Bekijk volle/desktop versie : Schoonbroertje is meer dan anderhalve week



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-07-2010, 18:39
spoorloos

Me man wilt niet naar de politie toe gaan omdat het hem niet intresseerd waar hij is.
Hij zou anderhalve week terug naar NL gaan naar zijn neef, mohiem hij is nooit aangekomen bij zijn neef.

Me man denkt dat hij opgepakt is door de politie in Nederland. Maar goed als hij niet zeker weet dan moet hij hier toch achterna gaan.

Het laat hem koud, en ik vindt dit zo erg aangezien k van het ergste uitga.

05-07-2010, 18:40


! Wat moet je nu doen? Hoe oud is je schoonbroertje?

05-07-2010, 18:40
verbijft hij in Europa zonder nodige papieren en woont hij bij jullie in?

05-07-2010, 18:41
Wat erg,zat hij in duistere zaakjes dan?
En missen zijn ouders hem niet?


Hoe dan ook inschallah is er niks ernstigs aan de hand,en horen
jullie gauw wat van hem!

05-07-2010, 18:41


Hij is 25jaar. hij kwam altijd ff langs om gebakje te brengen enzo miskien.

Zijn telefoonnummers staan uit, en hij is niet meer op zijn werk verschenen en hij is ook niet thuis.

05-07-2010, 18:44

Citaat door Rhianna:
verbijft hij in Europa zonder nodige papieren en woont hij bij jullie in?


Nee hij heeft gewoon belgische paspoort.

Citaat door sweetymarokko:
Wat erg,zat hij in duistere zaakjes dan?
En missen zijn ouders hem niet?


Hoe dan ook inschallah is er niks ernstigs aan de hand,en horen
jullie gauw wat van hem!

Ik weet echt niet wat hij precies doet. Maar k weet wel dat hij vaak dronken is en 'gebruikt'.

De ouders van me man zijn een paar maanden voor ons huwelijk naar marokko verhuisd, die komen 2/3x per jaar op vakantie hier.

Maar k sprak me schoonmoeder laatst en die vroeg naar hem, en k heb maar gezegd dat het goed gaat en dat hij gewoon werkt enzo

Amien op je dua

05-07-2010, 18:45
waarom wilt je man niet de politie inschakelen, 1,5 week is lang vooral omdat hij nooit aangekomen is op de plek waar hij zou moeten zijn.

05-07-2010, 18:47

Citaat door Rhianna:
waarom wilt je man niet de politie inschakelen, 1,5 week is lang vooral omdat hij nooit aangekomen is op de plek waar hij zou moeten zijn.



K zei ook laatst tegen me man: stel dat ie overleden is Allahiegfed. Toen zei hij: Dan is hij dat maar.

Deze jongeman heeft heeeeeel veel dingen geflikt bij zijn ouders en me man. Mohiem hij was heel erg.

Maar het blijft gewoon zijn broer denk k dan.

Kan k niet naar een algemeen nummer bellen in NL om te kijken of hij vast zit..?

05-07-2010, 18:50
ooh wat erg..bel meid en kijk waar hij blijft vind het echt zielig!

05-07-2010, 18:50
Kun jij niet gwn bellen?

05-07-2010, 18:52

Citaat door verhaalmaakster:
spoorloos

Me man wilt niet naar de politie toe gaan omdat het hem niet intresseerd waar hij is.
Hij zou anderhalve week terug naar NL gaan naar zijn neef, mohiem hij is nooit aangekomen bij zijn neef.

Me man denkt dat hij opgepakt is door de politie in Nederland. Maar goed als hij niet zeker weet dan moet hij hier toch achterna gaan.

Het laat hem koud, en ik vindt dit zo erg aangezien k van het ergste uitga.


hoop dat hij snel iets zal laten weten

05-07-2010, 18:53

Citaat door verhaalmaakster:
K zei ook laatst tegen me man: stel dat ie overleden is Allahiegfed. Toen zei hij: Dan is hij dat maar.

Deze jongeman heeft heeeeeel veel dingen geflikt bij zijn ouders en me man. Mohiem hij was heel erg.

Maar het blijft gewoon zijn broer denk k dan.

Kan k niet naar een algemeen nummer bellen in NL om te kijken of hij vast zit..?




waarom bel je niet zelf naar Nederlandse politie, geef hem aan als vermist en hou dit voor je niet tegen je man zeggen.
Inshallah zit hij bij 1 of andere Anita voetbal te kijken en is er niets aan de hand.

05-07-2010, 18:56



Citaat door vreugde2009:
ooh wat erg..bel meid en kijk waar hij blijft vind het echt zielig!


Ja k ga zelf op onderzoek uit inchAllah

Citaat door dutchSaliha:
Kun jij niet gwn bellen?


inchallah

Citaat door littlemuslima:
hoop dat hij snel iets zal laten weten
inchAllah

Citaat door Rhianna:
waarom bel je niet zelf naar Nederlandse politie, geef hem aan als vermist en hou dit voor je niet tegen je man zeggen.
Inshallah zit hij bij 1 of andere Anita voetbal te kijken en is er niets aan de hand.


Maakt het nie uit in welke gemeente ik moet bellen?

05-07-2010, 19:00
Nee, je kan gewoon plaatselijke politie bellen en dan hem als vermist opgeven anders geven zij jou wel het juiste nummer.
Gewoon doen, straks is er allah ie hfad iets gebeurd

05-07-2010, 19:01
Sorry hoor, maar je moet niet liegen tegen je man. Als jij wilt zoeken, zEg dat tegen je man. Je moet niks achter zijn rug doen, voor je iets doet waar je enorme heisa om krijgt of hij het je niet kan vergeven. Wees open naar hem toe!

Pagina's : [1] 2 3 4 5