Bekijk volle/desktop versie : Stelling: Wat moeten we doen als Eric Gerets de eerste 3 wedstrijden verliest?



Pagina's : [1] 2

05-07-2010, 16:16
Zeg maar.

Ik vind dat je hem sowieso 4 jaar de tijd moet geven. Maak niet uit wat de resultaten zijn. Ik heb wel vertrouwen in hem. Ook al halen we het wk van 2014 niet. Ik heb schijt. Ik denk dat hij het voetbal beter zal maken. Ik denk dat we de eerste verschillen pas merken vanaf 2014... Als het professioneel voetbal in marokko is geintroduceert. Als er meer mensen naar de stadion komen. etc etc.. betere jeugdopleidingen enzo.. dus het is niet direct op hem aan te rekenen dat het slecht gaat. Tot die tijd moet hij het doen met spelers uit Europa. Dus ik geef hem wel 4 jaar de kans ook al verliest hij er een heleboel in de het begin.

05-07-2010, 16:18


Mena WK2014 niet halen. Dan bombardeer ik hoofdkantoor van FRMF en Eric Gerets sla ik op het veld total loss.

05-07-2010, 16:19
precies, jij begrijpt het, al verliest hij, geef ze de tijd om een behoorlijke elftal op te bouwen

05-07-2010, 16:20
Als het 5 wedstrijden slecht is. Gaat iedereen hem weer is een slechte trainer vinden. Maar als het dan opeens 5 wedstrijden heel goed gaan, zal iedereen hem de hemel in prijzen. Zo gaat dat

05-07-2010, 16:22


overigens marocriffino vind ik wel dat men scouts moet houden voor Marokkanen die geboren zijn in Europa, aangezien de nederlandse, belgische, Franse competitie van een beter niveau zijn en men beter talent de kans geven om te profileren

05-07-2010, 16:27

Citaat door MounEB:
Mena WK2014 niet halen. Dan bombardeer ik hoofdkantoor van FRMF en Eric Gerets sla ik op het veld total loss.


Begrijp jij dat er mensen in de bond zitten die precies hetzelfde denken als jij. Oke neem een voorbeeld aan Nigeria, Ivoorkust, Kameroen en ga zo maar door. Heb je gezien wat hun resultaten waren op dit WK. Schandalig. Ik ga echt niet naar een WK met een coach die net 3 weken coach is van dat land. Bert van Marwijk is al 2 jaar bezig met een team en nog spelen ze bagger voetbal. Marco van Basten heeft WK 2006 slecht gepresteerd maar 2 jaar later op het EK speelden ze groots voetbal. Als wij oefenpotjes winnen van Belgie, waarom gaat het dan mis tegen afrikaanse landen als Gabon etc. Deze vraag is tot op heden nog niet opgelost. Dus geef ze de tijd om het op te lossen toch.

05-07-2010, 16:28

Citaat door MarocinoRifino:
Begrijp jij dat er mensen in de bond zitten die precies hetzelfde denken als jij. Oke neem een voorbeeld aan Nigeria, Ivoorkust, Kameroen en ga zo maar door. Heb je gezien wat hun resultaten waren op dit WK. Schandalig. Ik ga echt niet naar een WK met een coach die net 3 weken coach is van dat land. Bert van Marwijk is al 2 jaar bezig met een team en nog spelen ze bagger voetbal. Marco van Basten heeft WK 2006 slecht gepresteerd maar 2 jaar later op het EK speelden ze groots voetbal. Als wij oefenpotjes winnen van Belgie, waarom gaat het dan mis tegen afrikaanse landen als Gabon etc. Deze vraag is tot op heden nog niet opgelost. Dus geef ze de tijd om het op te lossen toch.


Gap, 2014 is over vier jaar. Over 4 jaar wil ik resultaten zien. Als je zegt in 2012, oke dan begrijp ik je nog een beetje. 4 jaar is zat tijd om iets te hebben opgebouwd, dus over 4 jaar moet Marokko gewoon op het WK staan. Anders is het weer een mislukte periode.

05-07-2010, 16:30

Citaat door elTahar:
overigens marocriffino vind ik wel dat men scouts moet houden voor Marokkanen die geboren zijn in Europa, aangezien de nederlandse, belgische, Franse competitie van een beter niveau zijn en men beter talent de kans geven om te profileren



ja dat vind ik ook. Ik heb geen vertrouwen in de Marokkaanse lijders. Ik heb nog steeds een afkeer tegen gestudeerde Marokkaanse trainers die dan denken alles te kunnen omdat ze een papiertje hebben gekregen. Iemand met ervaring in verschillende topcompetities zou echt ideaal zijn, daarom ook eric gerets. Zou het niet handig zijn voor ons om even in de database te gluren van Piet de Visser. Hij heeft daar zeeeker een marokkaanse groeibrilliant tussen zitten. Wie kan hem kraken:P:P.. Anders moet de FRMF even een met hem onderhandelen. Die gast is overal en roept al jaren dat een afrikaans land wereldkampioen wordt. Haha

05-07-2010, 16:33

Citaat door MounEB:
Gap, 2014 is over vier jaar. Over 4 jaar wil ik resultaten zien. Als je zegt in 2012, oke dan begrijp ik je nog een beetje. 4 jaar is zat tijd om iets te hebben opgebouwd, dus over 4 jaar moet Marokko gewoon op het WK staan. Anders is het weer een mislukte periode.


Begrijp jij dat Marokko een ontwikkelingsland is. Kijk ik zou ook graag 2 jaar willen zeggen, maar je hebt te maken met verschillende BETERWETERS in de bond die vinden dat dingen anders moeten en het voor hun makkelijker maakt. Na veeeeeel zeuren en zeiken krijg je het pas voor elkaar. Je hebt daar mensen die niet houden van verandering. Ze willen hun baan niet kwijt enzo. Media gaat weer zeggen dat Gerets slecht is blabla.. en dan zitten we weer zonder coach. 2 jaar is nog veeeel te vroeg.

05-07-2010, 16:37
Doorgaan met hem dan. Hoe meer hij verliest hoe beter

05-07-2010, 16:38

Citaat door MarocinoRifino:
ja dat vind ik ook. Ik heb geen vertrouwen in de Marokkaanse lijders. Ik heb nog steeds een afkeer tegen gestudeerde Marokkaanse trainers die dan denken alles te kunnen omdat ze een papiertje hebben gekregen. Iemand met ervaring in verschillende topcompetities zou echt ideaal zijn, daarom ook eric gerets. Zou het niet handig zijn voor ons om even in de database te gluren van Piet de Visser. Hij heeft daar zeeeker een marokkaanse groeibrilliant tussen zitten. Wie kan hem kraken:P:P.. Anders moet de FRMF even een met hem onderhandelen. Die gast is overal en roept al jaren dat een afrikaans land wereldkampioen wordt. Haha



ik ben nu nog steeds ook geen voorstander van Marokkaanse trainers, misschien de lichting van 1998 zoals Naybet, Chippo etc..dus de mensen die in hogere competities hebben gespeeld.

Het punt is niet alleen dat er talenten zijn (die zijn er genoeg in Marokko en Europa) maar de begeleiding van die jongens...een voorbeeld: hoe kan een relatief klein land als holland wel elke keer nieuwe talenten voorbrengen die in hoge competities spelen? Daar moet men van leren, en ik merk gelukkig wel dat het einde oefening is voor spelers die het niet waard zijn om voor marokko te voetballen, die rare selectiebeleid is over. Maar het gaat ook om accomodatie, trainingen etc..

05-07-2010, 16:40
marocrifino, dat is het nu, er zitten mensen in die marokkaanse bond die niets met voetbal hebben en alleen zorgen maken om hun eigen banen, dus die willen geen verandering, maar nu door protesten van het volk en de koning heeft zich ermee bemoeit kan het niet anders dat er een reorganisatie moet plaatsvinden

05-07-2010, 16:42


ze hebben hem aangesteld om het wk 2014 te halen

Eerste paar wedstrijden mag ie sowieso niet verlieze, centraal afrika, tanzania, guinee

05-07-2010, 16:44
Eerste paar wedstrijden verliezen, niet erg. Hij moet nog tijd krijgen om ze te leren kennen nez.. maar WK 2014 niet halen? Oprotten er mee dan hoor.

05-07-2010, 16:47
k wil eerst die spelers zien die hij oproept

Pagina's : [1] 2