Bekijk volle/desktop versie : Mensen die jaren lang eerst een relatie nemen.



05-07-2010, 20:44
Om een persoon beter te leren kennen beste zonde en tijdverspilling.

Waarom?

Je leert een persoon pas echt kennen als je samen onder een dak woont. Dus jaren lang een relatie aangaan is eigenlijk tijdverspilling en onzin!

05-07-2010, 20:46


Dan ga je toch gelijk samenwonen en na een maand uit elkaar omdat je dan weet van we passen niet bij elkaar.
Jouw conclusie is vet

05-07-2010, 20:47
Ieder persoon ziet het anders. Voor de één is 'leren kennen' een relatie van een jaar of drie, voor de ander (per direct) trouwen.

05-07-2010, 20:49

Citaat door PocahontasII:
Om een persoon beter te leren kennen beste zonde en tijdverspilling.

Waarom?

Je leert een persoon pas echt kennen als je samen onder een dak woont. Dus jaren lang een relatie aangaan is eigenlijk tijdverspilling en onzin!

eigenlijk heb je wel gelijk ja.

05-07-2010, 20:49


Tijdens je relatieperiode met een vent doe je het meeste samen, dan spreek je vaak met elkaar af om iets leuks te doen. Dat kan overigens van alles zijn, een dagje stappen, winkelen, bioscoop, zwemmen, karten, bowlen etc. Als je gaat trouwen ziet het leven er zo saai uit, je ziet elkaar elke dag. Het engste van alles is; je wordt wakker naast die lelijkerd. (Kan me namelijk niet voorstellen dat hij in de ochtend een lekkerding is.)

05-07-2010, 20:52

Citaat door Sfgh:
Tijdens je relatieperiode met een vent doe je het meeste samen, dan spreek je vaak met elkaar af om iets leuks te doen. Dat kan overigens van alles zijn, een dagje stappen, winkelen, bioscoop, zwemmen, karten, bowlen etc. Als je gaat trouwen ziet het leven er zo saai uit, je ziet elkaar elke dag. Het engste van alles is; je wordt wakker naast die lelijkerd. (Kan me namelijk niet voorstellen dat hij in de ochtend een lekkerding is.)


En je moet opeens de afstandbediening met iemand delen, hell!

05-07-2010, 20:53

Citaat door GloriousBastard:
Dan ga je toch gelijk samenwonen en na een maand uit elkaar omdat je dan weet van we passen niet bij elkaar.
Jouw conclusie is vet

Ja klopt onze ouders zijn ook meteen gescheiden toch?

05-07-2010, 20:54

Citaat door Noir_:
En je moet opeens de afstandbediening met iemand delen, hell!


Dat is niet het enige, je moet echt alles in overleg doen. Achie, ik ga ff naar mams toe. Achie, ik ga ff de boodschapjes doen. Achie, hebben we genoeg geld deze maand voor nieuwe gucci schoenen voor mij. Hell no, die gedachte al. Ik ben gek op mijn vrijheid.

05-07-2010, 20:56

Citaat door Sfgh:
Dat is niet het enige, je moet echt alles in overleg doen. Achie, ik ga ff naar mams toe. Achie, ik ga ff de boodschapjes doen. Achie, hebben we genoeg geld deze maand voor nieuwe gucci schoenen voor mij. Hell no, die gedachte al. Ik ben gek op mijn vrijheid.


!

Lang leve het leven bij paps & mams. I'm lovin' it.