Bekijk volle/desktop versie : veerboot spanje marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-07-2010, 01:15
Weet iemand toevallig of er vandaag een topdrukte is bij de veerboot.
Ik maak me namelijk zorgen

04-07-2010, 01:18


Broertje van mijn man belde rond tienen dat ze op de boot zaten. Hij had het wel over drukte op de wegen maar niet bij de boot. Maak je je zorgen om familie?

04-07-2010, 01:21
Ja mijn ouders zijn onderweg. Ik heb ze het laatste om 15.00 nl tijd gehoord ze waren toen al bij algeciras. Maar sinds toen niks meer gehoord tel staat uit en in marokko w8 familie ze thuis op en nog steeds niks en tel staat uit.
Hoe langer het duurt hoe meer zorgen ik me maak.

Me moeder zei wel dat er geen tickets meer waren vanaf tarifa naar tanger dus dat ze via algeciras moesten maar het was niet absurd druk.

04-07-2010, 01:31

Citaat door mimi_tangaouia:
Ja mijn ouders zijn onderweg. Ik heb ze het laatste om 15.00 nl tijd gehoord ze waren toen al bij algeciras. Maar sinds toen niks meer gehoord tel staat uit en in marokko w8 familie ze thuis op en nog steeds niks en tel staat uit.
Hoe langer het duurt hoe meer zorgen ik me maak.

Me moeder zei wel dat er geen tickets meer waren vanaf tarifa naar tanger dus dat ze via algeciras moesten maar het was niet absurd druk.


Kan er niet een familielid naar de haven gaan om te informeren? Misschien waren er ook daar geen tickets meer.
Het is altijd stressen voor de achterblijvers of familie wel gezond en wel aankomt.

Moge Allah hun veilig en wel doen aankomen op hun bestemming.

04-07-2010, 01:35


1 van de redenen waarom ik Marokko haat in de zomer , je moet alles delen met 3 miljoen andere mensen , september inchalah dan is alles van jou , geen hoofdpijn om kaarten en zorgen te maken om een plekje ergens in een resto .

tranquillo a la cabeza




Lah iweselhoum bikhir o 3la khir inchalah

04-07-2010, 01:37

Citaat door Kortjakje:
Kan er niet een familielid naar de haven gaan om te informeren? Misschien waren er ook daar geen tickets meer.
Het is altijd stressen voor de achterblijvers of familie wel gezond en wel aankomt.

Moge Allah hun veilig en wel doen aankomen op hun bestemming.




weet je wat het is, het is de eerste keer weer dat mijn vader alleen naar marokko rijdt sinds hij in 2004 een ernstig auto ongeluk heeft gehad in frankrijk.
Me broers moesten werken dit jr en konden niet mee.

en vanaf tarifa kom je in tanger stad aan en vanaf algeciras kom je aan bij de nieuwe haven tanger med en dat is buiten de stad bij ksar sgir.
Me moeder zie ook dat tarifa niet meer kon dus ga ik er vanuit dat ze via tanger med gaan.
Me neef in marokko heeft geen eigen vervoer om die kant op te gaan.

04-07-2010, 01:39

Citaat door AbouRfissa:
1 van de redenen waarom ik Marokko haat in de zomer , je moet alles delen met 3 miljoen andere mensen , september inchalah dan is alles van jou , geen hoofdpijn om kaarten en zorgen te maken om een plekje ergens in een resto .

tranquillo a la cabeza




Lah iweselhoum bikhir o 3la khir inchalah


ik ben in feb 2009 geweest en vondt het echt geweldig.
De lente begint dan net en de tempraturen zijn heerlijk aangenaam rond de 20 graden.
Helaas zal ik vanaf volgend jaar gebonden zijn aan de schoolvakantie's ivm leerplicht van onze dochter en studie van mijn man.

04-07-2010, 01:47

Citaat door mimi_tangaouia:
ik ben in feb 2009 geweest en vondt het echt geweldig.
De lente begint dan net en de tempraturen zijn heerlijk aangenaam rond de 20 graden.
Helaas zal ik vanaf volgend jaar gebonden zijn aan de schoolvakantie's ivm leerplicht van onze dochter en studie van mijn man.



ik ga in september inchalah (als het door gaat) , ik heb dan gewoon school , maar Marokko gaat voor , een weekje madat majabt , al 5 jaar ga ik altijd door het jaar heen , maar ja die schoolplicht is mouchkila

04-07-2010, 01:49

Citaat door AbouRfissa:

ik ga in september inchalah (als het door gaat) , ik heb dan gewoon school , maar Marokko gaat voor , een weekje madat majabt , al 5 jaar ga ik altijd door het jaar heen , maar ja die schoolplicht is mouchkila


mijn man heeft er ook een hekel aan om midden zomer marokko te bezoeken niet alleen vanwege de drukte maar ook de mounkar omdat je dan veel plekken beter niet kunt bezoeken

04-07-2010, 01:59

Citaat door mimi_tangaouia:
mijn man heeft er ook een hekel aan om midden zomer marokko te bezoeken niet alleen vanwege de drukte maar ook de mounkar omdat je dan veel plekken beter niet kunt bezoeken



hij heeft gelijk , die mounkar heb je ook hier , hier i s het erger , daar zie je nog halfnaakte mensen op het strand hier in de stad

04-07-2010, 02:08
allah i wesalhoem 3la gheer
mimi ben je nu nog ssteeds aant bellen?

04-07-2010, 02:16

Citaat door Rach_:
allah i wesalhoem 3la gheer
mimi ben je nu nog ssteeds aant bellen?



ja de hele tijd, maar tel staan uit zo frusterend ik wordt hier echt helemaal gek.
Me neef in marokko weet ook niet wat die moet doen hij heeft geinformeerd daar in tanger en voor zover er bekend was was er niks bijzonders met de boten.

04-07-2010, 02:18



Citaat door mimi_tangaouia:
weet je wat het is, het is de eerste keer weer dat mijn vader alleen naar marokko rijdt sinds hij in 2004 een ernstig auto ongeluk heeft gehad in frankrijk.
Me broers moesten werken dit jr en konden niet mee.

en vanaf tarifa kom je in tanger stad aan en vanaf algeciras kom je aan bij de nieuwe haven tanger med en dat is buiten de stad bij ksar sgir.
Me moeder zie ook dat tarifa niet meer kon dus ga ik er vanuit dat ze via tanger med gaan.
Me neef in marokko heeft geen eigen vervoer om die kant op te gaan.


Mimi,

Er zijn el hamdoelilah geen ongelukken gebeurd alleen hier en daar auto's die zijn oververhit geraakt. Conform spaanse berichtgeving

Ik vond het zo sneu voor je....
Heb me nichtje gebeld die in tarifa woont, en klopt het is wel razend druk.

04-07-2010, 02:19

Citaat door mimi_tangaouia:
ja de hele tijd, maar tel staan uit zo frusterend ik wordt hier echt helemaal gek.
Me neef in marokko weet ook niet wat die moet doen hij heeft geinformeerd daar in tanger en voor zover er bekend was was er niks bijzonders met de boten.

dus bijna 12 u geleden waren ze bijna in algeciras, heb je ze zeker goed begrepen?

04-07-2010, 02:20

Citaat door Rach_:
dus bijna 12 u geleden waren ze bijna in algeciras, heb je ze zeker goed begrepen?


ja 140 km voor algeciras dan doe je daar toch geen twaalf uur over.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6