Bekijk volle/desktop versie : portable dvd speler voor in de auto



05-07-2010, 19:07
ik heb een probleem en weet niet wat ik moet doen heb de hele dag op internet gezocht
ik hoop dat iemand mij kan helpen

ik heb een portable dvd voor in de auto een paar jaar geleden gekocht merk LENCO-MES 210 hij speelt dvd/cd/picture cd/cd-r/cd-rw af

ik heb hier via marokko.nl kinderfilms gedownload met het programma divx
ik heb lege dvdtjes gekocht bij de hema dvd rw

op de dvd speler thuis en op de computer doen ze het maar als ik het wil afspelen op de portable dvd dan geeft ie aan fout in schijf

heb ik verkeerde dvd tjes gekocht? of heb ik een verkeerde programma gebruikt?

ik weet niet waar aan het ligt

wie kan me uitleggen hoe het moet?

het probleem is ik heb niet veel tijd meer ,over een paar dagen vertrekken we

ik vind het zo zonde om een nieuwe dvd te gaan kopen terwijl deze het gewoon doet

05-07-2010, 19:29



Citaat door plhalsa:
ik heb een probleem en weet niet wat ik moet doen heb de hele dag op internet gezocht
ik hoop dat iemand mij kan helpen

ik heb een portable dvd voor in de auto een paar jaar geleden gekocht merk LENCO-MES 210 hij speelt dvd/cd/picture cd/cd-r/cd-rw af

ik heb hier via marokko.nl kinderfilms gedownload met het programma divx
ik heb lege dvdtjes gekocht bij de hema dvd rw

op de dvd speler thuis en op de computer doen ze het maar als ik het wil afspelen op de portable dvd dan geeft ie aan fout in schijf

heb ik verkeerde dvd tjes gekocht? of heb ik een verkeerde programma gebruikt?

ik weet niet waar aan het ligt

wie kan me uitleggen hoe het moet?

het probleem is ik heb niet veel tijd meer ,over een paar dagen vertrekken we

ik vind het zo zonde om een nieuwe dvd te gaan kopen terwijl deze het gewoon doet


hema dvd rw
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dvd/cd/picture cd/cd-r/cd-rw

DVD rw staat er niet tussen, dus verkeerde dvd's , probeer nu 1 lege DVD te kopen en dan te proberen.

05-07-2010, 19:54
maar welke raad je me aan?

ik heb net eentje geprobeerd van cd-r daar heb ik een filmpje op gedaan maar je hoort alleen hele hoge kraak/piep geluid zonder beeld en als ik hem nu afspeel in de computer doet ie het gewoon

moet ik dvd- r misschien proberen

05-07-2010, 20:10

Citaat door plhalsa:
maar welke raad je me aan?

ik heb net eentje geprobeerd van cd-r daar heb ik een filmpje op gedaan maar je hoort alleen hele hoge kraak/piep geluid zonder beeld en als ik hem nu afspeel in de computer doet ie het gewoon

moet ik dvd- r misschien proberen

dvd

Probeer eerst een originele dvd en daarna de rest, misschien is je speler kapot ?

05-07-2010, 20:11


oke barak Allah oufik voor de tip!

06-07-2010, 11:27
ik begrijp nu dat ik geen nieuwe dvd's hoef te kopen maar ik moet de filmpjes die ik via divx heb gedownload moet omzetten naar AVI OF MPEG
met dit programma: http://www.ojosoft.com/how- to-convert/divx-to-mpeg-converter.htlm