Bekijk volle/desktop versie : Er is een tekort aan graven in Palestina......Iets dat tot nadenken zet.

07-07-2010, 17:08
Om bijna kippenvel van te krijgen. Dat volk wordt stelselmatig uitgemoord.

07-07-2010, 17:10

dan maar henna en kammetjes bij lijken begraven en ze na 25 jaar opgraven en foto's van maken.

07-07-2010, 17:11

Citaat door lala_cheeky:
dan maar henna en kammetjes bij lijken begraven en ze na 25 jaar opgraven en foto's van maken.

Ja hoor. Wat een sarcasme. Kunnen we ontopic blijven.

07-07-2010, 17:12

Citaat door lala_cheeky:

daar gaat de topic nu niet over..daarvoor moet je bij die andere topic zijn dus please back to topic

07-07-2010, 17:13

respectvol, deze topic is idd terecht iets waar over nagedacht moet worden
maar eerlijk gezegd staat t los van die zieke praktijken.. ard elah waaaaas3a

07-07-2010, 17:15

Citaat door Rach_:
respectvol, deze topic is idd terecht iets waar over nagedacht moet worden
maar eerlijk gezegd staat t los van die zieke praktijken.. ard elah waaaaas3a

Dat is dus het punt. Ard Allah Wasi3a, maar in geval van Ien7isar zie je dat het moeilijker is.

PS: Rach_ je was heel erg overdreven nit. Heb je amper Allah Yahdihoum horen zeggen en heel flauw dat je getrouwd310709 aanviel op wat anderen hebben gedaan.... (ga deze reactie zo verwijderen als je het gelezen hebt).

07-07-2010, 17:22

Citaat door Respectvol_25:
Dat is dus het punt. Ard Allah Wasi3a, maar in geval van Ien7isar zie je dat het moeilijker is.

PS: Rach_ je was heel erg overdreven nit. Heb je amper Allah Yahdihoum horen zeggen en heel flauw dat je getrouwd310709 aanviel op wat anderen hebben gedaan.... (ga deze reactie zo verwijderen als je het gelezen hebt).

meid, ik heb haar aangevallen omdat ze t inde eerste instantie normaal leek te vinde, na alle verwijten begon ze pas te zeggen dat t tussen hem en allah is en weet ik veel
sorry maar als mijn man zoiets doet ga ik ni zeggen van ow well moet hy zelf weten DAS GEWOON EEN RAMP SORRY

als we op zulke praktijken nog zehma begripvol moeten reageren dan loopt t helemaal uit de hand, dit is in geen enkel opzicht goed te praten.. niet voor haar en al zeker nie voor haar man en die neven

07-07-2010, 17:25

Citaat door Rach_:
meid, ik heb haar aangevallen omdat ze t inde eerste instantie normaal leek te vinde, na alle verwijten begon ze pas te zeggen dat t tussen hem en allah is en weet ik veel
sorry maar als mijn man zoiets doet ga ik ni zeggen van ow well moet hy zelf weten DAS GEWOON EEN RAMP SORRY
als we op zulke praktijken nog zehma begripvol moeten reageren dan loopt t helemaal uit de hand, dit is in geen enkel opzicht goed te praten.. niet voor haar en al zeker nie voor haar man en die neven

meid na een paar reacties (in mij eigen topic) heb ik gezegd als het zo is dan moet hij berouw tonen aan allah swt!!!

trouwens voglens mij heeft iedereen wel eens een skelet gezien..!!!

maar dat is iets tussen hem en alles swt

en ik heb daar helemaal niks mee te maken...

07-07-2010, 17:32
k ga er ni meer op in, sommige dingen kan je beter nie weten, ik word er ni goe van