Bekijk volle/desktop versie : VU - Psychologie



Pagina's : [1] 2

04-07-2010, 21:59
Wie volgt deze opleiding?

07-07-2010, 07:17


Kan toch niet meer. Is er werkelijk niemand die deze opleiding volgt. :/

07-07-2010, 12:51
Jawel, maar niet op de VU :P

11-07-2010, 15:38
Ik wil die opleiding ook doen op de vu ikw acht op me Propedeuse certificaat.
Ik heb gehoord dat het een loting is.
Wanneer heb jij je ingeschreven ervoor?

14-07-2010, 20:18


Up ! Ik had uitgezocht hoe dat met de verdeling v studiepunten zit, wiskunde alleen al is 9 punten ! Als je die al mist.. ga je het zwaar krijgen denk ik.. Maar kan ook zijn dat het UvA is , weet niet zeker !

16-07-2010, 12:05

Citaat door MissMaroca:
Ik wil die opleiding ook doen op de vu ikw acht op me Propedeuse certificaat.
Ik heb gehoord dat het een loting is.
Wanneer heb jij je ingeschreven ervoor?

Klopt, het is inderdaad een loting. Ik heb me na sluitingstijd ingeschreven, en gezien ik een buitenlandse diploma heb, werd ik sowieso ingeloot. Mijn punten hebben me wel een eindje geholpen, maar gelukkig waren ook plekken vrij. Ik weet niet of het nog mogelijk is je hiervoor aan te melden. Het is misschien verstandig jouw verhaal te doen bij IBG. Dat heb ik namelijk ook gedaan, en in principe mogen ze je niet vertellen hoelang de wachtlijst is, maar je krijgt die informatie wel als je een beetje blijft zeuren. Ik spreek uit ervaring,

16-07-2010, 16:24

Citaat door Precumida:
Klopt, het is inderdaad een loting. Ik heb me na sluitingstijd ingeschreven, en gezien ik een buitenlandse diploma heb, werd ik sowieso ingeloot. Mijn punten hebben me wel een eindje geholpen, maar gelukkig waren ook plekken vrij. Ik weet niet of het nog mogelijk is je hiervoor aan te melden. Het is misschien verstandig jouw verhaal te doen bij IBG. Dat heb ik namelijk ook gedaan, en in principe mogen ze je niet vertellen hoelang de wachtlijst is, maar je krijgt die informatie wel als je een beetje blijft zeuren. Ik spreek uit ervaring,



Ik heb een brief van ze gekregen maar ik weet niet wat ik ermee moet!
Ik heb nog steeds me propedeuse certificaat nog niet en die willen ze natuurlijk hebben maar die krijg ik pas in augustus.
Maar ik weet niet hoe ik me in de wachtlijst moet zetten....

17-07-2010, 02:34
waarom psychologie?
want ik twijfel nog tussen deze en farmacie...

20-07-2010, 17:30

Citaat door MissMaroca:
Ik heb een brief van ze gekregen maar ik weet niet wat ik ermee moet!
Ik heb nog steeds me propedeuse certificaat nog niet en die willen ze natuurlijk hebben maar die krijg ik pas in augustus.
Maar ik weet niet hoe ik me in de wachtlijst moet zetten....

Ik zou contact met ze nemen, heb je gelijk verheldering.

Inloting moest 15de bekend zijn. Ik heb nog niets ontvangen :/

27-07-2010, 20:05
upp, jaa is het egt zo veel statistiek en engelse literatuur?? Want weet niet meer of ik t nog wil doen volgend jaar....

03-08-2010, 00:56
Ladies gewoon doen! Ben inmiddels 3e jaars psychologie aan de VU..LOVE IT! Leuke studie, leuke vakken en bovendien ook leuke uni! Inderdaad veel engels, maar geloof me heel goed te doen. Alles is samengevat in het nederlands Statistiek is wel ff door zetten, maar als je gewoon serieus naar de hoorcolleges gaat is het echt heel goed te doen!! Ben ook geen wiskunde genie en heb het ook kunnen halen

Succes!!

04-08-2010, 17:48
Studie lijkt me interessant maar denk dat ik niet geestelijk stabiel kan blijven bij dat beroep

08-09-2010, 20:48


En reeds begonnen? Weet iemand toevallig of de hoorcolleges opgenomen worden?

08-09-2010, 21:17
Leuke studie, dus zeker de moeite waard.

Ik ben op dit moment masterstudent en het bevalt nog steeds, hamdoelillah!

09-09-2010, 10:17

Citaat door Supernovae:
Leuke studie, dus zeker de moeite waard.

Ik ben op dit moment masterstudent en het bevalt nog steeds, hamdoelillah!

Is het mogelijk om eventueel bepaalde boeken/samenvattingen van jou over te kopen indien je deze nog in aanbieding hebt. Tevens vroeg ik me af of de hoorcolleges opgenomen worden net als de opleiding Rechtsgeleerdheid..

Pagina's : [1] 2