Bekijk volle/desktop versie : Raymzter Mishandelt?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-12-2002, 16:00
IK HEB NET GEHOORD VAN VRIENDINNEN DAT RAYMAZTER IS INELKAAR IS GESLAGEN DOOR NEDERLANDERS,DOOR DIE LIEDJE xxxMAROKKANEN.
IS DAT WAAR?????
ALS HET WAAR IS DAN ZIJN DIE NEDERLANDERS ECHT HOPELOOS!!!

GROETJES

12-12-2002, 16:05


OH JA HIJ IS HALFBLOEDJE

12-12-2002, 16:06
Of het waar is of niet kan me weinig boeien, zolag er maar iets is dat hem gaat afhouden van het maken van nog meer van zulke verschrikkelijke nummers!!!


kortom: verstand bijbrengen!!!!!!!


12-12-2002, 16:06
DUS IS HET WAAR!!!!!!!!!!!!!
JA OF NEE
IK WIL EEN JA OF NEE ZIEN!

12-12-2002, 19:40


eey
shit ey lekkere zielige marokanen bestaan er
hahahhaha eigelijk best grappig dat je iemand inelkaar
slaat alleen maar dat ie niet in de cilp zit zielig.....

nasira

12-12-2002, 19:42
nou dan heb jij geen gevoelens,saila!
Ben jij welleens in elkaar geslagen????

14-12-2002, 18:51

Citaat:
Origineel gepost door mavrania
hoi

raymzter had opgetreden en na zijn optreden was hij in elkaar geslagen door marokanen. een weetje waarom? ze zeiden ja waarom heb je ons niet gebeld zodat we ook in die clip zouden komen. dus ze waren jarloes. en hij is niet in elkaar geslagen door nederlanders maar ik vind het echt zielig dat raymzter zo wordt behandelt hij is de enige die het eindelijk durfde te zeggen door te rappen daarover en hij wordt niet eens aangezien als artiest door de media. en er is ook een jongen die een bericht had geplaatst over raymzter dat ie slecht is en dat hij een goede rapper is kijk maar bij poetry.
als dit waar is, dan zijn die marokkanen die Ray in elkaar hebben geslagen echt zielig !!!!!!! tttzzz

14-12-2002, 19:50
Het is ALLEMAAL gelul. Dat komt direct van Ray! weet wat je zegt...

14-12-2002, 20:16
Wat zijn jullie toch ongelooflijk zielig (voor degenen die zich aangesproken voelen.)
Eindelijk iemand die zegt wat er allang gezegd had moeten worden. En die iemand is Raymzter. Toen Pim Fortuyn lxlde over de islam steunde bijna heel nederland hem. En wat doen de Mgarba voor hun broeder....??? IZAN

'hij heeft een Nederlandse moeder' bla bla bla. Lekker boeiend, zijn vader is een Marokkaan en ook al was hij volbloed nederlander, wat dan nog??? Hij neemt het wel voor ons op en heeft de media toch wel in een hoekje gedreven voor een tijdje met zijn geweldige, realistische text.

Sooo zieligerds (nogmaal voor degenen die zich aangesproken voelen) shut the fxck up!!!!!!!

groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAAAAA

14-12-2002, 22:25

Citaat:
Origineel gepost door AceChilla Q
Ga je nou de media de schuld geven.

Omdat marokkaanse jongens hem in elkaar gerost hebben?

Waarom vinden jullie jezelf altijd zo zielig, altijd maar de slachtoffer rol spelen. Al dat zielige gejank. Nooit eigenverantwoordelijkheid nemen.

Ik word er een beetje moe van.

Wazzup
aii.. l4lletje heeft gesproken

15-12-2002, 01:06
Ik vind het liedje een belediging omdat het woordje xxxmarokanen en de profeet s.w.w.s. in hetzelfde liedje genoemd worden.
Omdat er van die 7oerige dametjes rondhuppelen.
Omdat mijn/onze identiteit is:"ashhadou an la ilaha illa allah wa ashhadou anla mouhamadan rasoulou allah". en niet marokanen.

Plus het maken en beluisteren van muziek is 7araam.

15-12-2002, 01:08
JA DANK JE WEL,HET IS HARAM!!
DAAAR GEEF IK JE GELIJK IN,MAAR HIJ KOMT WEL VOOR ONS OP.......

15-12-2002, 01:52


Mag ik effe aangeven aan jullie allemaal hiero dat ik Ray persoonlijk erg goed ken en hem gesproken heb en dat ie helemaal niet in elkaar is geslagen noch ruzie heeft gehad...

15-12-2002, 01:54
ja duuh.. anders hadden we het wel op `t nieuws gezien.. vooral als hij door marokkanen in elkaar was geslagen.. voorpaginanieuws zou dat zijn..

15-12-2002, 11:03

Citaat:
Origineel gepost door ithran
Ik vind het liedje een belediging omdat het woordje xxxmarokanen en de profeet s.w.w.s. in hetzelfde liedje genoemd worden.
Omdat er van die 7oerige dametjes rondhuppelen.
Omdat mijn/onze identiteit is:"ashhadou an la ilaha illa allah wa ashhadou anla mouhamadan rasoulou allah". en niet marokanen.

Plus het maken en beluisteren van muziek is 7araam.
Ken je die meisjes in die clip soms? Weet je dat ze 7oerig zijn??
Is het beledigen van mensen die je niet eens kent ook niet haraam???

Pagina's : [1] 2 3 4 5