Bekijk volle/desktop versie : Helpppp



04-07-2010, 22:49
er is een jongen die ik bijna dagelijks zie.
ik vind hem echt superrrrrrrr leuk ik weet niet wat het is maar hij trekt mij zo erg aan , wat ik nog NOOIT eerder heb gehad!
we maken af entoe oogcontact maar ik durf niet teveel want ik ben bang dat dat hij gaat denken dat ik zo goedkoop ben en aandacht wil
het is nie dat ik mij ga om draaien als ik hem zie en hem dan heel de tijd ga aan kijken , maar gewoon als ik hem zie en hij ziet mij kijk ik wel diepp in zijn ogen ma doe ik toch een soort van afstandelijk
want het rotte is , hij gaat binnekort trouwen maar toch zie ik hem wel kijken na mij
WAT MOET IK DOEN?!

04-07-2010, 22:53


Hem met rust laten.. hij gaat trouwen. Tis over.

04-07-2010, 22:58

Citaat door XxStrawberryxX:
Hem met rust laten.. hij gaat trouwen. Tis over.


het is heus niet dat ik zo hopeloos ben om hem te gaan aan spreken ofzo dat zoiezo niet
maar ik bedoel hij draait zich wel vaak om om nog even te kijken en soms lacht hij ook

04-07-2010, 23:03

Citaat door Mokeres-Rdam:
het is heus niet dat ik zo hopeloos ben om hem te gaan aan spreken ofzo dat zoiezo niet
maar ik bedoel hij draait zich wel vaak om om nog even te kijken en soms lacht hij ook


Misschien bedoelt hij het niet zo. En als tie het wel zo bedoelt, de smeerlap. Maar goed, ik vind dat je het gewoon moet laten. Niet laten blijken dat je er mee zit of zo. Gewoon gedragen zoals jij je voorheen ook gedroeg.

04-07-2010, 23:04


Hij is al meteen op zoek naar zijn 2de vrouw

05-07-2010, 01:30
zo een man tuff ik recht op zn gezicht hahaha en dan uitlachen