Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hebben jullie ouders comentaar op jullie kledingstyle?



Pagina's : [1] 2 3 4

05-07-2010, 21:31
Mijn ouders vinden te bloot gewoon note done (maar ik kleed me nooit te bloot) Maar als ik bijvoorbeeld met mijn moeder op straat ben en een te schaars gekleed meisje voorbij loopt weet ik gewoon dat ze het niet vind kunnen. Soms als ik een te strakke broek heb of een net tekorte rokje maakt ze wel een opmerking. Veder bemoeit mijn vader zich weer helemaal niet met mijn kleding, ook nooit opmerkingen gemaakt ofzo.

Hoe zijn jullie ouders?

05-07-2010, 21:38


Mijn paps zegt gewoon als hij iets niet leuk vindt staan, maar dat gebeurd zelden. Hij vindt dat ik een leuke kledingstijl heb en geeft soms zelfs tips haha, m'n mams idem dito.

05-07-2010, 21:40

Citaat door Mar0ekkaas:
Mijn paps zegt gewoon als hij iets niet leuk vindt staan, maar dat gebeurd zelden. Hij vindt dat ik een leuke kledingstijl heb en geeft soms zelfs tips haha, m'n mams idem dito.



Mijn vader let nooit op andermans kleren alleen mijn moeder. Ik en mijn moeder gaan ook vaak shoppen en dan zoekt ze altijd kleding voor mij en zegt dit gaat je echt leuk staan.

05-07-2010, 21:48

Citaat door anoo:
Mijn vader let nooit op andermans kleren alleen mijn moeder. Ik en mijn moeder gaan ook vaak shoppen en dan zoekt ze altijd kleding voor mij en zegt dit gaat je echt leuk staan.


Mijn paps echt wel, als ik met hem wegga kijkt hij ook echt of ik er wel leuk uitzie en zegt ie gerust dan die andere pumps leuker staan met dat ene blousje of zo. M'n moeder let er minder op, ze weet dat ik m'n eigen stijl heb. Als ik ga winkelen met m'n paps helpt hij ook echt mee en wacht hij ook geduldig als ik kleding pas, m'n moeder vraagt altijd hoe lang het nog duurt voordat ik klaar ben, hahaha.

05-07-2010, 21:54



Citaat door Mar0ekkaas:
Mijn paps echt wel, als ik met hem wegga kijkt hij ook echt of ik er wel leuk uitzie en zegt ie gerust dan die andere pumps leuker staan met dat ene blousje of zo. M'n moeder let er minder op, ze weet dat ik m'n eigen stijl heb. Als ik ga winkelen met m'n paps helpt hij ook echt mee en wacht hij ook geduldig als ik kleding pas, m'n moeder vraagt altijd hoe lang het nog duurt voordat ik klaar ben, hahaha.


hahha echt leuk !
bij de meeste is het juist omgekeerd

05-07-2010, 22:08
Nooit commentaar gehad. Kleed me altijd netjes en bedekkend

05-07-2010, 22:39
My parents are proud of me.

05-07-2010, 22:45
Zodra mijn vader met zijn ogen gaat 'screenen' weet je dat het niet goed is en je moet zien dat je wegkomt of er zal een lange preek volgen.

Mama, niet die geeft altijd tips

05-07-2010, 22:48
mn ma staat altijd bij de deur als ik naar buiten ga. Lijkt wel of ik langs de douane moet elke ochtend :P

mn vader zegt niks.

05-07-2010, 22:49
Nooooooooooooit, volgens mij heeft mijn pa daar geen oog voor..

Alleen mijn ma bemoeit zich sowieso elke dag met mij, gewoon om te bemoeien en niet om er iets mee te bereiken. - enige dochter, wat moet ze anders doen? -
Zo zei ze laatst (toen ik met een nieuwe rokje thuis kwam) dat mijn kleding steeds korter wordt..
Maar ja, daarna geeft ze toe dat het wel leuk staat met die broek, truitje zus en zo.. Kortom, ik heb me nooit hoeven omkeren naar boven om wat anders aan te trekken. lol. En ik ben ook 'tevreden' (kan altijd beter offcourse) over hoe ik me kleed..

05-07-2010, 22:50
Als ik bijvoorbeeld een jurkje aanheb, zegt m'n pa weleens: Tis koud buiten he, dat je het weet.

Maar dat was het.

Oh, of een kort broekje. Dan zegt ie, 3alash ket lebsi nas djel lkeswa. Waarom draag je de helft van je kleren? LOL.

06-07-2010, 00:05

Citaat door Fashiondesigner:
hahha echt leuk !
bij de meeste is het juist omgekeerd

Hahaha ja klopt! Maar ik vind het juist leuk dat m'n paps zo is, beter dan dat ie commentaar heeft en afkeurt wat ik aanheb.

06-07-2010, 00:23


Mn pa zegt dat ik alles mag aandoen wat ik maar wil, maar zodra ik mijn buurt weer inkom, moet ik een luchtig vestje/sjaal over me heen gooien

06-07-2010, 00:23
sommige ouders vinden het wel prima dat hun dochter in strakke kleding/blote kleding loopt.. niet wetend dat zij daar ook gestraft voor worden..

06-07-2010, 00:33

Citaat door Mar0ekkaas:
Mijn paps echt wel, als ik met hem wegga kijkt hij ook echt of ik er wel leuk uitzie en zegt ie gerust dan die andere pumps leuker staan met dat ene blousje of zo. M'n moeder let er minder op, ze weet dat ik m'n eigen stijl heb. Als ik ga winkelen met m'n paps helpt hij ook echt mee en wacht hij ook geduldig als ik kleding pas, m'n moeder vraagt altijd hoe lang het nog duurt voordat ik klaar ben, hahaha.



Dit komt echt zelden voor bij marokkanen. Heb je niet misschien een Nederlandse vader?

Pagina's : [1] 2 3 4