeten vriend net als hoe jij frankrijk bent vergeten toen ze finale hadden behaald


er werd toch altijd gesproken over de afgelopen finalisten?

07-07-2010, 23:54


Hahaha clishy helemaal in ut oranje, geweldig

07-07-2010, 23:58

Citaat door Clichy_sousbois:
nee maar hij gaat nu te ver, ik gun NL die wk eerder dan spanje wolla op de koran, maar om NL 2 de beste voetbal land te noemen is een schande, want dat zijn nog altijd Brazilie en Italie, niet Frankrijk of Nederland of engeland die 1 wk hebben gewonnen, NL 3ed mischien


Uruguay is beter dan Spanje, Nederland, Argentinië en Engeland dus

08-07-2010, 00:08

Citaat door Clichy_sousbois:
als voetbal land is uruguay beter omdat ze meer hebben hebben gepresteerd, maar als jij jou topic wat meer aanpast had ik niet eens gereageerd, Nederland en spanje zijn op DIT MOMENT dus 4 jaar lang de beste 2 voetbal landen, dan ben ik het met je 100% mee eens, anders kwamen ze niet in de finale


dat zeg ik ook lees mijn topic titel a blinde

11-04-2011, 23:13
wat is ie weer blij,trots op ze landje