Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Foundation in de zomer?



06-07-2010, 15:12
Ik ben even heel erg nieuwsgierig naar de mensen onder ons die foundation gebruiken!

Gebruiken jullie in de zomer ook foundation? En zien jullie dit ook als een probleem met bruin worden?
Ik ben zelf fanatiek foundation-gebruiker in de winter, om de vlekken op mijn huid te egaliseren.

Er zit geen dikke laag plamuur op, maar een gewoon een egaliserend laagje.


Ik draag nu overdag gewoon babycrème en dagcrème over elkaar, om mijn huid soepel te houden, en tot mijn grote verbazig werkt dit ook nog super.

Kunnen jullie misschien ook aangeven welke foundation je gebruikt in de zomer?

Misschien een beetje een onzinnig topic, ben gewoon nieuwsgierig.

06-07-2010, 15:28


Ik raad je aan geen foundation te gebruiken maar minerale poeder.
Hierdoor blijft je huid ademen en krijg je niet last van verstopte porieën.
En ook krijg je gewoon een mooi tintje door de zon!

06-07-2010, 15:35
Nog iets, ik zoek een goeie scheermes voor mijn benen, wat gebruik jij?

06-07-2010, 18:17
ik ben ook een fanatieke foundation-gebruiker. Maar in Nederland in de zomer kan ik echt geen foundation op doen. Dat voelt zo vies op me gezicht bah bah. In marokko doe ik ook geen foundation of iets, alleen op bruiloften of bijzondere gelegenheden.

Wel voelt foundation op hebben in de zomer in Nederland veel viezer aan dan in marokko. Dat komt omdat Nederland vochtig is en marokko droog. Dus in marokko voelt foundation gwn normaal aan op mijn gezicht.

06-07-2010, 18:18


En goede scheermes is de venus met die vibrerende ding erin. Goed ding.

06-07-2010, 18:29
In de zomer gebruik ik zehma geen foundation meer, dan wordt ik bruin etc
Dan denk ik ook van als ik terug ben inshallah in NL stop ik met foundation gebruiken, want gebruik het nu ook niet.
Dan na een paar weken begin ik weer

08-07-2010, 00:36
ik gebruik in de zomer een getinte zonebrand, creme van la roche posay is het zelfde als een foundation alleen niet zo zwaar.

08-07-2010, 01:07

Citaat door Pokerface123:
In de zomer gebruik ik zehma geen foundation meer, dan wordt ik bruin etc
Dan denk ik ook van als ik terug ben inshallah in NL stop ik met foundation gebruiken, want gebruik het nu ook niet.
Dan na een paar weken begin ik weer


08-07-2010, 01:46
Ik gebruik het nooit..works fine..

08-07-2010, 08:59
Je zou een tinted moisturizer kunnen proberen. Dit is een creme met een kleurtje ( soort van nivea maar dan luchtiger en dekkender).

Benefit:




Clinique:


08-07-2010, 10:47

Citaat door Myownworld:


Wat?

08-07-2010, 11:56

Citaat door Pokerface123:
Wat?

Dat komt me heel bekend voor, ik kan ook niet zonder.