Bekijk volle/desktop versie : He finnaly popped the question!!!!!



Pagina's : [1] 2

06-07-2010, 12:40
na twee jaar heeft ie het eindelijk gevraagd!!!!
GEDULD LOONT zoals ze zeggen!!
nog voor de Ramadan komt ie mn hand vragen en ben ik officieel zijn vrouwtje!!!!

06-07-2010, 12:41



Citaat door nissaatje:
na twee jaar heeft ie het eindelijk gevraagd!!!!
GEDULD LOONT zoals ze zeggen!!
nog voor de Ramadan komt ie mn hand vragen en ben ik officieel zijn vrouwtje!!!!



gefeliciteerd!!!!

06-07-2010, 12:42

Citaat door Karimavir:
gefeliciteerd!!!!

dankje het heeft me echt heeeeeeeeel veel geduld gekost

06-07-2010, 12:46

Citaat door Speed:
Niet te vroeg juichen.

hoezo,wat bedoel je daar nou mee

06-07-2010, 12:48


Yeey! Nu wachten op de volgende topics;

- Hij smst niet meer terug wat moet ik doen?
- We gaan trouwen maar hij belt nog met andere meisjes.
- Hij wilt bij zijn ouders gaan wonen voor een jaar maar ik haat zijn moeder.
- We kwamen tijdens het winkelen een ex van mij tegen en nu praat hij niet meer met me.
- We zijn getrouwd maar hij vraagt dingen van me die ik eigenlijk niet wil doen.
- Zijn zussen roddelen over me en hebben nog steeds contact met zijn ex die hem terug wilt.
- Finnaly ik ben het zat ik heb hem verteld dat ik wil scheiden.

Allah ikemmelkom bel geer.

06-07-2010, 12:49
Ik wil ooooooooook

06-07-2010, 12:56

Citaat door SFYEEYFS:
Yeey! Nu wachten op de volgende topics;

- Hij smst niet meer terug wat moet ik doen?
- We gaan trouwen maar hij belt nog met andere meisjes.
- Hij wilt bij zijn ouders gaan wonen voor een jaar maar ik haat zijn moeder.
- We kwamen tijdens het winkelen een ex van mij tegen en nu praat hij niet meer met me.
- We zijn getrouwd maar hij vraagt dingen van me die ik eigenlijk niet wil doen.
- Zijn zussen roddelen over me en hebben nog steeds contact met zijn ex die hem terug wilt.
- Finnaly ik ben het zat ik heb hem verteld dat ik wil scheiden.

Allah ikemmelkom bel geer.

bla bla bla deze dingen zijn jou wellicht overkomen daardoor dat je gefrustreerd bent

jaloezie schuilt achter elke mocro

06-07-2010, 12:57

Citaat door nissaatje:
na twee jaar heeft ie het eindelijk gevraagd!!!!
GEDULD LOONT zoals ze zeggen!!
nog voor de Ramadan komt ie mn hand vragen en ben ik officieel zijn vrouwtje!!!!

GELUKZAKKEN IK BEN ECHT BLIJ VOOR JULLIE DA JE ALLEBEI MET DE PERSOON KAN VAN WIE JE HOUDT VEEL OM GEEFT.
wil je me aub een klein pleziertje doen

06-07-2010, 12:59

Citaat door boega:
GELUKZAKKEN IK BEN ECHT BLIJ VOOR JULLIE DA JE ALLEBEI MET DE PERSOON KAN VAN WIE JE HOUDT VEEL OM GEEFT.
wil je me aub een klein pleziertje doen

wat?

06-07-2010, 13:00

Citaat door nissaatje:
bla bla bla deze dingen zijn jou wellicht overkomen daardoor dat je gefrustreerd bent

jaloezie schuilt achter elke mocro



Jaloezie? Mijn scheve humor ontgaat je ou safi.


Citaat door Speed:
Bedankt voor het uittypen.


Graag gedaan.

06-07-2010, 13:03

Citaat door Speed:
Bedankt voor het uittypen.

heb met die dingen zeker en vast geen probleem en zal daar ook niet mee geconfronteerd worden
zijn zusjes zijn vriendinnen van me dus dat kan al niet stuk,zijn exen zijn enkel van die iromiyien dus daar hoef ik me zeker geen zorgen om te maken,zijn moeder is een schat van een mens en heb ik heel erg graag omdat ik haar alreeds al ken nog voor ik HEM heb ontmoet, heb maar 1 ex en die is paar jaar geleden overleden! DUS WAT ZEI JE NOU OOK ALWEER!!!!

06-07-2010, 13:04

Citaat door nissaatje:
heb met die dingen zeker en vast geen probleem en zal daar ook niet mee geconfronteerd worden
zijn zusjes zijn vriendinnen van me dus dat kan al niet stuk,zijn exen zijn enkel van die iromiyien dus daar hoef ik me zeker geen zorgen om te maken,zijn moeder is een schat van een mens en heb ik heel erg graag omdat ik haar alreeds al ken nog voor ik HEM heb ontmoet, heb maar 1 ex en die is paar jaar geleden overleden! DUS WAT ZEI JE NOU OOK ALWEER!!!!




06-07-2010, 13:05



Citaat door SFYEEYFS:


06-07-2010, 13:41
Niet te vroeg juichen meid, inderdaad.
Zo dacht ik dus ook, een half jaar geleden. Look at me, still unmarried..


Gair inshAllah

06-07-2010, 13:43
Gedult beloond?
Wie zegt dat? Een huwelijk waaraan hraam vooraf heeft plaats gevonden, heeft weinig/geen zegeningen dan een die wel hellal is begonnen.

Pagina's : [1] 2